Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke egentlig. Første gangen jeg prøvde skruf etter å ha snusa general i noen måneder (fast) ble jeg bare litt ekstra skev.. Og etter det var det no turning back. Skruf er mye bedre i konsistens, smak og nikotinmengde!

7671943[/snapback]

 

La meg gjette, du har bare prøvd skruf og general?

Lenke til kommentar
Endelig en som er enig med meg om ettan, er kanskje ikke sterkest. Men smaker best  :D

7672796[/snapback]

Personlig syns jeg General har best smak. Ettan er ok, men slår aldri Generalen.

7673125[/snapback]

 

den kan jeg si meg enig i men nå går det mest grovsnus og nick and johnny her i huset

Lenke til kommentar
Gunners,08/01-2007 : 16:43]Ettan smaker veldig bra, er litt treg å pakke da. Sitter med en god pris RL i leppa akkuratt nå :D

7673156[/snapback]

 

 

RL er god den . god smak og god og bake

7673209[/snapback]

 

Har ikke smakt RL løs enda :dontgetit:

Men syns pose versjonen er god og fin. Litt lite nikotin. Har ikke snust så lenge, men jeg må vel prøv Røda snart. Snuser for det meste Skruf løs og pose og General løs.

Lenke til kommentar

Er ikke så utrolig mye nikotin i RL som mange sier. Men når du har snust en stund så får du ikke noen effekt uansett hva du snuser. Jeg snuser hvertfall for det at det en gang var digg, og for jeg må ha noe i leppen. Da synes jeg det er perfekt med RL, en snus som er god å pakke, smaker godt og ikke renner :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...