Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ooo. röda er max tingen da. God smak, og så lett å bake at det holder å stirre hardt på den ;)

7628566[/snapback]

Joda, men så altfor svak. Men så lite som jeg har snust i det siste så holder det sikkert med en Röda...

7628589[/snapback]

 

Men den er utrolig lettl å bake da. Perfect for newbies

Lenke til kommentar

Ikke "newbie" jeg heller. Men synes det er godt med en røda av og til for det. Fint å variere litt på hvor sterk snus man bruker. Heller ta noen catch eller røda i ny og ned for å roe behovet, og heller kose seg skikklig med en skuf stark i godt lag :cool:

At det skal telle negativt at den er lett å bake, er jeg ikke helt med på men.

Ikke alltid det passer seg å sitte og sette av god tid til å bake seg snus. Spess på kino eller på buss og tog, for sist jeg skjekka har snus en lukt som ikke alle finner så veldig behagelig.

Lenke til kommentar
det er bare "newbs" som baker. klem den litt og hiv den oppi.

7630312[/snapback]

Nja, ville heller si at snusnoobs er de som akkurat har begynt jeg. Akkurat som det betyr, nemlig en nybegynner ;) Jeg liker best å bake den, da jeg slipper å få masse løs snus overalt. Også holder den mye lenger. Kall meg gjerne en noob, men det er sånn jeg liker det.

Lenke til kommentar
det er bare "newbs" som baker. klem den litt og hiv den oppi.

7630312[/snapback]

Nja, ville heller si at snusnoobs er de som akkurat har begynt jeg. Akkurat som det betyr, nemlig en nybegynner ;) Jeg liker best å bake den, da jeg slipper å få masse løs snus overalt. Også holder den mye lenger. Kall meg gjerne en noob, men det er sånn jeg liker det.

7630370[/snapback]

 

WORD!

Lenke til kommentar

Jeg sitter nå med en skruf løs, har bestemt å slutte så prøver å snuse mindre, men er stress. Noen som har en svak snus å anbefale som har lite nikotin i seg slik at det er lett å slutte etter å ha brukt en boks?

 

Jeg kan ikke fordra noen av mocca snusene, og har smakt caths en gang men likte den ikke.

Eller en svak løs snus som jeg bare kan ta litt oppi om gangen

Lenke til kommentar
Bruk en brukt portion! Vet det ikke høres så deilig ut, men det funker som bare det! :)

7631882[/snapback]

 

 

Det er jo tom for nikotin i snusen da :nei:

7631951[/snapback]

Hmm ja, jeg vet. Det var derfor jeg foreslo det...!

 

Noen som har en svak snus å anbefale som har lite nikotin i seg slik at det er lett å slutte etter å ha brukt en boks?

7631608[/snapback]

 

Hvis han skal slutte er det vel bedre med en uten nikotin, enn en med litt.

Bare jeg har noe under leppa så går det bra for meg en dag eller to, også kommer suget skikkelig :p

 

EDIT: Leif

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Jeg sitter nå med en skruf løs, har bestemt å slutte så prøver å snuse mindre, men er stress. Noen som har en svak snus å anbefale som har lite nikotin i seg slik at det er lett å slutte etter å ha brukt en boks?

 

Jeg kan ikke fordra noen av mocca snusene, og har smakt caths en gang men likte den ikke.

Eller en svak løs snus som jeg bare kan ta litt oppi om gangen

7631608[/snapback]

 

Bare se ovenfor, røda lacket er vel grei å bruke.

Endret av prellmaster3000
Lenke til kommentar
når kommer suget? og hvor lenge varer suget etter at man har slutta? det er vel kanskje veldig forskjellig? :p

7632315[/snapback]

 

Varierer. Mellom 1-4 timer. Og når det kommer så går det ikke bort før jeg får fått i en prell. Men pleier å gå vekk i et kvarter sånn ca. vis jeg spiser da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...