porcelaiN Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) All snus inneholder en god del salt. Jeg vet ikke om General inneholder mer enn andre snusmerker som ikke er smaktilsatte, men det er mulig det smaker sånn siden den inneholder litt sitron. Selv syntes jeg ikke General smaker mer salt en annen snus, annet en Onyx da, som er ganske søt. Endret 27. desember 2006 av Stish Lenke til kommentar
mikaelfr Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 ja veit det. men den smaker salt, mer en skruf f.eks.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 å shit ass, diss. hahaha skriver som jeg vil ! friik 7588654[/snapback] Nja? Jeg er noe uening med deg... Til dere andre: vennligst slutt å mate trollen, rapporter slike ting med en gang. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Jeg er en stor salt "fan", så at det er mye salt i General'en gjør meg ingenting overhodet! En ting...har jeg spist mye søtt, MÅ jeg bare ha meg en snus Er det det samme for dere eller? Endret 27. desember 2006 av Intern Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) :Dhar dere sovet men snus før ? jeg sov med snus en gang, i 5 -10 min bare, fikk forferdelig onde:S det var sjukt... vet dere hvorfor En dag jeg var syk og hjemme fra skolen. Klokka var 3 eller noe, og jeg hadde ikke spist noe den dagen. så tok jeg en snus og la meg på senga og sovnet med den.Når jeg våknet var alt brunt. jeg måtte skifte sengetøy, klær og megselv Det var ikke bare det. Jeg hadde en enda mer jævelgi følelse i kroppen i tilleg til at jeg var syk og ikke hadde spist på 20 timer Endret 27. desember 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Ronold Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Er det bare meg, eller blir man veldig lett kvalmen hvis man snuser på tom mage? Endret 27. desember 2006 av Ronold Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg er en stor salt "fan", så at det er mye salt i General'en gjør meg ingenting overhodet! En ting...har jeg spist mye søtt, MÅ jeg bare ha meg en snus Er det det samme for dere eller? 7588804[/snapback] Jeg må ta meg en snus uansett etterpå jeg har spist ;p Det er da snus er deiligst! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 :Dhar dere sovet men snus før ? jeg sov med snus en gang, i 5 -10 min bare, fikk forferdelig onde:S det var sjukt... vet dere hvorfor En dag jeg var syk og hjemme fra skolen. Klokka var 3 eller noe, og jeg hadde ikke spist noe den dagen. så tok jeg en snus og la meg på senga og sovnet med den.Når jeg våknet var alt brunt. jeg måtte skifte sengetøy, klær og megselv Det var ikke bare det. Jeg hadde en enda mer jævelgi følelse i kroppen i tilleg til at jeg var syk og ikke hadde spist på 20 timer 7589020[/snapback] Faen, jeg vil vite hva du snuser. Du måtte altså skifte både klær og sengetøy når du sovna med snus? Fancy Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er det bare meg, eller blir man veldig lett kvalmen hvis man snuser på tom mage? 7589749[/snapback] Jeg blir ikke det, men er en del i klassen som bare MÅ spise før de tar en prell. Men jeg blir aldri kvalm. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Normalt at enkelte general porsjon poser er kliss våte ? Tok en idag, og det rant og det rant. Og, general smaker jo ikke akkurat sommer når den begynner og renne Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg må ta meg en snus uansett etterpå jeg har spist ;p Det er da snus er deiligst! 7589826[/snapback] Helt enig med deg, amigo! Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en boks Nick løs i morgen. Noen som har noen innvendinger å komme med på denne saken? Har ikke smakt den før, så jeg tror kanskje det er på tide Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Normalt at enkelte general porsjon poser er kliss våte ? Tok en idag, og det rant og det rant. Og, general smaker jo ikke akkurat sommer når den begynner og renne 7590549[/snapback] Kanskje du har sølt noe på boksen? Lenke til kommentar
age Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Normalt at enkelte general porsjon poser er kliss våte ? Tok en idag, og det rant og det rant. Og, general smaker jo ikke akkurat sommer når den begynner og renne 7590549[/snapback] Kanskje du har sølt noe på boksen? 7590583[/snapback] Tviler. siden min oxo var sånn spes de på bunnen av boksen bare "masserte" posene litt og skyllte ned saften med pepsi, så funka d fint Lenke til kommentar
Nyman5k Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Noen her som vet om Prins sin snus er noe bra?? ?? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Noen her som vet om Prins sin snus er noe bra?? ?? 7592603[/snapback] Nei! Den renner, og den smaker dritt. Er ikke vært å prøve en gang, gir deg nesten lyst til å slutte å snuse. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hva med Lucky? Har lyst å prøve den neste gang.. Blir jeg fornøyd? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hva med Lucky? Har lyst å prøve den neste gang.. Blir jeg fornøyd? 7592773[/snapback] Read my sigg Ja den er ikke veldig sterk men det er utrolig god, og den renner ikke mye. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Noen her som vet om Prins sin snus er noe bra?? ?? 7592603[/snapback] Nei! Den renner, og den smaker dritt. Er ikke vært å prøve en gang, gir deg nesten lyst til å slutte å snuse. 7592720[/snapback] I'll second that. Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Synes den Prince-snusen virker så jalla som det kan få blitt. Kjenner ingen som snuser den. Holder meg til General og Skruf Sterk jeg. Det er mine klare favoritter. Har dog ikke prøvd så mange andre typer. Før jeg gikk over til løs snuste jeg alltid Gøteborgs Rapé. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Synes den Prince-snusen virker så jalla som det kan få blitt. Kjenner ingen som snuser den. Holder meg til General og Skruf Sterk jeg. Det er mine klare favoritter. Har dog ikke prøvd så mange andre typer. Før jeg gikk over til løs snuste jeg alltid Gøteborgs Rapé. 7593758[/snapback] Ingen jeg kjenner snuser den heller, heller ingen som liker den engang. Alle sa at den var vond når jeg hadde kjøpt en boks, så angret med en gang. Holder meg til General og Skruf jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg