Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg sinnsykt til jeg blir 18 og får kjøpt snus selv. Det skal bli deilig. Kan bare stikke og kjøpe selv, og slippe å tenke på at andre må kjøpe(de stedene der jeg ikke får kjøpt selv that is).

7603906[/snapback]

enig.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri vistt helt sikkert hvor lang tid det tar før en pakke snus er ute på dato, og jeg har merket at jeg får vondt i hodet av gamsle snus. jeg bruker ca 0,5 til 3 bokser i uka.

7603946[/snapback]

Vondt i hodet av gammel snus? Det har jeg aldri merka. Funker phett med gammel snus i denne kroppen ;)

Lenke til kommentar
Det spørsmålet har blitt spurt så mange ganger før, gidder ikke å svare på det lenger.

 

Kan ingen forstå at det er noe som er forskjellig fra person til person? Noen bruker én boks om dagen, mens andre bruker én boks i uken.

7603976[/snapback]

Men akkurat nå var det vel relatert til det at han fikk vondt i hodet av å snuse gammel snus, og at han ikke snuste så mye?

Lenke til kommentar
men hvor lange kan det ta før de er ute på dato spurte jeg om. ikke hvor mye andre snuste.

7603983[/snapback]

Ahh, lol. my bad. SorrEy. Men til det du spurte om; kommer jo an på hvordan den er lagret. ligger den i fryseren holder den nok en god stund, men ligger den på pulten din etc så tar det nok ikke så lang tid ;)

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
åja, ok. takk. jeg har de bare i skuffen jeg. de holder en uke ihvertfall da?

7604003[/snapback]

Jaja, det bør de. Jeg har de inni pc'en jeg, og der er det jo ca 30 grader konstant. Og hatt boks der i mer enn en uke, så det skal nok ikke være noe problem.

7604011[/snapback]

 

Da er jo snusen noe digg i det hele tatt da. Må jo holde den kaldt. Fryser FTW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...