Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel Probe Whiskey det er snakk om. Blir vel ikke akkurat så enormt beruset av den men.

7600549[/snapback]

 

Hjelper det å tilsette sprit eller noko annet?

7600905[/snapback]

Det går an ja, gjort det et par ganger. Men den begynner å renne mye fortere da.

 

EDIT: 3 bokser med General Løs is in the hizzzouse nå :D

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Fortalte foreldra mine i dag at jeg har snusa i langt over 1 år nå. Da ble det stille i bilen gitt. Så sa mamma. "Tjaa samma faen, jeg har jo egentlig lagt merke til det en stund"

 

Så fjoo slepper jeg å tenke på det mere  :whistle:

7602854[/snapback]

 

Hvor gammel er du?

 

Jeg kommer nok ikke til å komme til dem å fortelle om snus med det første nei. Det blir vel at de finner en boks liggende elns, men jeg er ganske forsiktig så jeg tror nok ikke det skjer på en stund.

 

Hadde vært litt digg om de fant det ut og på en måte, men den første timen kommer nok til å være ett helvette :p

Lenke til kommentar
Jeg tror nok jeg skal holde ut i 8 mnd til jeg. Tar ikke sjansen på å si at jeg snuser. Pappa fant jo snus her for en stund tilbake, og han ble ikke så blid for det :nei:

7602971[/snapback]

 

Det er faren min jeg er mest redd for. Ikke fordi han blir sint (det er det mamma som kommer til å ta seg av), men fordi han syntes snus er ekkelt, og han kommer til å bli utrolig skuffa.

Lenke til kommentar
Det er faren min jeg er mest redd for. Ikke fordi han blir sint (det er det mamma som kommer til å ta seg av), men fordi han syntes snus er ekkelt, og han kommer til å bli utrolig skuffa.

7603019[/snapback]

Når de blir skuffa er det så utrolig mye værre enn når de er sure. Husker en gang jeg hadde vært på fylla og måtte i politiavhør og sånt, det var helt jævlig :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...