Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke snust noe annet enn General på langt over et år nå...må si meg rimelig fornøyd med General snusen altså!

 

Bomma en Skruf Stärk av en kompis for leeenge siden, og som sagt merket jeg ingen forskjell på stärk/sterkheten i snusen...

7587267[/snapback]

ok. da er det oe galt, me når tokk du siste prisen før du fikkbomme ?:p;)

Lenke til kommentar
:Dhar dere sovet men snus før ? jeg sov med snus en gang, i 5 -10 min bare, fikk forferdelig onde:S det var sjukt... vet dere hvorfor :hmm:  :yes:

7588195[/snapback]

Har sovet med snus i et par timer, er ikke så ille. Smaker snus av hele deg etterpå, bare.

7588226[/snapback]

 

Sover ofte med snus igjennom hele natta. Ikke akkurat så deilig med masse brunt gørr over hele munnen da menmen

Lenke til kommentar
ja den er mye sterkere.. mye diggere, men genral er også deilig:D

 

Det stemmer ikke at Skruf er MYE sterkere en general.

 

:Dhar dere sovet men snus før ? jeg sov med snus en gang, i 5 -10 min bare, fikk forferdelig onde:S det var sjukt... vet dere hvorfor :hmm:  :yes:

 

Rediger postene dine istedet for å dobbeltposte hele tiden, det kalles spam.

7588449[/snapback]

skruf er MYE sterkere en genral..spørs hvem du kjøper av skruf !

Endret av mikaelfr
Lenke til kommentar
skruf er MYE sterkere en genral..spørs hvem du kjøper av skruf !

7588508[/snapback]

Ville vel ikke sagt at det er veldig MYE sterkere, men litt. Hvis jeg har snusa General en mnd og så tar meg en Skruf, så merker jeg ikke noe særlig forskjell.

7588534[/snapback]

ossen skruf velger du da ? skruf eller skruf Stärk ? kommer an på;)

7588546[/snapback]

Samme det, merker ikke så utrolig mye av Stark heller, dog litt mer enn Orginal. Har jeg ikke snusa på en stund kan jeg nok kjenne det litt i hodet ;)

Lenke til kommentar
Noen her som liker å ha to forskjellige snus i leppa? har prøvd det;) noe blir faktisk godt=)

7588540[/snapback]

Sløsing a gitt. Bedre å kjøre en og en, hvis ikke er det bare waste of snus.

7588547[/snapback]

nei. hvis kompissen din har general og du har skruf, da baker du de sammen, SMAKER... er ikke Sløsing.. eller ? :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...