Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lange pauser tar dere normalt etter hver pryllj? Siden jeg har sluttet med røyking har jeg snus i non stop. Irriterer meg litt at suget ikke gir seg.

7611726[/snapback]

Kommer litt an på hvor jeg er, hvor mye jeg har igjen i boksen og hvor mye penger jeg har. Når jeg sitter alene foran pc'en en kveld så stapper jeg inn hele tiden omtrent. Er jeg ute med venner eller noe, så er det ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Hvor lange pauser tar dere normalt etter hver pryllj? Siden jeg har sluttet med røyking har jeg snus i non stop. Irriterer meg litt at suget ikke gir seg.

7611726[/snapback]

Kommer litt an på hvor jeg er, hvor mye jeg har igjen i boksen og hvor mye penger jeg har. Når jeg sitter alene foran pc'en en kveld så stapper jeg inn hele tiden omtrent. Er jeg ute med venner eller noe, så er det ikke så ofte.

7613274[/snapback]

 

Du baker zerr mye med venner du da... Og har snusen inne i 10 min, lol

Lenke til kommentar
Hvor lange pauser tar dere normalt etter hver pryllj? Siden jeg har sluttet med røyking har jeg snus i non stop. Irriterer meg litt at suget ikke gir seg.

7611726[/snapback]

Kommer litt an på hvor jeg er, hvor mye jeg har igjen i boksen og hvor mye penger jeg har. Når jeg sitter alene foran pc'en en kveld så stapper jeg inn hele tiden omtrent. Er jeg ute med venner eller noe, så er det ikke så ofte.

7613274[/snapback]

 

Du baker zerr mye med venner du da... Og har snusen inne i 10 min, lol

7613382[/snapback]

Lol, fuck deg, Stian :p Snuser ikke så mye når jeg er med venner da, og det vet du. Skal banke litt vett inn i deg etterpå jeg :cool:

 

EDIT: Får vel bare benytte denne sjansen til å ønske alle snuserne (og alle andre) et godt nyttår! :fun:

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...