Feh Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg begynnte med løs da jeg begynte. Prøvde ikke porsjonssnus før jeg hadde snusa et halvt år, så hvor lett det er å bli avhengig av pose veit jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ahh, skal spleise med en kompis, på en rull med skruf, blir 5 bokser på meg det..Skruf sterk, da har jeg snus en liten stund.. 5723296[/snapback] A.K.A en uke i mitt tilfelle iallefall Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ahh, skal spleise med en kompis, på en rull med skruf, blir 5 bokser på meg det..Skruf sterk, da har jeg snus en liten stund.. 5723296[/snapback] A.K.A en uke i mitt tilfelle iallefall 5723319[/snapback] Noe sånt, men skal prøve å spare litt, skal på lan om 3 uker elns, så må nok ha igjen en boks til lanet iallefall.. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg ser og leser (leser tilogmed tråden bak frem) og se hva jeg finner. Bare ca litt over 1 år.Tja, blir selv 16 den 9. mars. Nå må jeg bare finne ut hvor jeg la den der generalboksen min 5651997[/snapback] Anyway. Gratulerer med dagen Klikka_bZerk Fyller selv 20 om 7 dager Og snusen har nå tatt meg og. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 nå kan du faktisk pule lovlig. Gratulerer med dagen igjen. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Da blir det porsjons-skruff på meg neste sverige tur. Og til deg som lurte på pris, så vet jeg det koster 220,- for et tårn med porsjonscatch. Så det er vel ikke så veldig mye dyrere for de andre variantene. Det er digg å bo bare en halvtime fra svinesund ^^ Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 hvor lenge har dere prisen oppi leppa da? har den i maks 2 timer jeg, etter d blir den bare ut Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvis jeg har en porsjon (f.eks skruf eller general onyx) kan jeg ha den der noen timer, glemmer at jeg har den der etter hvert. Har jeg løs så pleier jeg å ta den ut etter maks en halvtime, selv om jeg kunne ha hatt den lenger... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 lei alt general maset, skruf er best Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 hvor lenge har dere prisen oppi leppa da? har den i maks 2 timer jeg, etter d blir den bare ut 5725833[/snapback] Har den normalt i 1time tenker jeg.. Sover jo med snus også da, men det er only porsjon da Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Lengste jeg har hatt en snus i er i en dobbelmattetime når jeg gikk skolen. Ellers er vel 20-30 min normalt for pakkesnus. Og porsjon blir til den hopper ut eller til jeg blir lei den Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 lei alt general maset, skruf er best 5726111[/snapback] Det er induviduelt, du. Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 General<3 ftw! den grønne catchen er ikke så værst heller. men den er liksom så liten att du glemmer att du har den der. er ikke enkelt *bake seg en pris general* Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 hvor lenge har dere prisen oppi leppa da? har den i maks 2 timer jeg, etter d blir den bare ut 5725833[/snapback] Rekorden er 6 timer (en hel arbeidsøkt i siloen) med General Løs. Ellers mellom en halvtime og to timer. lei alt general maset, skruf er best 5726111[/snapback] Både General og Skruf er gode. Men av prinsipp er jeg gått over til Skruf fordi jeg missliker Match og Generals prinsipp "Papp er finfint xD".. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) typisk de fra skolen din å snuse (jentene) edit: gamle skolen Endret 9. mars 2006 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har kommet frem til at: Løs General (og sikkert all annen løs snus) + Tannregulering = GRIS! går helt fint så lenge den er der den ska være.. men når den skal ut.. og sitter hallveis fast i reggisen.. bare griseri nei.. tror jeg må ha posjon til jeg får av denne togskinnen btw: ballet min første pris i dag *stolt* ble litt sånn rar, men ok Lenke til kommentar
Irons Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) *her var det ett bilde* Jenter med snus = æsj. E O D 5727526[/snapback] Uansett om du er male or female, så ser du tulling ut når du dytter en diger sak rett opp under fronten av leppa, seff, klemme leppa godt rund så det ser ut som du har lagt en gummiball der. En liten diskre sak på siden, helt ok og litt små sexy (kjenner nå flere som snuser, jenter altså). Men noen kler det bedre en andre, og det bildet var ikke særlig pent nei Endret 10. mars 2006 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 *her var det ett bilde* Jenter med snus = æsj. E O D 5727526[/snapback] Uansett om du er male or female, så ser du tulling ut når du dytter en diger sak rett opp under fronten av leppa, seff, klemme leppa godt rund så det ser ut som du har lagt en gummiball der. En liten diskre sak på siden, helt ok og litt små sexy (kjenner nå flere som snuser, jenter altså). Men noen kler det bedre en andre, og det bildet var ikke særlig pent nei 5731051[/snapback] Så er spørsmålet. Pleier du å se på jenter fra den vinkelen? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Err ikke rett opp sånn nei Men om du ser på noen rett forfra og overleppa ser ut som ett spent kuskin, det er ikke pent. Altså, noen folk baker prisen så stor at det er bortkasta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg