Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

All snus inneholder en god del salt. Jeg vet ikke om General inneholder mer enn andre snusmerker som ikke er smaktilsatte, men det er mulig det smaker sånn siden den inneholder litt sitron. Selv syntes jeg ikke General smaker mer salt en annen snus, annet en Onyx da, som er ganske søt.

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:Dhar dere sovet men snus før ? jeg sov med snus en gang, i 5 -10 min bare, fikk forferdelig onde:S det var sjukt... vet dere hvorfor :hmm:  :yes:
En dag jeg var syk og hjemme fra skolen. Klokka var 3 eller noe, og jeg hadde ikke spist noe den dagen. så tok jeg en snus og la meg på senga og sovnet med den.

Når jeg våknet var alt brunt. jeg måtte skifte sengetøy, klær og megselv :(

 

Det var ikke bare det. Jeg hadde en enda mer jævelgi følelse i kroppen i tilleg til at jeg var syk og ikke hadde spist på 20 timer :(

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Jeg er en stor salt "fan", så at det er mye salt i General'en gjør meg ingenting overhodet!

 

En ting...har jeg spist mye søtt, MÅ jeg bare ha meg en snus :p

Er det det samme for dere eller?

7588804[/snapback]

Jeg må ta meg en snus uansett etterpå jeg har spist ;p Det er da snus er deiligst!

Lenke til kommentar
:Dhar dere sovet men snus før ? jeg sov med snus en gang, i 5 -10 min bare, fikk forferdelig onde:S det var sjukt... vet dere hvorfor :hmm:  :yes:
En dag jeg var syk og hjemme fra skolen. Klokka var 3 eller noe, og jeg hadde ikke spist noe den dagen. så tok jeg en snus og la meg på senga og sovnet med den.

Når jeg våknet var alt brunt. jeg måtte skifte sengetøy, klær og megselv :(

 

Det var ikke bare det. Jeg hadde en enda mer jævelgi følelse i kroppen i tilleg til at jeg var syk og ikke hadde spist på 20 timer :(

7589020[/snapback]

 

Faen, jeg vil vite hva du snuser. Du måtte altså skifte både klær og sengetøy når du sovna med snus? Fancy

Lenke til kommentar
Jeg må ta meg en snus uansett etterpå jeg har spist ;p Det er da snus er deiligst!

7589826[/snapback]

Helt enig med deg, amigo! :)

 

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en boks Nick løs i morgen. Noen som har noen innvendinger å komme med på denne saken? Har ikke smakt den før, så jeg tror kanskje det er på tide :)

Lenke til kommentar
Normalt at enkelte general porsjon poser er kliss våte ? Tok en idag, og det rant og det rant. Og, general smaker jo ikke akkurat sommer når den begynner og renne

7590549[/snapback]

Kanskje du har sølt noe på boksen?

7590583[/snapback]

 

 

Tviler. siden min oxo var sånn :( spes de på bunnen av boksen :dontgetit:

 

bare "masserte" posene litt og skyllte ned saften med pepsi, så funka d fint :D

Lenke til kommentar
Synes den Prince-snusen virker så jalla som det kan få blitt. Kjenner ingen som snuser den. Holder meg til General og Skruf Sterk jeg. Det er mine klare favoritter. Har dog ikke prøvd så mange andre typer. Før jeg gikk over til løs snuste jeg alltid Gøteborgs Rapé.

7593758[/snapback]

Ingen jeg kjenner snuser den heller, heller ingen som liker den engang. Alle sa at den var vond når jeg hadde kjøpt en boks, så angret med en gang. Holder meg til General og Skruf jeg også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...