Jack_Daniels Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 FAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEENNNNNNN!!! noen har stjelt faen meg 2 syliindere og 1 rulletobakk pong fra meg i natt!! FITTE FITTE FITTE! Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva er deres favoritt snus?? Min er Catch eucalyptus<33 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jeg har nå funnet ut at om jeg drikker kaffe som faen, så greier jeg meg uten snus. En kopp i timen holder akkurat. Blir ganske dårlig i magen av dette da, mulig jeg bare skal drite i det og snuse og drikke kaffe, er jo kanskje mye bedre. Endret 5. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva er deres favoritt snus??Min er Catch eucalyptus<33 7647678[/snapback] Sier litt om deg og om hvor lenge du har snust. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har nå funnet ut at om jeg drikker kaffe som faen, så greier jeg meg uten snus. En kopp i timen holder akkurat. Blir ganske dårlig i magen av dette da, mulig jeg bare skal drite i det og snuse og drikke kaffe, er jo kanskje mye bedre. 7647700[/snapback] Personlig liker jeg en pris til kaffen jeg da. Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva er deres favoritt snus??Min er Catch eucalyptus<33 7647678[/snapback] Sier litt om deg og om hvor lenge du har snust. 7647763[/snapback] Å? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har nå funnet ut at om jeg drikker kaffe som faen, så greier jeg meg uten snus. En kopp i timen holder akkurat. Blir ganske dårlig i magen av dette da, mulig jeg bare skal drite i det og snuse og drikke kaffe, er jo kanskje mye bedre. 7647700[/snapback] Personlig liker jeg en pris til kaffen jeg da. 7647798[/snapback] Det er jo det jeg også gjør, men har funnet ut at jeg faktisk overlever om jeg dropper prisen, ikke like godt, men det funker. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva er deres favoritt snus??Min er Catch eucalyptus<33 7647678[/snapback] Sier litt om deg og om hvor lenge du har snust. 7647763[/snapback] Å? 7647864[/snapback] Med Catch er det dårlig effekt, den er ikke spesiel god og man blir veldig lett sår i leppa av den. Catch, Mocca, Röda Lacket ++ regnes som nybegynner snus. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Det er da vel mange som har snust en stund som snuser Röda? Forøvrig er jeg enig i at Catch og Mocca (denne spesielt) er for nybegynnere. Endret 5. januar 2007 av Stish Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Det er da vel mange som har snust en stund som snuser Röda? Forøvrig er jeg enig i at Catch og Mocca (denne spesielt) er for nybegynnere. 7648343[/snapback] Jaja, det er sant. Og det er jo forståelig, den smaker jo iværtfall godt. Men jeg ser på den som nybegynner snus pga VELDIG lett å bake og lite effekt. Men er vel kanskje bare meg. Endret 5. januar 2007 av DennisV Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er da vel mange som har snust en stund som snuser Röda? Forøvrig er jeg enig i at Catch og Mocca (denne spesielt) er for nybegynnere. 7648343[/snapback] Jaja, det er sant. Og det er jo forståelig, den smaker jo iværtfall godt. Men jeg ser på den som nybegynner snus pga VELDIG lett å bake og lite effekt. Men er vel kanskje bare meg. 7648414[/snapback] ikke bare deg nei, meg også Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva er deres favoritt snus??Min er Catch eucalyptus<33 7647678[/snapback] Hvis du er født i 1990 er du unnskyldt, du bruker rett og slett ikke Catch og ikke eucalyptus snus, skuffet:P Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Altså, for å si det sånn, så bruker INGEN som har snust mer en et år sammenhengende Catch som fast snus. (da tenker jeg på de som snuser 2-3 boks++ per uke, og ikke hobbysnuserne) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Altså, for å si det sånn, så bruker INGEN som har snust mer en et år sammenhengende Catch som fast snus. (da tenker jeg på de som snuser 2-3 boks++ per uke, og ikke hobbysnuserne) 7649159[/snapback] Bullshit! Har snust i flere år og jeg kjøpte meg en 10pakning Catch lakris. Og favoritten min er Nick and Johnny. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Snuser du Catch tilvanlig? er det "hovedsnusen" din? Nick og Johnny er det ikke noe galt i å bruke, det har jeg heller ikke sagt. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Eneste jeg kjenner som snuser Catch, er jomfrusnusere og jenter:p Går for nøytrale General Løs jeg, mange sier RL med etter en snus er jeg så glad i general igjen:) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Noen i klassen min som snuser Catch noen ganger, og de har snust en stund. Ser ikke noe problem i det, folk får snuse det dem vil. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Snuser du Catch tilvanlig? er det "hovedsnusen" din? 7649265[/snapback] Var det i en stund rett før jul, ja. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg ser ikke på bleiesnuser som skikkelige snusere altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg