Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Alle snusere må jo teste nye snuser. Den er jo ikke så gammel et år ellerno. Så da den kom så måtte man jo prøve den, og vips penger i kassa til prince.

7621968[/snapback]

Men hadde de virkelig tenkt penger, så hadde de lagd en snus som var god, så hadde de tjent ennå mer. Kommer ny snus, alle prøver den. Folk liker den, og forteller det til alle de vet snuser. Og vips, mange som prøver den, og den blir evt favorittsnusen til noen. Men sånn som den smaker, så er det en person i en vennekrets som kjøper en boks, alle de andre smaker på den. Finner ut at den ikke er noe god, og ingen gidder å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle snusere må jo teste nye snuser. Den er jo ikke så gammel et år ellerno. Så da den kom så måtte man jo prøve den, og vips penger i kassa til prince.

7621968[/snapback]

Men hadde de virkelig tenkt penger, så hadde de lagd en snus som var god, så hadde de tjent ennå mer. Kommer ny snus, alle prøver den. Folk liker den, og forteller det til alle de vet snuser. Og vips, mange som prøver den, og den blir evt favorittsnusen til noen. Men sånn som den smaker, så er det en person i en vennekrets som kjøper en boks, alle de andre smaker på den. Finner ut at den ikke er noe god, og ingen gidder å kjøpe den.

7621990[/snapback]

 

Men så smart var ikke Prince ;)

Lenke til kommentar
Æsj, første dagen på jobb, på nyåret.

 

Kan ikke akkuratt si det hjelper med en snus hvis man er trøtt...

7623670[/snapback]

jøss så rart det ikke hjelper :O

trodde at siden nicotin er et beroligende stoff, så ville man bli lys våken? ^^

/sarcasm-off

men jeg kjenner igjen følelsen du :p hver morgen skolebussen drar(takk gud for at det er siste året :D) og jeg tar meg en pris.. sove <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...