Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
undertegnede snuser ikke får å være kul, men han snuser fordi det er godt.

7627833[/snapback]

Selv snuser jeg fordi det en gang i tiden var godt, nå er det bare umulig å slutte. Syns bare det er trist når det virker som om den generelle holdningen i tråden er at det er kult å snuse.

Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg ser ut som en artard når jeg snuser, ihvertfall når jeg har snus over alle fortennene. Men det er jo godt, så kommer nok ikke til å slutte med det første.

 

EDIT: dr_vega, kan man ikke ronke bare fordi det er kult? shit :ohmy:

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Jeg vet at jeg ser ut som en artard når jeg snuser, ihvertfall når jeg har snus over alle fortennene. Men det er jo godt, så kommer nok ikke til å slutte med det første.

 

EDIT: dr_vega, kan man ikke ronke bare fordi det er kult? shit :ohmy:

7627989[/snapback]

 

jo selvfølgelig. Det må du gjerne gjøre

Lenke til kommentar
begynner og minne om en evig chat mellom prellamster og 3raz3r det her :p er da ikke noe stress og snuse med familien :) om du ikke tør og snuse så slutt og snuse!

7628410[/snapback]

Hehe, ja. Kunne egentlig tatt det på msn, men ikke like stilfullt :p Nja, får ikke lov av foreldrene mine til å snuse. Dessuten er det "bare" 8 mnd eller så til jeg blir 18, så skal nok greie å holde meg til da ;)

Lenke til kommentar
meg oxo, kan ikke snuse i familie selskape vettu

7628386[/snapback]

jeg vet. Lurer på hva de hadde sagt hvis jeg hadde fyrt opp en prell jeg :p

7628401[/snapback]

 

omtrent det samme som de sa da de kom å henta deg på søndag tenker jeg, tihi :innocent:

 

(går ut fra at du er den 3raz3r jeg tror du er... :whistle: )

Endret av dr_vega
Lenke til kommentar
meg oxo, kan ikke snuse i familie selskape vettu

7628386[/snapback]

jeg vet. Lurer på hva de hadde sagt hvis jeg hadde fyrt opp en prell jeg :p

7628401[/snapback]

 

omtrent det samme som de sa da de kom å henta deg på lørdag tenker jeg, tihi :innocent:

 

(går ut fra at du er den 3raz3r jeg tror du er... :whistle: )

7628423[/snapback]

Ceph er jeg det. Eller, søndag var det vel? Pappa ble faktisk ikke så sur :ohmy: Hvem er du egentlig?

 

EDIT: Beklager OT.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Begynner å lure litt på hvor gammel enkelte her er. Sikter ikke til noen spesielle, men flere her virker som om de er fjorten år og nettopp fått sin første pris. Snus om dere vil, men man blir ikke kulere av det.

7627819[/snapback]

 

Det som å si at fjortisser runker, fordi det kult.

 

Mange som mener at snus er ekkelt, spesielt jenter. Til og med morra mi klager det.

Lenke til kommentar
Han du "stjal" en boks med skruf fra i sommer, på en hvis bursdagsfest, på et sted jeg ikke husker hva heter, hehe.

 

Men Back2Topic

 

Nå skal det smake med en saftig Röda og en episode av seinfeld på ztv :D

7628522[/snapback]

Ahh, deg ja. hehe :!: Uff, Röda er ikke no særlig. Sitter selv med en General Lös under leppa. Smakte med det nå! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...