Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gah, jeg måtte forlate middagsbordet (med deilig kalkun og greier), på grunn av abstinenser. Jeg klarer rett og slett ikke å tygge meg gjennom et måltid uten å ha snuspause imellom.

 

Men fy faen så godt det var med en liten pris :p

7614665[/snapback]

 

 

Det der høres nesten bare dumt ut.. Ingen er så avhengig av snus? =)

Lenke til kommentar
Når du sitter med spiserørs/bukspyttkjertel kreft sier du noe annet. Da er du plutselig ikke så tøff. Tror du at du har rett til å snuse fordi du har langt hår?

Slutt nå, lev lenge. Fortsett og dø.

KOS

7614969[/snapback]

Oh noes! You scare me!

Hehe, ro ned mann. Er det noen som tvinger deg til å snuse? Nei. Så takk for deg.

Lenke til kommentar
Jeg har snust i fire år, men endelig så kom jeg i puberteten. Tissen min begynte å blomstre, og håret begynte å gro. Hjernen utviklet seg, og jeg forsto endelig at det ikke var verdt å dø, pga nikotin. Dere vil forstå det til slutt. Vent om noen år , små barn.

7615028[/snapback]

 

Du er mye yngre enn meg, så du skal bare holde kjeft. Jævla drittunger som skal spamme her hele tiden. Dra til Helvete.

Lenke til kommentar
Jeg har snust i fire år, men endelig så kom jeg i puberteten. Tissen min begynte å blomstre, og håret begynte å gro. Hjernen utviklet seg, og jeg forsto endelig at det ikke var verdt å dø, pga nikotin. Dere vil forstå det til slutt. Vent om noen år , små barn.

7615028[/snapback]

 

Du snuste i fire år før du kom i puberteten? Du begynte altså å snuse når du var rundt 9 år gammel? Tror jeg ingenting på. Jækla besservisser, sett deg ned og ta deg en prell. :!:

 

EDIT: En annen mulighet kan være at du begynte å snuse når du var 14, og ikke kom i puberteten før du var 18 (i år, altså). Det kan forklare hvorfor du har så lite baller at du må være stor i kjeften på nettet :tease:

Endret av Erlend_G
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...