Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå funnet ut at om jeg drikker kaffe som faen, så greier jeg meg uten snus. En kopp i timen holder akkurat. Blir ganske dårlig i magen av dette da, mulig jeg bare skal drite i det og snuse og drikke kaffe, er jo kanskje mye bedre.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Jeg har nå funnet ut at om jeg drikker kaffe som faen, så greier jeg meg uten snus. En kopp i timen holder akkurat. Blir ganske dårlig i magen av dette da, mulig jeg bare skal drite i det og snuse og drikke kaffe, er jo kanskje mye bedre.

7647700[/snapback]

 

Personlig liker jeg en pris til kaffen jeg da.

Lenke til kommentar
Jeg har nå funnet ut at om jeg drikker kaffe som faen, så greier jeg meg uten snus. En kopp i timen holder akkurat. Blir ganske dårlig i magen av dette da, mulig jeg bare skal drite i det og snuse og drikke kaffe, er jo kanskje mye bedre.

7647700[/snapback]

 

Personlig liker jeg en pris til kaffen jeg da.

7647798[/snapback]

Det er jo det jeg også gjør, men har funnet ut at jeg faktisk overlever om jeg dropper prisen, ikke like godt, men det funker.

Lenke til kommentar
Hva er deres favoritt snus??

Min er Catch eucalyptus<33

7647678[/snapback]

 

 

Sier litt om deg og om hvor lenge du har snust.

7647763[/snapback]

 

 

Å? :hmm:

7647864[/snapback]

 

Med Catch er det dårlig effekt, den er ikke spesiel god og man blir veldig lett sår i leppa av den. Catch, Mocca, Röda Lacket ++ regnes som nybegynner snus.

Lenke til kommentar
Det er da vel mange som har snust en stund som snuser Röda?

 

Forøvrig er jeg enig i at Catch og Mocca (denne spesielt) er for nybegynnere.

7648343[/snapback]

 

Jaja, det er sant. Og det er jo forståelig, den smaker jo iværtfall godt. Men jeg ser på den som nybegynner snus pga VELDIG lett å bake og lite effekt. Men er vel kanskje bare meg.

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
Det er da vel mange som har snust en stund som snuser Röda?

 

Forøvrig er jeg enig i at Catch og Mocca (denne spesielt) er for nybegynnere.

7648343[/snapback]

 

Jaja, det er sant. Og det er jo forståelig, den smaker jo iværtfall godt. Men jeg ser på den som nybegynner snus pga VELDIG lett å bake og lite effekt. Men er vel kanskje bare meg.

7648414[/snapback]

ikke bare deg nei, meg også :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Altså, for å si det sånn, så bruker INGEN som har snust mer en et år sammenhengende Catch som fast snus.

 

(da tenker jeg på de som snuser 2-3 boks++ per uke, og ikke hobbysnuserne)

Lenke til kommentar
Altså, for å si det sånn, så bruker INGEN som har snust mer en et år sammenhengende Catch som fast snus.

 

(da tenker jeg på de som snuser 2-3 boks++ per uke, og ikke hobbysnuserne)

7649159[/snapback]

Bullshit! Har snust i flere år og jeg kjøpte meg en 10pakning Catch lakris. Og favoritten min er Nick and Johnny.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...