SSSø Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Begynner å lure litt på hvor gammel enkelte her er. Sikter ikke til noen spesielle, men flere her virker som om de er fjorten år og nettopp fått sin første pris. Snus om dere vil, men man blir ikke kulere av det. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 undertegnede snuser ikke får å være kul, men han snuser fordi det er godt. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 undertegnede snuser ikke får å være kul, men han snuser fordi det er godt. 7627833[/snapback] Selv snuser jeg fordi det en gang i tiden var godt, nå er det bare umulig å slutte. Syns bare det er trist når det virker som om den generelle holdningen i tråden er at det er kult å snuse. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Snus er styggt, illeluktende og max uvane. Ikke spesielt kult i mine øyne. Men godt er det. Litt som runking egentlig. Tror det er et drastisk fåtall som gjør det fordi de synes det er spesielt kult.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg vet at jeg ser ut som en artard når jeg snuser, ihvertfall når jeg har snus over alle fortennene. Men det er jo godt, så kommer nok ikke til å slutte med det første. EDIT: dr_vega, kan man ikke ronke bare fordi det er kult? shit Endret 2. januar 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg vet at jeg ser ut som en artard når jeg snuser, ihvertfall når jeg har snus over alle fortennene. Men det er jo godt, så kommer nok ikke til å slutte med det første. EDIT: dr_vega, kan man ikke ronke bare fordi det er kult? shit 7627989[/snapback] jo selvfølgelig. Det må du gjerne gjøre Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 jo selvfølgelig. Det må du gjerne gjøre 7628065[/snapback] Hjertelig. Nå har jeg vært snusfri hele dagen i dag, så nå skal det bli godt med en prell snart Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 har vært snusfri i dag jeg oxo, og kommer til å være det oxo... Sikkert bare bra for meg det... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 har vært snusfri i dag jeg oxo, og kommer til å være det oxo... Sikkert bare bra for meg det... 7628302[/snapback] Har faktisk vært uten snus ganske lenge i juleferien, så jeg har blitt ganske tolerant til å ikke ha snus i kjeften egentlig. Litt kjekt. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 meg oxo, kan ikke snuse i familie selskape vettu Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 meg oxo, kan ikke snuse i familie selskape vettu 7628386[/snapback] jeg vet. Lurer på hva de hadde sagt hvis jeg hadde fyrt opp en prell jeg Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 begynner og minne om en evig chat mellom prellamster og 3raz3r det her er da ikke noe stress og snuse med familien om du ikke tør og snuse så slutt og snuse! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 begynner og minne om en evig chat mellom prellamster og 3raz3r det her er da ikke noe stress og snuse med familien om du ikke tør og snuse så slutt og snuse! 7628410[/snapback] Hehe, ja. Kunne egentlig tatt det på msn, men ikke like stilfullt Nja, får ikke lov av foreldrene mine til å snuse. Dessuten er det "bare" 8 mnd eller så til jeg blir 18, så skal nok greie å holde meg til da Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) meg oxo, kan ikke snuse i familie selskape vettu 7628386[/snapback] jeg vet. Lurer på hva de hadde sagt hvis jeg hadde fyrt opp en prell jeg 7628401[/snapback] omtrent det samme som de sa da de kom å henta deg på søndag tenker jeg, tihi (går ut fra at du er den 3raz3r jeg tror du er... ) Endret 2. januar 2007 av dr_vega Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) meg oxo, kan ikke snuse i familie selskape vettu 7628386[/snapback] jeg vet. Lurer på hva de hadde sagt hvis jeg hadde fyrt opp en prell jeg 7628401[/snapback] omtrent det samme som de sa da de kom å henta deg på lørdag tenker jeg, tihi (går ut fra at du er den 3raz3r jeg tror du er... ) 7628423[/snapback] Ceph er jeg det. Eller, søndag var det vel? Pappa ble faktisk ikke så sur Hvem er du egentlig? EDIT: Beklager OT. Endret 2. januar 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Han du "stjal" en boks med skruf fra i sommer, på en hvis bursdagsfest, på et sted jeg ikke husker hva heter, hehe. Men Back2Topic Nå skal det smake med en saftig Röda og en episode av seinfeld på ztv Endret 2. januar 2007 av dr_vega Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Begynner å lure litt på hvor gammel enkelte her er. Sikter ikke til noen spesielle, men flere her virker som om de er fjorten år og nettopp fått sin første pris. Snus om dere vil, men man blir ikke kulere av det. 7627819[/snapback] Det som å si at fjortisser runker, fordi det kult. Mange som mener at snus er ekkelt, spesielt jenter. Til og med morra mi klager det. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Han du "stjal" en boks med skruf fra i sommer, på en hvis bursdagsfest, på et sted jeg ikke husker hva heter, hehe. Men Back2Topic Nå skal det smake med en saftig Röda og en episode av seinfeld på ztv 7628522[/snapback] Ahh, deg ja. hehe :!: Uff, Röda er ikke no særlig. Sitter selv med en General Lös under leppa. Smakte med det nå! Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 ooo. röda er max tingen da. God smak, og så lett å bake at det holder å stirre hardt på den Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Sitter med skruf stark under leppa ingenting slår den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg