sekt Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 God morgen.. Ble litt sent idag. Men våknet til kaffe ferdilagd av dama gikk rett til kjøleskapet og hentet snusen. ahh. life is good a sunday "morning" Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 General White Porsjon var litt chill egentlig! 7661191[/snapback] Hvordan syns du White Portion er i forhold til Onyx, Nick (and Johnny) og Ettan? Har litt lyst til å kjøpe en White, men jeg vet ikke om den er verdt det. Er så mange delte meninger om det. 7663064[/snapback] Den er jo alltids vært å prøve. Men er ikke det sterkeste du får tak i. Onyx og Nick (and Johnny) er sterkere, Garantert. Det fins vist en porsjon versjon av Ettan, som jeg må prøve. Men kan ikke sammenligne bake og porsjon. PS: Hva syntes folk om denne nye snusen? Onico 7663539[/snapback] hakke prøvd den ennå. men så at den bare fantes i portion. men får vel prøve den en gang Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Er dere klar over at Onico er tobakk- og nikotinfri snus? Da kan dere vel i grunn bare ta en lakrisbåt under leppa å få samme effekt Endret 7. januar 2007 av Stish Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er dere klar over at Onico er tobakk- og nikotinfri snus? 7663743[/snapback] Fullt klar over det, og derfor kommer jeg aldri til å kjøpe den. Men forse om jeg greier å få bomma meg en. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er dere klar over at Onico er tobakk- og nikotinfri snus? 7663743[/snapback] Fullt klar over det, og derfor kommer jeg aldri til å kjøpe den. Men forse om jeg greier å få bomma meg en. 7663754[/snapback] Ok. Hadde vært litt dumt å sløst penger på den om man trodde den inneholdt nikotin eller tobakk, når de penga kunne blitt brukt på annen god snus. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hadde vært fint for placebo da. Folk som ikke visste det hadde sikkert fått "effekt" Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er dere klar over at Onico er tobakk- og nikotinfri snus? 7663743[/snapback] Fullt klar over det, og derfor kommer jeg aldri til å kjøpe den. Men forse om jeg greier å få bomma meg en. 7663754[/snapback] Ok. Hadde vært litt dumt å sløst penger på den om man trodde den inneholdt nikotin eller tobakk, når de penga kunne blitt brukt på annen god snus. 7663767[/snapback] visste faktisk ikke det. Lenke til kommentar
cRave Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg ser faktisk ikke poenget med snus uten nikotin ? Høres litt fjortis ut syns jeg Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg ser faktisk ikke poenget med snus uten nikotin ?Høres litt fjortis ut syns jeg 7664901[/snapback] Har jeg prøvd en gang for mye, var noen kompiser som ikke fikk kjøpt med, så da blei det uten på dem.. den smakte dritt, også ikke noe effekt, det er lite vits.. Lenke til kommentar
Ronold Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg ser faktisk ikke poenget med snus uten nikotin ?Høres litt fjortis ut syns jeg 7664901[/snapback] Hehe, ikke bare litt :!: Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 mye bedre med snus med nikotin ja Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg ser faktisk ikke poenget med snus uten nikotin ?Høres litt fjortis ut syns jeg 7664901[/snapback] Dette er det dummaste eg har hørt. Om ein prøver å slutte, er jo dette heilt perfekt. Dei gangane eg har prøvd å slutte spelar nikotinen vanligvis den minste rollen. Den har eg bekjempa ved å trene og ete mykje. Men det å ha ein pose med smaken og følelsen av ein snus i leppa, den er i mine auge mykje verre å bekjempe Det er ingen tvil om at eg kjem til å prøve denne snusen. Endret 7. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
sekt Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg ser faktisk ikke poenget med snus uten nikotin ?Høres litt fjortis ut syns jeg 7664901[/snapback] Dette er det dummaste eg har hørt. Om ein prøver å slutte, er jo dette heilt perfekt. Dei gangane eg har prøvd å slutte spelar nikotinen vanligvis den minste rollen. Den har eg bekjempa ved å trene og ete mykje. Men det å ha ein pose med smaken og følelsen av ein snus i leppa, den er i mine auge mykje verre å bekjempe Det er ingen tvil om at eg kjem til å prøve denne snusen. 7665585[/snapback] Helt riktig. Det er veldig mye som ligger i psyken, nettop det å "ha noe under leppa" Samme med røykere. Bare det å holde pinnen, suge på den er mye av følelsen. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Yep. Det er vel også nettop det som er hensikten bak Onico. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, stemmer nok det. Når jeg var så og si uten snus nå i ferien, så hadde jeg noen gamle poser jeg brukte. Smakte ikke no sånn særlig, men bare det å ha det der var nok til å holde snus-sulten delvis unna. Men fy så godt det var med en ordentlig prell når jeg kjøpte det Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, stemmer nok det. Når jeg var så og si uten snus nå i ferien, så hadde jeg noen gamle poser jeg brukte. Smakte ikke no sånn særlig, men bare det å ha det der var nok til å holde snus-sulten delvis unna. Men fy så godt det var med en ordentlig prell når jeg kjøpte det 7667024[/snapback] Og om du ikke hadde visst at den var gammel, hadde nok effekten vært enda bedre. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Og om du ikke hadde visst at den var gammel, hadde nok effekten vært enda bedre. 7667036[/snapback] Ja, da hadde jeg sikkert blitt svimmel og Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Og om du ikke hadde visst at den var gammel, hadde nok effekten vært enda bedre. 7667036[/snapback] Ja, da hadde jeg sikkert blitt svimmel og 7667170[/snapback] effekten er jo borte i gamle poser så. snusa gamle poser før jeg og da jeg hadde bare to poser igjen . men fy hvor deilig det var med en fersk boks med grovsnus laus da jeg kjøpte det Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 effekten er jo borte i gamle poser så. 7667211[/snapback] Placebo-effekt, funker det og Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Beste effekten mener nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg