Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Det var slikt piss du kunne spare deg for å poste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Roflol3d, men da stemmer det bra da, snurr deg en tur innom RPP2, bla deg litt bakover og se tørre fakta. Riktignok ikke høye hæler, men kjole og pupper og krøllete bestemorhår og hele pakka. Men, men. OnT. Moccaen holdt seg overraskende bra. Mye bedre enn skrufen Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Man må være barsk for å putte skruf under leppa 7669988[/snapback] hahaha, skruf er jo ikke store greiene Lenke til kommentar
Grønvik Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) General å skruf er best Endret 8. januar 2007 av Copperhead Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Så sant, så sant! Sitter med en litta General under leppa nå Endret 8. januar 2007 av Intern Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Ahh, jeg tok motet til meg å løp ut i uværet med mp3 spilleren på full guffe på vei mot butikken! Sitter her nå med herlig general og en flaske fanta og er storfornøyd! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Ahh, jeg tok motet til meg å løp ut i uværet med mp3 spilleren på full guffe på vei mot butikken!Sitter her nå med herlig general og en flaske fanta og er storfornøyd! 7671688[/snapback] Hadde jeg vært deg hadde jeg kvitta meg med brusen. General safta er jo så mye bedre Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Ikke egentlig. Første gangen jeg prøvde skruf etter å ha snusa general i noen måneder (fast) ble jeg bare litt ekstra skev.. Og etter det var det no turning back. Skruf er mye bedre i konsistens, smak og nikotinmengde! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Ikke egentlig. Første gangen jeg prøvde skruf etter å ha snusa general i noen måneder (fast) ble jeg bare litt ekstra skev.. Og etter det var det no turning back. Skruf er mye bedre i konsistens, smak og nikotinmengde! 7671943[/snapback] La meg gjette, du har bare prøvd skruf og general? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Mye snus som er godt, skruf, general og ettan....ettan syns jeg har best smak.... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Mye snus som er godt, skruf, general og ettan....ettan syns jeg har best smak.... 7672727[/snapback] Endelig en som er enig med meg om ettan, er kanskje ikke sterkest. Men smaker best Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Ettan er grei den. god smak og grei og bake. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Endelig en som er enig med meg om ettan, er kanskje ikke sterkest. Men smaker best 7672796[/snapback] Personlig syns jeg General har best smak. Ettan er ok, men slår aldri Generalen. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Endelig en som er enig med meg om ettan, er kanskje ikke sterkest. Men smaker best 7672796[/snapback] Personlig syns jeg General har best smak. Ettan er ok, men slår aldri Generalen. 7673125[/snapback] den kan jeg si meg enig i men nå går det mest grovsnus og nick and johnny her i huset Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Ettan smaker veldig bra, er litt treg å pakke da. Sitter med en god pris RL i leppa akkuratt nå Lenke til kommentar
RickJames Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Har snust grønn skruf de siste dagene, og nå er jeg veldig sår under leppa. Er det vanlig? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Sår under leppa er ganske vanlig ja. Du kan enten slutte å snuse ett par dager eller fortsette. Det svir litt, men det gror uansett. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Ettan smaker veldig bra, er litt treg å pakke da. Sitter med en god pris RL i leppa akkuratt nå 7673156[/snapback] RL er god den . god smak og god og bake Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Gunners,08/01-2007 : 16:43]Ettan smaker veldig bra, er litt treg å pakke da. Sitter med en god pris RL i leppa akkuratt nå 7673156[/snapback] RL er god den . god smak og god og bake 7673209[/snapback] Har ikke smakt RL løs enda Men syns pose versjonen er god og fin. Litt lite nikotin. Har ikke snust så lenge, men jeg må vel prøv Røda snart. Snuser for det meste Skruf løs og pose og General løs. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Er ikke så utrolig mye nikotin i RL som mange sier. Men når du har snust en stund så får du ikke noen effekt uansett hva du snuser. Jeg snuser hvertfall for det at det en gang var digg, og for jeg må ha noe i leppen. Da synes jeg det er perfekt med RL, en snus som er god å pakke, smaker godt og ikke renner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg