Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Men for å sørge for at denne tråden _ikke_ blir stengt pga way to much OT. Så lurer jeg på. Hva er din værste ikke snus opplevelse. Altså hvor lenge har du greid å ikke leve uten snus og hvor hardt var det?  Eller er det bare meg her, som er totalt avhengi av konstant prell?

7597344[/snapback]

Vel, var jo først 15 år uten da, det gikk jo forsåvidt ganske greit :p Jeg har vært litt av og på snusinga jeg egentlig. Så var vel etter første gangen jeg hadde pause så drømte jeg om snus hver natt og tenkte nesten konstant på snus. Men så gikk det over etter noen uker eller så. Og etter det snusa jeg ikke på en stund. Så var det et par av de der. Og nå sitter jeg her, en dag uten snus, og jeg er så utrolig sugen på snus som jeg aldri har vært før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg snusa en dag og levde hardt på det. Så slutta jeg og var like funky fresh. Eneste problemer var litt sånn småproblem som søvnproblem, abstinenser, hukommelsestap, mindre penis, hovne testikler, trang etter mat, sløvhet, blå øyne, oppsvulmede lår o.l. Heldigvis snuste jeg ikke lengre. Da hadde jeg nok ligget i senga et par sekunder til.

Lenke til kommentar
Det er jo digg å snuse på sår. Da du kjenner det svir. Savner svi'inga. :(

7598735[/snapback]

 

Hvilken syk person er du? høres ut som du holder på med selvskadings snusing :p

7599047[/snapback]

Haha. Bra vits. Jeg vil ha tilbake den følelsen og svi'inga jeg fikk når jeg begynte med snus.

Lenke til kommentar
2 bokser skuf stark i fryseren, og en general under leppa, er digg..

Pluss at je er sår under leppa faktisk, lenge sia det.. :p

Er digg.. :D

7599395[/snapback]

 

Hei.

 

Eg har hørt at den er en snus type som er tilsatt sprit sånn at du blir beruset av det. Kan nokon bekrefte det? I såfall kor får en kjøpt det og kva merke er det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...