Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
General White Porsjon var litt chill egentlig! :)

7661191[/snapback]

Hvordan syns du White Portion er i forhold til Onyx, Nick (and Johnny) og Ettan?

Har litt lyst til å kjøpe en White, men jeg vet ikke om den er verdt det. Er så mange delte meninger om det.

7663064[/snapback]

 

Den er jo alltids vært å prøve. Men er ikke det sterkeste du får tak i. Onyx og Nick (and Johnny) er sterkere, Garantert. Det fins vist en porsjon versjon av Ettan, som jeg må prøve. Men kan ikke sammenligne bake og porsjon.

 

 

 

PS: Hva syntes folk om denne nye snusen? Onico

7663539[/snapback]

 

 

hakke prøvd den ennå. men så at den bare fantes i portion. men får vel prøve den en gang

Lenke til kommentar
Er dere klar over at Onico er tobakk- og nikotinfri snus?

7663743[/snapback]

 

Fullt klar over det, og derfor kommer jeg aldri til å kjøpe den. Men forse om jeg greier å få bomma meg en.

7663754[/snapback]

 

Ok. Hadde vært litt dumt å sløst penger på den om man trodde den inneholdt nikotin eller tobakk, når de penga kunne blitt brukt på annen god snus. :)

Lenke til kommentar
Er dere klar over at Onico er tobakk- og nikotinfri snus?

7663743[/snapback]

 

Fullt klar over det, og derfor kommer jeg aldri til å kjøpe den. Men forse om jeg greier å få bomma meg en.

7663754[/snapback]

 

Ok. Hadde vært litt dumt å sløst penger på den om man trodde den inneholdt nikotin eller tobakk, når de penga kunne blitt brukt på annen god snus. :)

7663767[/snapback]

 

visste faktisk ikke det.

Lenke til kommentar
Jeg ser faktisk ikke poenget med snus uten nikotin ?

Høres litt fjortis ut syns jeg  :)

7664901[/snapback]

Dette er det dummaste eg har hørt. Om ein prøver å slutte, er jo dette heilt perfekt.

Dei gangane eg har prøvd å slutte spelar nikotinen vanligvis den minste rollen. Den har eg bekjempa ved å trene og ete mykje. Men det å ha ein pose med smaken og følelsen av ein snus i leppa, den er i mine auge mykje verre å bekjempe

 

Det er ingen tvil om at eg kjem til å prøve denne snusen.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Jeg ser faktisk ikke poenget med snus uten nikotin ?

Høres litt fjortis ut syns jeg  :)

7664901[/snapback]

Dette er det dummaste eg har hørt. Om ein prøver å slutte, er jo dette heilt perfekt.

Dei gangane eg har prøvd å slutte spelar nikotinen vanligvis den minste rollen. Den har eg bekjempa ved å trene og ete mykje. Men det å ha ein pose med smaken og følelsen av ein snus i leppa, den er i mine auge mykje verre å bekjempe

 

Det er ingen tvil om at eg kjem til å prøve denne snusen.

7665585[/snapback]

 

Helt riktig. Det er veldig mye som ligger i psyken, nettop det å "ha noe under leppa"

 

Samme med røykere. Bare det å holde pinnen, suge på den er mye av følelsen.

Lenke til kommentar

Ja, stemmer nok det. Når jeg var så og si uten snus nå i ferien, så hadde jeg noen gamle poser jeg brukte. Smakte ikke no sånn særlig, men bare det å ha det der var nok til å holde snus-sulten delvis unna. Men fy så godt det var med en ordentlig prell når jeg kjøpte det :D

Lenke til kommentar
Ja, stemmer nok det. Når jeg var så og si uten snus nå i ferien, så hadde jeg noen gamle poser jeg brukte. Smakte ikke no sånn særlig, men bare det å ha det der var nok til å holde snus-sulten delvis unna. Men fy så godt det var med en ordentlig prell når jeg kjøpte det :D

7667024[/snapback]

 

Og om du ikke hadde visst at den var gammel, hadde nok effekten vært enda bedre. ;)

Lenke til kommentar
Og om du ikke hadde visst at den var gammel, hadde nok effekten vært enda bedre. ;)

7667036[/snapback]

Ja, da hadde jeg sikkert blitt svimmel og :p

7667170[/snapback]

 

effekten er jo borte i gamle poser så.

 

snusa gamle poser før jeg og da jeg hadde bare to poser igjen . men fy hvor deilig det var med en fersk boks med grovsnus laus da jeg kjøpte det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...