Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Har vi fått prishopp på snus i Norge nå?

Har fortsatt holdt på med lageret med snus jeg skaffet meg på Danmarkstur for en måneds tid siden, så har ikke kjøpt snus i Norge siden da. Idag bomma jeg en prell til en på skolen, som klagde over at snusen hadde blitt så dyr. Han hadde måtte betale 90kr for en boks porsjon.

 

Jeg har ikke hørt noe om det, men han var så skråsikker på at de hadde økt prisen i Norge også, og ikke bare i Sverige. Selv er det en av de få Narvesene jeg handler snus i (lett tilgjengelig på vei til skole, og han selger til mindreårige), og har aldri betalt så mye for en boks der :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok.. satse på at det ikke er mye mer isåfall da..

7635654[/snapback]

Det er det nok ikke. For avgiftene skulle vel øke med 100%, og prisen før var vel 21-23 kr for General Løs? Og er jo ikke hele summen som er avgift heller, så tror ikke det er så veldig langt unna ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
100%? DVS dobbelt så mye av 21-23,- = 42 - 46,-.

 

Du mener vel 50%? DVS 10-11.5,- = 31-34.5,- ?

7635783[/snapback]

Hele summen er jo som sagt ikke avgifter ;) De som selger snusen skal jo også ha sin del. Og selger de snusen for, la oss si 20 kr, og dette bare er avgifter, så tjener ikke selgeren noe. For da får staten alt ;)

Lenke til kommentar
Hehe, skjønte at den var grov... Ikke like grov som kardusen vel?

 

Edit: Noen som vet hva snus koster på gardermoen?

7635505[/snapback]

Nei, den er ikke så grov. Smakte ikke du av meg den gangen jeg hadde kjøpt det? :hmm: Snusen på gardermoen koster ca 100-110 kr for 5 bokser.

7635552[/snapback]

 

Smakte ikke av deg jeg nei, da lønner det seg å kjøpe snus på gardermoen i forhold til å kjøpe isverige da. kult

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...