Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Du har misforstått poenget med prismaster helt. Man skal ikke "putte snus" nedi den, man skal bare kjøre den ned i boksen, for så å dytte alt oppi leppa. Det tar 2 sekund.

7638711[/snapback]

Kjører den jo nedi så klart, men må jo stappe ned nedi og presse sammen snus gjentatte ganger, hvis ikke blir snusen så fryktelig liten. Og det tar mer enn 2 sec. Ihvertfall sånn både kameraten min og jeg opplevde pricemasteren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Tror du bruker feil teknikk, for jeg bruker kun 2 sek med masteren, de gangene jeg bruker den.

 

 

-Du drar hele "spaken" tilbake

-Stapp gjentatte ganger ned i boksen

-Når "kammeret" er fullt, press masteren mot lokket til boksen og klem vedhjelp av "spaken"

-Sett opp mot leppa og trykk "spaken" fremover slik at prisen ligger under leppa.

Lenke til kommentar
Tror du bruker feil teknikk, for jeg bruker kun 2 sek med masteren, de gangene jeg bruker den.

 

 

-Du drar hele "spaken" tilbake

-Stapp gjentatte ganger ned i boksen

-Når "kammeret" er fullt, press masteren mot lokket til boksen og klem vedhjelp av "spaken"

-Sett opp mot leppa og trykk "spaken" fremover slik at prisen ligger under leppa.

7638721[/snapback]

Når jeg gjør det, så føler jeg at den blir for liten for meg. Så det fungerer ikke. Jeg må gjentatte ganger gjøre det for å få en større prell. Og da det tar lengre tid, og jeg er såpass uvant med å bruke pricemaster så foretrekker jeg heller å bake for hånd. Teknikken min er nok way down, men uansett. Liker ikke å bruke pricemaster.

Lenke til kommentar
Hadde snus i mens jeg spilte fotball før gymtimen startet, noe jeg alltid gjør. Og jeg kan ikke si at det er noe merkbart problem. Unntatt den ene gangen jeg fikk ballen i trynet og fikk smurt snus over alt :!:

7641579[/snapback]

 

Haha.

 

En kompis av meg drakk cola og tok en general før han skulle jogge. Og han jogga hele runda med snus i leppa. Han spydde. Jeg prøvde det samme og "slapp" unna med å bli kvalm. Anbefales IKKE!

Lenke til kommentar
Hadde snus i mens jeg spilte fotball før gymtimen startet, noe jeg alltid gjør. Og jeg kan ikke si at det er noe merkbart problem. Unntatt den ene gangen jeg fikk ballen i trynet og fikk smurt snus over alt :!:

7641579[/snapback]

 

Haha.

 

En kompis av meg drakk cola og tok en general før han skulle jogge. Og han jogga hele runda med snus i leppa. Han spydde. Jeg prøvde det samme og "slapp" unna med å bli kvalm. Anbefales IKKE!

7641720[/snapback]

jogga 3km'ern i gymmen med prell i leppa jeg :) no problem ;) hvorfor skulle man bli dårlig av det? (cowboy klypa funker dårlig(hint: svelge over halvparten) i fylla, så kan hende det bare er meg som er herda :p)

Lenke til kommentar
jogga 3km'ern i gymmen med prell i leppa jeg :) no problem ;) hvorfor skulle man bli dårlig av  det?

7642136[/snapback]

 

Null idè, skjedde med meg og han, forskjell på folk. Kanskje noen har et svar på hvorfor noen blir kvalm/syk av å løpe/jogge med snus?

Endret av DennisV
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, men kanskje det er litt som når du drikker alkohol, om du er i stor bevegelse, blir du fortere full. Det er fordi når du er i bevegelse, pumper hjertet raskere, og blodet sprer seg fortere i gjennom kroppen. Så kanskje du fikk litt nikotinsjokk ;)

 

Vet ikke om det har noe å si eller ikke.

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...