Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er jo snusen noe digg i det hele tatt da. Må jo holde den kaldt. Fryser FTW

7604901[/snapback]

Vel, da er det bare et problem. Jeg får ikke lov til å snuse, og vil nødig risikere at mamma eller pappa finner en boks med snus i fryseren. Dessuten snuser jeg den jo opp på 1-3 dager, som nevnt tidligere i tråden. Så det er ikke noe problem. Men når jeg blir 18, da skal kjøleskap og frysere fylles med snus :D

Lenke til kommentar
Da er jo snusen noe digg i det hele tatt da. Må jo holde den kaldt. Fryser FTW

7604901[/snapback]

Vel, da er det bare et problem. Jeg får ikke lov til å snuse, og vil nødig risikere at mamma eller pappa finner en boks med snus i fryseren. Dessuten snuser jeg den jo opp på 1-3 dager, som nevnt tidligere i tråden. Så det er ikke noe problem. Men når jeg blir 18, da skal kjøleskap og frysere fylles med snus :D

7606913[/snapback]

er du gammel nå?

Lenke til kommentar
faen ass, får ikke effekt av snus lenger, det legger seg et hvitt lag med hud ellno, under leppa, fuck , noen som  sliter med dette? tips?

7609313[/snapback]

 

Det er 4 ting du kan gjøre:

 

Du kan prøve 2 bleier samtidig

Du kan ta en pause på en uke og se da

Du kan prøve noe sterkere som Nick and Johnny eller Skruf Stark

Eller... du kan ta til den extreme metoden som av og til blir foreslått her, ta en kniv, kutt deg et passe fint sår inni leppa. Og prøv det. Jeg har ikke prøv det, men vis du gjøre. Plis gi oss en vurdering av effekten da :D

 

Og til ArmenminAU: Tror ikke snusing er ikke helt tingen din :p

Lenke til kommentar
den er ganske ny tror jeg, får vistnok bare kjøpt på deli deluca buttikkene...

Den er helt grei, var bleie snus da... men men, man kan ikk få alt her i livet

Du skl cph få en av meg, erazer.

7611000[/snapback]

Niiiice. Venter i spenning! DennisV: Skal komme med en anmeldelse av den når jeg har fått smakt jeg :D Hvis jeg gidder ceph :p

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...