Khaya Ivorensis Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Gah, jeg måtte forlate middagsbordet (med deilig kalkun og greier), på grunn av abstinenser. Jeg klarer rett og slett ikke å tygge meg gjennom et måltid uten å ha snuspause imellom. Men fy faen så godt det var med en liten pris Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Snus gir kreft. <3 Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Er "snus gir kreft"-verdien lavere enn tallet 3? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Du Erlend_G, nå gir du me noe å tenke på. Jeg vurderer å tenke på det, istedenfor å faktisk gå ut og ha et liv. Og ja, snus gir kreft. Fortsetter du dør du. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Gah, jeg måtte forlate middagsbordet (med deilig kalkun og greier), på grunn av abstinenser. Jeg klarer rett og slett ikke å tygge meg gjennom et måltid uten å ha snuspause imellom. Men fy faen så godt det var med en liten pris 7614665[/snapback] Det der høres nesten bare dumt ut.. Ingen er så avhengig av snus? =) Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Wow! Jeg skal få kreft! Så stiiiilig! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Vell, er det ikke registrert 1 dødsfall når det kommer til snus? Og det var han karen som svelgte hver pris. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Leaf: Er ikke så avhengig av snus i den forstand, men får totalt syke abstinenser når jeg spiser. Om jeg ikke spiser, kan jeg gå 2-3 timer mellom hver pris. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hehe, okei.. Sorry om jeg misforsto Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Når du sitter med spiserørs/bukspyttkjertel kreft sier du noe annet. Da er du plutselig ikke så tøff. Tror du at du har rett til å snuse fordi du har langt hår? Slutt nå, lev lenge. Fortsett og dø. KOS Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Når du sitter med spiserørs/bukspyttkjertel kreft sier du noe annet. Da er du plutselig ikke så tøff. Tror du at du har rett til å snuse fordi du har langt hår? Slutt nå, lev lenge. Fortsett og dø. KOS 7614969[/snapback] Oh noes! You scare me! Hehe, ro ned mann. Er det noen som tvinger deg til å snuse? Nei. Så takk for deg. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 hehe. Tøffen, er du ikke redd for kreft! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har snust i fire år, men endelig så kom jeg i puberteten. Tissen min begynte å blomstre, og håret begynte å gro. Hjernen utviklet seg, og jeg forsto endelig at det ikke var verdt å dø, pga nikotin. Dere vil forstå det til slutt. Vent om noen år , små barn. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har snust i fire år, men endelig så kom jeg i puberteten. Tissen min begynte å blomstre, og håret begynte å gro. Hjernen utviklet seg, og jeg forsto endelig at det ikke var verdt å dø, pga nikotin. Dere vil forstå det til slutt. Vent om noen år , små barn. 7615028[/snapback] Du er mye yngre enn meg, så du skal bare holde kjeft. Jævla drittunger som skal spamme her hele tiden. Dra til Helvete. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Syns ærlig talt FrenChie kan gi f*** i å si det tullet hele tiden. Om andre folk snuser, så bryr vel ikke det deg?! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jeg har snust i fire år, men endelig så kom jeg i puberteten. Tissen min begynte å blomstre, og håret begynte å gro. Hjernen utviklet seg, og jeg forsto endelig at det ikke var verdt å dø, pga nikotin. Dere vil forstå det til slutt. Vent om noen år , små barn. 7615028[/snapback] Du snuste i fire år før du kom i puberteten? Du begynte altså å snuse når du var rundt 9 år gammel? Tror jeg ingenting på. Jækla besservisser, sett deg ned og ta deg en prell. :!: EDIT: En annen mulighet kan være at du begynte å snuse når du var 14, og ikke kom i puberteten før du var 18 (i år, altså). Det kan forklare hvorfor du har så lite baller at du må være stor i kjeften på nettet Endret 31. desember 2006 av Erlend_G Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Snus gir kreft. <3 7614909[/snapback] Er så fint at det ikke er registrert et eneste tilfelle av kreft pga snus i både Norge og Sverige Men for all del si at snusere får kreft, du får nok kreft du også. Bare fra noe annet. Potetmos eller no<3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Forskere sier du får kreft av alt! Poteter, Gulrøtter.. You name it.. Lenke til kommentar
Grønvik Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 kreft er bare kult Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Forskere sier du får kreft av alt! Poteter, Gulrøtter.. You name it.. 7615434[/snapback] Ja, men det er vel et stort tall flere som mener at du får kreft av snus, enn det er av poteter. Det er forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg