Stones_ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 RL frister litt nå ja, kanskje jeg kjøper en boks neste gang jeg kjøper Så lite penger, så lite snus. Hvor mye snuser dere hver dag egentlig? Det spørsmålet har sikkert kommet opp før, men er jo lov til og spørre.. Eller? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Denne nye snusen "Onico" som er uten tobakk og nikotin vil denne ha aldergrense 18 år? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 RL frister litt nå ja, kanskje jeg kjøper en boks neste gang jeg kjøper Så lite penger, så lite snus. Hvor mye snuser dere hver dag egentlig? Det spørsmålet har sikkert kommet opp før, men er jo lov til og spørre.. Eller? 7673291[/snapback] mellom en halv boks og 3/4 dels boks Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Denne nye snusen "Onico" som er uten tobakk og nikotin vil denne ha aldergrense 18 år? 7673314[/snapback] tipper på det. men er vel litt mer avhening av butikken Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 *snip* 7673291[/snapback] mellom en halv boks og 3/4 dels boks 7673318[/snapback] Selv har jeg ikke råd eller evne til å gjøre det. (foreldre og skole) Snuser vel en boks i uka. Men spare på posene/prellen, så kaster ikke hele tiden. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 *snip* 7673291[/snapback] mellom en halv boks og 3/4 dels boks 7673318[/snapback] Selv har jeg ikke råd eller evne til å gjøre det. (foreldre og skole) Snuser vel en boks i uka. Men spare på posene/prellen, så kaster ikke hele tiden. 7673356[/snapback] bruker en del av stipendet mitt på snus . er ofte i sverige så jeg kjøper snusen der Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Når jeg snuste aktivt snuste jeg ca. 1 boks dagen. Nå sluttet jeg for noen måneder siden før jeg på nytt gikk på en smell.. Snuser ca. en halv boks nå Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Noen som vet hvor lenge etter trening man bør holde seg unna snusen? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hmm.. Mener du for å få mest effekt av treningen? Kan egentlig ikke hjelpe deg der, men en time eller to skal vel holde. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hmm.. Mener du for å få mest effekt av treningen?Kan egentlig ikke hjelpe deg der, men en time eller to skal vel holde. 7673646[/snapback] Ok. takk. Har vel ikke noe å si nå egentlig, da jeg jogga med snus Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) hehe, går fint ann å jogge med snus. Bare litt dårligere kondis, men det er verdt det Endret 8. januar 2007 av Stones_ Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Helt enig, skikkelig vært det, var ute å jogga med skruf stark prsjon nå. <3digg Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Spørs helt på hva du mener med verdt det. Jeg gjør det selv så er ikke den rette til å si dette her, men det meste du prøver å oppnå med joggingen, hvertfall hvis vi tneker på kondisen, går litt til helvette. Altså da kunne du like fint vært hjemme og trent med apparater. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) at det er verdt det, mener jeg med at det å snuse mens man jogger er så godt at, det lille snusen gjør med kondisen får så være. Et spørsmål, hvis man jogger med snus får man ingen effekt da? Endret 8. januar 2007 av prellmaster3000 Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 at det er verdt det, mener jeg med at det å snuse mens man jogger er så godt at, det lille snusen gjør med kondisen får så være. 7674672[/snapback] Men da er spørsmålet; hvor mye gjør egentlig snusen på kondisen? Noen som vet for a fact at snusen gjør treningsøkta null verdt? Eller drar den bare ned litt? Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Undertegnede har snust en stund og har ikke merket mye på kondisen Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ikke merket noe jeg heller, men da det går gradvis og jeg ikke trener og tester kondis så merker jeg jo heller ikke noe til det. Hvis noen visste akkurat hva snus gjør, og evt kan vise til noen kilder, så jeg vet hva som skjer, så jeg evt kan regulere hvis jeg skal begynne å trene. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Vet ikke akkuratt hva det har å si. Jeg har egnetlig gankse god kondis, selv om jeg ikke har trent seriøst på lenge. Snust i hele den perioden og ja. Men det er en grunn til at leger sier man får dårligere kondis. Og det er nettopp det. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Tror ikke snus gjør kondisen veldig mye dårligere, kanskje litt. Men røyk er værre. Store deler av toppidrettsutøverne i Sverige snuser fast, er kanskje derfor de suger Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Tror ikke snus gjør kondisen veldig mye dårligere, kanskje litt. Men røyk er værre. Store deler av toppidrettsutøverne i Sverige snuser fast, er kanskje derfor de suger 7675423[/snapback] Vel, se på Vålerenga. Så og si alle der snuser, og de har jo vunnet serien, jeg vet ikke hvor mange ganger. Og nei, jeg er ikke ute etter å yppe på noen Rosenborg-fans, eller hva enn dere måtte være Endret 8. januar 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg