Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
første pris kl 12.01 idag.. ^^ var mye familie osv, så blei ikke 12.00.. :p

7616809[/snapback]

 

Hehe. Tror jeg har tatt meg 5-6 preller allerede. Og da snakker vi ikke 10mins prell, heller 30-45mins prell. Og det har bare vært Ettan :love:

7617219[/snapback]

 

Bra flere liker Ettan :) Ingen jeg kjenner liker den, faktisk.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde engang en boks Ettan, men synes den smakte for mye...røyk?

 

Jaja, fint at noen liker den iallefall :)

7617226[/snapback]

 

Ettan har den ekte snus smaken, etter min mening. Men er langt ifra den beste snusen på markedet.

 

Er få som jeg kjenner, som liker Ettan. Men en kompis av meg, tilber nærmest Ettan, og det er fra han jeg har fått det fra.

Lenke til kommentar
Bra flere liker Ettan :) Ingen jeg kjenner liker den, faktisk.

7617223[/snapback]

Syns den er helt grei, men ikke noe topp 5 liste på den..

Men for all del, om jeg er tom og blir tilbydt, så sier jeg ikke nei.. :p

7618192[/snapback]

 

Man sier aldri nei når man blir tilbudt snus :innocent:

 

Men venter på en anmeldelse fra prellmaster og 3raz3r :p

Lenke til kommentar
Da har man sluttet. Får håpe det varer. :!:  :whistle:

7618530[/snapback]

 

Lykke til :)

 

Lurer på om jeg skal slutte selv, har bare snust 5 måneder, 3-4 preller om dagen, så kan umulig være vanskelig for meg.

 

Men hvorfor skal jeg slutte med noe som er så godt og så lite skadelig? Er vel helst at jeg ikke liker å være avhengig av "unødvendige" ting.

Endret av Plakkulv
Lenke til kommentar
Da har man sluttet. Får håpe det varer. :!:  :whistle:

7618530[/snapback]

 

Lykke til :)

 

Lurer på om jeg skal slutte selv, har bare snust 5 måneder, 3-4 preller om dagen, så kan umulig være vanskelig for meg.

 

Men hvorfor skal jeg slutte med noe som er så godt og så lite skadelig? Er vel helst at jeg ikke liker å være avhengig av "unødvendige" ting.

7618948[/snapback]

Er dyrt.. :(

 

Lykke til ja nEVERGOOD.. ;)

Lenke til kommentar
Da har man sluttet. Får håpe det varer. :!:  :whistle:

7618530[/snapback]

 

Lykke til :)

 

Lurer på om jeg skal slutte selv, har bare snust 5 måneder, 3-4 preller om dagen, så kan umulig være vanskelig for meg.

 

Men hvorfor skal jeg slutte med noe som er så godt og så lite skadelig? Er vel helst at jeg ikke liker å være avhengig av "unødvendige" ting.

7618948[/snapback]

Er dyrt.. :(

 

Lykke til ja nEVERGOOD.. ;)

7618974[/snapback]

 

 

Tja, bruker 60kr uka på det jeg :tease:

 

Så lenge man greier å styre seg og overforbruke så er det ikke dyrt.

 

Jeg synes det holder å snuse mellom 2,5 til 4 timer om dagen jeg....

Lenke til kommentar

Dette har nok mange av dere ventet på:

 

Montecristo:

montecristo.jpg

 

Montecristo er en snus med cubansk tobakk, norsk kildevann og den er laget i sverige. Denne tror jeg nesten bare er å få kjøpt på deli deluca kiosker, det var hvertfall der undertegnede kjøpte sin. Jeg kjøpte porsjonssnus for det var det de hadde. Størrelsen er den vanlige 1 grams per pose.

 

Førsteinntrykket (10 av 10) på denne snusen er bra, den står ofte i eget kjøleskap, over alle andre. Og boksen har et flott design og den er god å ta på. Boksen er av metall.

 

Lukt: Lukten er helt okå den, den er ikke så forferdelig som mange andre merker jeg har prøvd. Og den lukter litt tobakk, lukter sikkert cubansk tobakk men siden jeg ikke har luktet på det, så kan jeg ikke si noe om det. 7 av 10

 

Smak: Det er god smak på saften som renner fra posen, den renner en del, for meg som synes det ofte kan være godt er dette ikke negativt. Du kjenner litt cigar smak i saften som renner. 7 av 10

 

Styrke: Styrken her er ikke veldig sterk, men merker det godt. Hvis man vil ha ordentlig effekt tar man to stykker i samtidig. Det liker jeg hvertfall. 5 av 10

 

Konklusjon:

Jeg kommer definitivt til å kjøpe denne snusen flere ganger, men et lite trekk at den evt. Bare er å få tak i diverse kiosker som står nevnt ovenfor.

karakter: 7 av 10

 

Jeg har ikke skrevet en snus anmeldelse før, og satser på den er ok. Undertegnende har ikke snuset veldig lenge, så dette er et lite forsøk på virke som en riktig snuskjenner. Hvis folk er uenige i det jeg har skrevet, er det bare å si fra. Og for dere som har ventet i spenning på dette øyeblikket håper jeg at dere ikke er veldig skuffet.

 

Skrevet i samarbeid med 3raz3r.

Endret av prellmaster3000
Lenke til kommentar
Skulle bare være grei med deg jeg erazer, siden jeg er så grei.

Uansett så var du med på å komme med forslaget at vi skulle lage en anmeldelse. Tommelen opp for deg. LOL

7619262[/snapback]

hehe, jo takker for det. Men jeg er en sannhetens mann. Og vil ikke ha det på meg at jeg har smakt snusen, OG husker det når jeg ikke har gjort det :p I dag smaker det ikke med prell heller :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...