Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nicotine may also increase your basal metabolic rate slightly. This means that you burn more calories than you usually would when you are just sitting around.

 

Eg har no høyrt at ein blir feitare av å bruke snus.

7659269[/snapback]

 

det blir du ikke du kan bli tynnere og så legge på deg da du slutte (tror jeg da)

Lenke til kommentar

Syns ikke noe om white portion jeg, syns egentlig ikke noe om portion i det hele tatt. Går greit, men er mye bedre med en løs. Men dette har blitt diskutert frem og tilbake så utrolig mange ganger før at det er null vits i å fortsette med det. Liker man pose, snus pose. Liker man løs, snus løs.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Men dette har blitt diskutert frem og tilbake så utrolig mange ganger før at det er null vits i å fortsette med det. Liker man pose, snus pose. Liker man løs, snus løs.

7662117[/snapback]

 

Det og en par andre diskusjoner har blit diskutert 100 ganger tråden. På tide med et nytt skikkelig tema.. anyone?

Lenke til kommentar
General White Porsjon var litt chill egentlig! :)

7661191[/snapback]

Hvordan syns du White Portion er i forhold til Onyx, Nick (and Johnny) og Ettan?

Har litt lyst til å kjøpe en White, men jeg vet ikke om den er verdt det. Er så mange delte meninger om det.

7663064[/snapback]

 

White er vel i grunn litt svakere. Jeg prøvde en av en venn et par uker tilbake, og fikk NULL effekt. Mens når jeg kom hjem, tok jeg meg en vanlig General Portion og det var så mye bedre.

 

Onyxen var mye bedre syntes jeg, men jeg har ikke smakt Nick & Johnny enda så jeg kan ikke utale meg om forskjellen der.

Lenke til kommentar
General White Porsjon var litt chill egentlig! :)

7661191[/snapback]

Hvordan syns du White Portion er i forhold til Onyx, Nick (and Johnny) og Ettan?

Har litt lyst til å kjøpe en White, men jeg vet ikke om den er verdt det. Er så mange delte meninger om det.

7663064[/snapback]

 

Den er jo alltids vært å prøve. Men er ikke det sterkeste du får tak i. Onyx og Nick (and Johnny) er sterkere, Garantert. Det fins vist en porsjon versjon av Ettan, som jeg må prøve. Men kan ikke sammenligne bake og porsjon.

 

 

 

PS: Hva syntes folk om denne nye snusen? Onico

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...