Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

7673291[/snapback]

 

 

mellom en halv boks og 3/4 dels boks

7673318[/snapback]

 

Selv har jeg ikke råd eller evne til å gjøre det. (foreldre og skole)

Snuser vel en boks i uka. Men spare på posene/prellen, så kaster ikke hele tiden.

7673356[/snapback]

 

 

bruker en del av stipendet mitt på snus . er ofte i sverige så jeg kjøper snusen der

Lenke til kommentar
at det er verdt det, mener jeg med at det å snuse mens man jogger er så godt at, det lille snusen gjør med kondisen får så være.

7674672[/snapback]

Men da er spørsmålet; hvor mye gjør egentlig snusen på kondisen? Noen som vet for a fact at snusen gjør treningsøkta null verdt? Eller drar den bare ned litt?

Lenke til kommentar

Ikke merket noe jeg heller, men da det går gradvis og jeg ikke trener og tester kondis så merker jeg jo heller ikke noe til det. Hvis noen visste akkurat hva snus gjør, og evt kan vise til noen kilder, så jeg vet hva som skjer, så jeg evt kan regulere hvis jeg skal begynne å trene.

Lenke til kommentar
Tror ikke snus gjør kondisen veldig mye dårligere, kanskje litt. Men røyk er værre. Store deler av toppidrettsutøverne i Sverige snuser fast, er kanskje derfor de suger  :whistle:

7675423[/snapback]

Vel, se på Vålerenga. Så og si alle der snuser, og de har jo vunnet serien, jeg vet ikke hvor mange ganger. Og nei, jeg er ikke ute etter å yppe på noen Rosenborg-fans, eller hva enn dere måtte være ;)

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...