Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel egentlig bare 15 enda, gitt.

Kanskje derfor det ikke er så mange å bomme av, og ikke så lett for å få kjøpt heller. I tillegg til at jeg går på ''wonderchild''-skolen ^^,

7638653[/snapback]

Skjønner. Det som er chill med vgs. Over halvparten av gutta i klassen snuser, så er alltid noen å bomme av hvis jeg ikke har!

Og ''wonderchild''-skolen er?

Lenke til kommentar
Er vel egentlig bare 15 enda, gitt.

Kanskje derfor det ikke er så mange å bomme av, og ikke så lett for å få kjøpt heller. I tillegg til at jeg går på ''wonderchild''-skolen ^^,

7638653[/snapback]

 

Vel, skolen heter Rosten, er i trondheim.

Ingen i klassen som røyker, og jeg er den eneste som snuser.

Though har vi ett par som drikker, kanskje halve trinnet...

Lenke til kommentar
Vel, skolen heter Rosten, er i trondheim.

Ingen i klassen som røyker, og jeg er den eneste som snuser.

Though har vi ett par som drikker, kanskje halve trinnet...

7638657[/snapback]

Aldri hørt om. Hørt om Tr.Heim da :p Vel, alkohol hjelper jo ikke no særlig når man er keen på snus da.

Lenke til kommentar

Vurderer en tur til sverige snart og, for å få kjøpt meg litt, for en billigere mynt.

 

btw, testa ''prismaster''?

Det skal visst være en liten tings som lager perfekte priser. Skjønner ikke helt hvordan den funker, eller hvorfor det skulle være no hensikt, men virker litt morsomt :D

Lenke til kommentar
Vurderer en tur til sverige snart og, for å få kjøpt meg litt, for en billigere mynt.

 

btw, testa ''prismaster''?

Det skal visst være en liten tings som lager perfekte priser. Skjønner ikke helt hvordan den funker, eller hvorfor det skulle være no hensikt, men virker litt morsomt :D

7638673[/snapback]

Bare sløseri.

Lenke til kommentar
Vurderer en tur til sverige snart og, for å få kjøpt meg litt, for en billigere mynt.

 

btw, testa ''prismaster''?

Det skal visst være en liten tings som lager perfekte priser. Skjønner ikke helt hvordan den funker, eller hvorfor det skulle være no hensikt, men virker litt morsomt :D

7638673[/snapback]

 

 

Hehe, skjønner egentlig det, men det kan vel være greit iblandt?

Om man ikke i det hele tatt er sugen på å bake, så bare stapper man greia ned i boksen, og så opp i leppa?

Skjønner ikke helt hvordan ''prismaster'' fikser biffen når det er lite igjen i dåsa da, om du har sett hvordan den funker så skjønner du vel :p

Lenke til kommentar
Vurderer en tur til sverige snart og, for å få kjøpt meg litt, for en billigere mynt.

 

btw, testa ''prismaster''?

Det skal visst være en liten tings som lager perfekte priser. Skjønner ikke helt hvordan den funker, eller hvorfor det skulle være no hensikt, men virker litt morsomt :D

7638673[/snapback]

Tja, perfekte og perfekte. For det første er det altfor mye knoting for å få snusen nedi. Snus nedi, presse på, mer snus nedi, presse på, mer snus osv... Ikke lurt å bruke penger på det, bruk heller pengene på en ekstra snusboks. Det er min mening.

Lenke til kommentar
Hehe, skjønner egentlig det, men det kan vel være greit iblandt?

Om man ikke i det hele tatt er sugen på å bake, så bare stapper man greia ned i boksen, og så opp i leppa?

Skjønner ikke helt hvordan ''prismaster'' fikser biffen når det er lite igjen i dåsa da, om du har sett hvordan den funker så skjønner du vel :p

7638681[/snapback]

Mye lettere og kjappere å bake selv.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar

Når jeg tenker over det, så ja, det må være mye lettere å bake selv.

Eventuelt bare slenge oppi en pose eller 2 med Skruf portion.

Vurderer å gå over fra bake til pose, ble litt bestemt på det når jeg så tennene til broren til en kamerat som har snusa i noen år. De var brune og tannkjøttet var stygt ;/

 

 

 

 

 

dåsa

7638681[/snapback]

Ja, det er jo også et ord å bruke, på en boks! :p

7638692[/snapback]

 

Ett mye brukt ord. Hvertfall her jeg kommer fra ^^,

Endret av kstyle
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Vurderer en tur til sverige snart og, for å få kjøpt meg litt, for en billigere mynt.

 

btw, testa ''prismaster''?

Det skal visst være en liten tings som lager perfekte priser. Skjønner ikke helt hvordan den funker, eller hvorfor det skulle være no hensikt, men virker litt morsomt :D

7638673[/snapback]

Tja, perfekte og perfekte. For det første er det altfor mye knoting for å få snusen nedi. Snus nedi, presse på, mer snus nedi, presse på, mer snus osv... Ikke lurt å bruke penger på det, bruk heller pengene på en ekstra snusboks. Det er min mening.

7638683[/snapback]

 

Du har misforstått poenget med prismaster helt. Man skal ikke "putte snus" nedi den, man skal bare kjøre den ned i boksen, for så å dytte alt oppi leppa. Det tar 2 sekund.

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...