3raz3r Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du har misforstått poenget med prismaster helt. Man skal ikke "putte snus" nedi den, man skal bare kjøre den ned i boksen, for så å dytte alt oppi leppa. Det tar 2 sekund. 7638711[/snapback] Kjører den jo nedi så klart, men må jo stappe ned nedi og presse sammen snus gjentatte ganger, hvis ikke blir snusen så fryktelig liten. Og det tar mer enn 2 sec. Ihvertfall sånn både kameraten min og jeg opplevde pricemasteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Tror du bruker feil teknikk, for jeg bruker kun 2 sek med masteren, de gangene jeg bruker den. -Du drar hele "spaken" tilbake -Stapp gjentatte ganger ned i boksen -Når "kammeret" er fullt, press masteren mot lokket til boksen og klem vedhjelp av "spaken" -Sett opp mot leppa og trykk "spaken" fremover slik at prisen ligger under leppa. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Tror du bruker feil teknikk, for jeg bruker kun 2 sek med masteren, de gangene jeg bruker den. -Du drar hele "spaken" tilbake -Stapp gjentatte ganger ned i boksen -Når "kammeret" er fullt, press masteren mot lokket til boksen og klem vedhjelp av "spaken" -Sett opp mot leppa og trykk "spaken" fremover slik at prisen ligger under leppa. 7638721[/snapback] Når jeg gjør det, så føler jeg at den blir for liten for meg. Så det fungerer ikke. Jeg må gjentatte ganger gjøre det for å få en større prell. Og da det tar lengre tid, og jeg er såpass uvant med å bruke pricemaster så foretrekker jeg heller å bake for hånd. Teknikken min er nok way down, men uansett. Liker ikke å bruke pricemaster. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Liker den ikke jeg heller, baker jo seff. Men måtte jo ha en for moroskyld da. Endret 4. januar 2007 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Liker den ikke jeg heller, baker jo seff. Men måtte jo ha en for moroskyld da. 7638733[/snapback] Akkurat derfor jeg kjøpte også, kjekt å ha. Men angrer nå på at jeg gjorde det. Men, gjort er gjort. Og som sagt, kjekt å ha. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Er vel egentlig bare 15 enda, gitt. Kanskje derfor det ikke er så mange å bomme av, og ikke så lett for å få kjøpt heller. I tillegg til at jeg går på ''wonderchild''-skolen ^^, 7638653[/snapback] Jeg er og 15, men her er det plenty å bomme av. Endret 4. januar 2007 av Stish Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ah, ikke noe som en god General etter en gymtime Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ah, ikke noe som en god General etter en gymtime 7640167[/snapback] General er alltid godt Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ah, ikke noe som en god General etter en gymtime 7640167[/snapback] General er alltid godt 7640482[/snapback] Bare ikke prøv det imens du jogger, funker dårligt Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ah, ikke noe som en god General etter en gymtime 7640167[/snapback] General er alltid godt 7640482[/snapback] Bare ikke prøv det imens du jogger, funker dårligt 7640490[/snapback] Har løpt litt mens jeg snuser General, men ikke langt egentlig. Bare f.eks om jeg må rekke bussen. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hadde snus i mens jeg spilte fotball før gymtimen startet, noe jeg alltid gjør. Og jeg kan ikke si at det er noe merkbart problem. Unntatt den ene gangen jeg fikk ballen i trynet og fikk smurt snus over alt :!: Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hadde snus i mens jeg spilte fotball før gymtimen startet, noe jeg alltid gjør. Og jeg kan ikke si at det er noe merkbart problem. Unntatt den ene gangen jeg fikk ballen i trynet og fikk smurt snus over alt :!: 7641579[/snapback] Haha. En kompis av meg drakk cola og tok en general før han skulle jogge. Og han jogga hele runda med snus i leppa. Han spydde. Jeg prøvde det samme og "slapp" unna med å bli kvalm. Anbefales IKKE! Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hadde snus i mens jeg spilte fotball før gymtimen startet, noe jeg alltid gjør. Og jeg kan ikke si at det er noe merkbart problem. Unntatt den ene gangen jeg fikk ballen i trynet og fikk smurt snus over alt :!: 7641579[/snapback] Haha. En kompis av meg drakk cola og tok en general før han skulle jogge. Og han jogga hele runda med snus i leppa. Han spydde. Jeg prøvde det samme og "slapp" unna med å bli kvalm. Anbefales IKKE! 7641720[/snapback] jogga 3km'ern i gymmen med prell i leppa jeg no problem hvorfor skulle man bli dårlig av det? (cowboy klypa funker dårlig(hint: svelge over halvparten) i fylla, så kan hende det bare er meg som er herda ) Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) jogga 3km'ern i gymmen med prell i leppa jeg no problem hvorfor skulle man bli dårlig av det? 7642136[/snapback] Null idè, skjedde med meg og han, forskjell på folk. Kanskje noen har et svar på hvorfor noen blir kvalm/syk av å løpe/jogge med snus? Endret 4. januar 2007 av DennisV Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Null idè, skjedde med meg og han, forskjell på folk. Kanskje noen har et svar på hvorfor noen blir kvalm/syk av å løpe/jogge med snus? 7642156[/snapback] Dårlig kondis kanskje? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Løper saktere med snus i leppa. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Løper saktere med snus i leppa. 7642320[/snapback] ...Og derfor blir man kvalm, eller? Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Tar ALLTID snus når jeg kjører ski, løper, spiller fotball... Synes det er skikkelig digg jeg. Litt dumt at man får mer luftmotstand når du har en feit snusleppe da, men man kan ikke få alt her i livet. LOL Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Null idè, skjedde med meg og han, forskjell på folk. Kanskje noen har et svar på hvorfor noen blir kvalm/syk av å løpe/jogge med snus? 7642156[/snapback] Dårlig kondis kanskje? 7642203[/snapback] Neinei. Har strålende kondis. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg vet ikke, men kanskje det er litt som når du drikker alkohol, om du er i stor bevegelse, blir du fortere full. Det er fordi når du er i bevegelse, pumper hjertet raskere, og blodet sprer seg fortere i gjennom kroppen. Så kanskje du fikk litt nikotinsjokk Vet ikke om det har noe å si eller ikke. Endret 4. januar 2007 av Stish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg