Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
65 i matbutikker her.. der får jeg ikke kjøpt, men får kjøpt på Mix..

7637121[/snapback]

 

Seriøst har prisen økt så mye? :ohmy:

 

Har levd på tårn på tårn med snus fra frysern i desember og nå ut i januar. Trodde ikke prisøkningen skulle skje i norge også. Er trist..

Lenke til kommentar
65 i matbutikker her.. der får jeg ikke kjøpt, men får kjøpt på Mix..

7637121[/snapback]

 

Seriøst har prisen økt så mye? :ohmy:

 

Har levd på tårn på tårn med snus fra frysern i desember og nå ut i januar. Trodde ikke prisøkningen skulle skje i norge også. Er trist..

7637136[/snapback]

Trur ikke den har økt i norge, er bare her det er så dyrt.. vært det siste året omtrent..

Lenke til kommentar
her jeg bor er det 52 kr boksen på matbutikker og 60 kr boksen på bensinstasjoner

 

får kjøpt begge steder

7637220[/snapback]

Du er et år eldre enn meg.. :innocent:

Men får kjøpt på bensinstasjoner da, er fordi moder`n kjenner dem som jobber på butikken her, også er det nesten en mil til neste butikk.. :p

7637239[/snapback]

 

 

ja men så kjenner jeg mange i butikken og de tror jeg er 18 eller noe. så spar på litt skjegg så går det fint og kjøpe

 

tre snus som jeg annbefaler er:

(nick and ) jonny

grovsnus

seff general

Lenke til kommentar
Eller bare si " jeg trenger faen ikke legg, er 18 jeg"  :p

7637306[/snapback]

Eller faktisk være høflig, kommer så utrolig mye lenger med det.

7637357[/snapback]

 

Prøvd den begge. ;) Må også se på personen som står i kassa da. Unge kvinner er det bare å være hyggelig så funker det. Men de eldre derimot, de nekter å være hyggelige. Så da funker faktisk å være _litt_ frekk tilbake.

Lenke til kommentar
Prøvd den begge.  ;)  Må også se på personen som står i kassa da. Unge kvinner er det bare å være hyggelig så funker det. Men de eldre derimot, de nekter å være hyggelige. Så da funker faktisk å være _litt_ frekk tilbake.

7637380[/snapback]

Var og kjøpte sigarer og snus på nyttårsaften. Da var jeg høflig, slo av en liten prat, ønska godt nyttår, lurte på om han hadde noen anbefalinger på sigarer osv. Funka phett. Fikk kjøpt uten questions asked ;)

Lenke til kommentar
den beskjeden har jeg faktisk aldri fått. da jeg kjøper så bruker jeg og spare opp litt skjegg og gå helt normalt inni butikken som en voksen. og bare kjøpe det jeg skal .f.eks en cola og snus og viss dem sier hei så sier jeg hei.

7637485[/snapback]

Hvis jeg virkelig skal freshe meg opp før jeg skal kjøpe snus, gjør jeg sånn her jeg: tar med noen bilnøkler som jeg holder i hånda, drar opp ermene på genseren, går maskulint inn og sier: "hei. je sku hatt ein gæneral, amma". Så klør jeg meg i skjegget og sier takk.

Lenke til kommentar
den beskjeden har jeg faktisk aldri fått. da jeg kjøper så bruker jeg og spare opp litt skjegg og gå helt normalt inni butikken som en voksen. og bare kjøpe det jeg skal .f.eks en cola og snus og viss dem sier hei så sier jeg hei.

7637485[/snapback]

Hvis jeg virkelig skal freshe meg opp før jeg skal kjøpe snus, gjør jeg sånn her jeg: tar med noen bilnøkler som jeg holder i hånda, drar opp ermene på genseren, går maskulint inn og sier: "hei. je sku hatt ein gæneral, amma". Så klør jeg meg i skjegget og sier takk.

7637562[/snapback]

 

 

den må prøves

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...