prellmaster3000 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvis man drar på en matbutikk betaler man bare 50 lappen da, det man må gjøre vettu. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 65 i matbutikker her.. der får jeg ikke kjøpt, men får kjøpt på Mix.. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 65 i matbutikker her.. der får jeg ikke kjøpt, men får kjøpt på Mix.. 7637121[/snapback] Seriøst har prisen økt så mye? Har levd på tårn på tårn med snus fra frysern i desember og nå ut i januar. Trodde ikke prisøkningen skulle skje i norge også. Er trist.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 65 i matbutikker her.. der får jeg ikke kjøpt, men får kjøpt på Mix.. 7637121[/snapback] Seriøst har prisen økt så mye? Har levd på tårn på tårn med snus fra frysern i desember og nå ut i januar. Trodde ikke prisøkningen skulle skje i norge også. Er trist.. 7637136[/snapback] Trur ikke den har økt i norge, er bare her det er så dyrt.. vært det siste året omtrent.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har ikke økt noe her hvor jeg bor. Mulig de selger mindre snus der Mr_Berg bor, og at de må øke prisen for å tjene mer. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Okei bra Tenker jeg tar meg en tur ned te butikken i morra å kjøper meg en boks for å sjekke prisen. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har ikke økt noe her hvor jeg bor. Mulig de selger mindre snus der Mr_Berg bor, og at de må øke prisen for å tjene mer. 7637170[/snapback] Trur ikke det er fordi det blir solgt lite heller, blir solgt ganske mye her egentlig.. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 her jeg bor er det 52 kr boksen på matbutikker og 60 kr boksen på bensinstasjoner får kjøpt begge steder Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 her jeg bor er det 52 kr boksen på matbutikker og 60 kr boksen på bensinstasjoner får kjøpt begge steder 7637220[/snapback] Du er et år eldre enn meg.. Men får kjøpt på bensinstasjoner da, er fordi moder`n kjenner dem som jobber på butikken her, også er det nesten en mil til neste butikk.. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 her jeg bor er det 52 kr boksen på matbutikker og 60 kr boksen på bensinstasjoner får kjøpt begge steder 7637220[/snapback] Du er et år eldre enn meg.. Men får kjøpt på bensinstasjoner da, er fordi moder`n kjenner dem som jobber på butikken her, også er det nesten en mil til neste butikk.. 7637239[/snapback] ja men så kjenner jeg mange i butikken og de tror jeg er 18 eller noe. så spar på litt skjegg så går det fint og kjøpe tre snus som jeg annbefaler er: (nick and ) jonny grovsnus seff general Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Eller bare si " jeg trenger faen ikke legg, er 18 jeg" Men heter Nick (and) Johnny. Er litt synd med den snusen, er god og sterk. Men renner alt for mye. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Eller bare si " jeg trenger faen ikke legg, er 18 jeg" 7637306[/snapback] Eller faktisk være høflig, kommer så utrolig mye lenger med det. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Eller bare si " jeg trenger faen ikke legg, er 18 jeg" 7637306[/snapback] Eller faktisk være høflig, kommer så utrolig mye lenger med det. 7637357[/snapback] Prøvd den begge. Må også se på personen som står i kassa da. Unge kvinner er det bare å være hyggelig så funker det. Men de eldre derimot, de nekter å være hyggelige. Så da funker faktisk å være _litt_ frekk tilbake. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Prøvd den begge. Må også se på personen som står i kassa da. Unge kvinner er det bare å være hyggelig så funker det. Men de eldre derimot, de nekter å være hyggelige. Så da funker faktisk å være _litt_ frekk tilbake. 7637380[/snapback] Var og kjøpte sigarer og snus på nyttårsaften. Da var jeg høflig, slo av en liten prat, ønska godt nyttår, lurte på om han hadde noen anbefalinger på sigarer osv. Funka phett. Fikk kjøpt uten questions asked Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 unge kvinner og menn er lette og kjøpe av og de litt eldre er man bare hyggelige mot og f.eks ønsker dem god jul eller noe lignende så funker det fint eller spørr dem om hva dem annbefaler av røyk eller snus. har aldri blitt nekta å kjøpe Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Økt med 10 kr boksen her i sverige, så vet dere det Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 har aldri blitt nekta å kjøpe 7637452[/snapback] Ikke jeg heller, men har fått beskjed om at jeg ikke får kjøpe mer "etter denne gangen". Får som regel noen som er 18 til å kjøpe til meg jeg, så jeg er sikker på at jeg får snus Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 den beskjeden har jeg faktisk aldri fått. da jeg kjøper så bruker jeg og spare opp litt skjegg og gå helt normalt inni butikken som en voksen. og bare kjøpe det jeg skal .f.eks en cola og snus og viss dem sier hei så sier jeg hei. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 den beskjeden har jeg faktisk aldri fått. da jeg kjøper så bruker jeg og spare opp litt skjegg og gå helt normalt inni butikken som en voksen. og bare kjøpe det jeg skal .f.eks en cola og snus og viss dem sier hei så sier jeg hei. 7637485[/snapback] Hvis jeg virkelig skal freshe meg opp før jeg skal kjøpe snus, gjør jeg sånn her jeg: tar med noen bilnøkler som jeg holder i hånda, drar opp ermene på genseren, går maskulint inn og sier: "hei. je sku hatt ein gæneral, amma". Så klør jeg meg i skjegget og sier takk. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 den beskjeden har jeg faktisk aldri fått. da jeg kjøper så bruker jeg og spare opp litt skjegg og gå helt normalt inni butikken som en voksen. og bare kjøpe det jeg skal .f.eks en cola og snus og viss dem sier hei så sier jeg hei. 7637485[/snapback] Hvis jeg virkelig skal freshe meg opp før jeg skal kjøpe snus, gjør jeg sånn her jeg: tar med noen bilnøkler som jeg holder i hånda, drar opp ermene på genseren, går maskulint inn og sier: "hei. je sku hatt ein gæneral, amma". Så klør jeg meg i skjegget og sier takk. 7637562[/snapback] den må prøves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg