Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skruf Stark er forbudt i  Norges langstrakte land. :)

7620442[/snapback]

and that's why people go to sweden :D

 

edit: skruf tranebær er forsåvidt i salg i norge. sjekk innom nærmeste bensin stasjon så har de den sikkert(personlig erfaring: bensinstasjoner har større utvalg av snus enn matbutikker)

Endret av ZeS
Lenke til kommentar
*snip*Medmindre du snakker om en Tranbær-versjon av Stark?

7620566[/snapback]

det finnes ikke såvidt jeg vet :) og takk gud for det, for tranbær skruf smaker død og jævelskap :S

7620591[/snapback]

 

Det mener jeg å, men jeg har ikke vært til Søta bror på en god stund nå, å de peprer jo ut med all slags snus for tiden.

Lenke til kommentar
synes tranbær er god innimellom, men prince er VOOND.

Skruf stark los er den beste mener jeg. Er det blitt lagd en enda sterkere versjon av skruf sterk? hørte noen rykter om det jeg

7620655[/snapback]

 

prince er og blir den værste snusen noen gang lagd.. fikk det av en kompis en gang(første(og eneste forsåvidt) gangen jeg smakte prince snus) jeg klarte rett og slett ikke å ha den inni mere enn 5min. smakte noe så jævlig :S

 

sterkere versjon av skruf sterk finnes ja. skruf sterk porsjon ;)

skruf sterk løs= 10% mere nicotin enn vanlig skruf løs

skruf sterk porsjon= 35% mere nicotin enn vanlig skruf porsjon/løs

Endret av ZeS
Lenke til kommentar
prince er og blir den værste snusen noen gang lagd.. fikk det av en kompis en gang(første(og eneste forsåvidt) gangen jeg smakte prince snus) jeg klarte rett og slett ikke å ha den inni mere enn 5min. smakte noe så jævlig :S

7620699[/snapback]

Word, kjøpte en boks av det en gang. Første og siste gangen. Den var fæl, ennå værre enn Tiedemans Blå. Det er desidert de vondeste snusene jeg vet om som er på markedet.

 

EDIT: Av de jeg har prøvd that is ;)

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
De tenkte, PENGER  :p

7621941[/snapback]

Hvordan kan de ha tenkt det når ingen liker snusen?

7621951[/snapback]

 

Alle snusere må jo teste nye snuser. Den er jo ikke så gammel et år ellerno. Så da den kom så måtte man jo prøve den, og vips penger i kassa til prince.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...