Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Klikka_bZerk: Jeg liker forresten Röda Läcket godt :p

5761739[/snapback]

Röda Lacket eier! Eneste jeg bruker.. og når prix er fri for den så går det på general..

må foresten si at Göteborgs Rape er sykt god! noen som gidder å lage en liten review om den? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet sånn cirka hvor lenge man må snuse før man er avhengig?

Har snusa 2-3 poser om dagen i litt over ei uke, merker ikke no spesielt nikotinsug.

5763204[/snapback]

Tar i allefall lengre enn en uke :p

hva syns dere om grov snus da?

Lenke til kommentar

Har snusa 2-3 poser om dagen i litt over ei uke, merker ikke no spesielt nikotinsug.

5763204[/snapback]

Prøver du å bli avhengig? For meg gikk det mer på psyken, jeg trodde jeg var avhengig, men ikke noe problem å slutte da jeg først prøvde.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har planer om å snuse lenge, så slutt med en gang. Snus er farlig avhengighetsskapende... Jeg sa også til meg selv hele tiden at jeg kunne slutte med snus når jeg ville. Men jeg har ikke villet slutte med snus, så jeg tipper jeg er avhengig nå :p har ikke prøvd å slutte snusen, og kommer ikke til å gjøre det med det første heller...

Lenke til kommentar

5763204[/snapback]

skal snuse pose ganske så hardt for å bli avhengig. begynn med løsvekt general og snus iaffal 3-5 ganger om dagen, muligens du blir dårlig første uka men etter det er det nedoverbakke hele veien................ til du dør, av kreft?

pose er for meg noe man benytter på skolen og andre ganger man ikke kan spøtt ut snusn :p.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Men, "bleiesnus", det er jo 10 ganger mer praktisk, skjønner ikke hvorfor det har fått homsestempel! :@ Jaja, jeg sier bare -_- for er heterofil.

5765647[/snapback]

Syns bleiesnus er best.. greit nokk at det er mindre i en boks osv. men MYE lettere å bruke! og syns posjon blir så mye gris.. må inrømme at jeg suger i å balle, men alikevell :)

Lenke til kommentar

Kom hjem fra sverige for 4 timer siden med:

1 Rull Strongcut Porsjon

1 Rull Catch Eukalyptus Porsjon

1 Rull General lös

Må si strongcut porsjon ikke er så værst litt uvant smak men den var en

hel del sterkere enn de andre porsjonssnusene.

Jeg er kanskje rar, men syns fortsatt Euk. catch er best på smak :D

Edit... Jaja, det går sikkert over med tiden.

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...