Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Nå Har jeg vel hatt general bake (ikke bakt) i kjeften i 1 time og 5 min.. det er gode saker ass... men 3raz? baker du vær gang eller kaster du den bare oppi ?:p

7584434[/snapback]

Hatt en Skruf Stark porsjon oppi er i, tja, noen timer. Noen ganger baker jeg, noen ganger baker jeg halvveis, bare klemmer den litt sammen så den ikke er så løs og legger den under leppa. Pleier aldri å ta bare nedi boksen og slenge oppi. Liker ikke det så godt. Du da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, ække kødd;) den gjør seg i blodet ass:D skruf løs snus gir best rus mener jeg;)

7584428[/snapback]

Ja, men smaken er mye bedre på General. Så den er mye bedre i lengden.

7584436[/snapback]

ja. general er jo best i lengden. men skruf er best. har du smakt : rallarsnus ?

7584439[/snapback]

Nei, trokke det gitt. Bra snus?

Lenke til kommentar
Nå Har jeg vel hatt general bake (ikke bakt) i kjeften i 1 time og 5 min.. det er gode saker ass... men 3raz? baker du vær gang eller kaster du den bare oppi ?:p

7584434[/snapback]

Hatt en Skruf Stark porsjon oppi er i, tja, noen timer. Noen ganger baker jeg, noen ganger baker jeg halvveis, bare klemmer den litt sammen så den ikke er så løs og legger den under leppa. Pleier aldri å ta bare nedi boksen og slenge oppi. Liker ikke det så godt. Du da?

7584438[/snapback]

jeg tar tommel, peke og lange finger i boksen:P også klemmer jeg en klump. slenger det oppi, ligger over hele leppa. er så syyykt deilig. får så mye bedre smak og niktin innhold;)

Endret av mikaelfr
Lenke til kommentar
ja, ække kødd;) den gjør seg i blodet ass:D skruf løs snus gir best rus mener jeg;)

7584428[/snapback]

Ja, men smaken er mye bedre på General. Så den er mye bedre i lengden.

7584436[/snapback]

ja. general er jo best i lengden. men skruf er best. har du smakt : rallarsnus ?

7584439[/snapback]

Nei, trokke det gitt. Bra snus?

7584441[/snapback]

ja, er ikke vond. er bra snus. fikk av fetteren min.

Lenke til kommentar
jeg tar tommel, peke og lange finger i boksen:P også klemmer jeg en klump. slenger det oppi, ligger over hele leppa. er så syyykt deilig.  får så mye bedre smak og niktin innhold;)

7584442[/snapback]

Klemmer den bare utover med leppa når jeg har fått den oppi jeg, syns det funker mye bedre for meg ;)

Lenke til kommentar
lucky har jeg smakt en gang, er det bake for den også:p?  syns general er bra og skruff.....likte lacket men er lei den:P

7584458[/snapback]

 

Veit ikke. tviler, men hadde vært no. huff skruff er digg men hater lukten og smaken

7584460[/snapback]

hvorfr bryr folk seg om lukte:P bare lurer ? folk snakker om at de brekker seg osv. skjønner ikke det. lukter en snus vondt får du bare en grøssning eller sånn smak i kjeften:P bare lurer her:)

Lenke til kommentar
lucky har jeg smakt en gang, er det bake for den også:p?  syns general er bra og skruff.....likte lacket men er lei den:P

7584458[/snapback]

 

Veit ikke. tviler, men hadde vært no. huff skruff er digg men hater lukten og smaken

7584460[/snapback]

hvorfr bryr folk seg om lukte:P bare lurer ? folk snakker om at de brekker seg osv. skjønner ikke det. lukter en snus vondt får du bare en grøssning eller sånn smak i kjeften:P bare lurer her:)

7584464[/snapback]

 

Veit ikke. Har en vane av å lukte på de, brekker meg hver gang.. er vel fordi luktesansen min elns er veldig lei den lukta :!:

Lenke til kommentar
lucky har jeg smakt en gang, er det bake for den også:p?  syns general er bra og skruff.....likte lacket men er lei den:P

7584458[/snapback]

 

Veit ikke. tviler, men hadde vært no. huff skruff er digg men hater lukten og smaken

7584460[/snapback]

Syns hverken lukten eller smaken av Skruf er fæl jeg, men General er så utrolig mye bedre på akkurat det området.

Lenke til kommentar
lucky har jeg smakt en gang, er det bake for den også:p?  syns general er bra og skruff.....likte lacket men er lei den:P

7584458[/snapback]

 

Veit ikke. tviler, men hadde vært no. huff skruff er digg men hater lukten og smaken

7584460[/snapback]

hvorfr bryr folk seg om lukte:P bare lurer ? folk snakker om at de brekker seg osv. skjønner ikke det. lukter en snus vondt får du bare en grøssning eller sånn smak i kjeften:P bare lurer her:)

7584464[/snapback]

Jeg pleier alltid å lukte nedi boksen før jeg tar en præll. Lukter den godt så er sjansen stor for at den og smaker godt ;)

Lenke til kommentar
lucky har jeg smakt en gang, er det bake for den også:p?  syns general er bra og skruff.....likte lacket men er lei den:P

7584458[/snapback]

 

Veit ikke. tviler, men hadde vært no. huff skruff er digg men hater lukten og smaken

7584460[/snapback]

Syns hverken lukten eller smaken av Skruf er fæl jeg, men General er så utrolig mye bedre på akkurat det området.

7584466[/snapback]

hva lukter general liksom:P lukter ingenting..det er jo bra det... men er jo samma faen egentlig:P hvordan det lukter;) men skruf er sterke, hadde vært rart hvis det hadde lukte svakere en general, hvis du skjønner :D

Lenke til kommentar
lucky har jeg smakt en gang, er det bake for den også:p?  syns general er bra og skruff.....likte lacket men er lei den:P

7584458[/snapback]

 

Veit ikke. tviler, men hadde vært no. huff skruff er digg men hater lukten og smaken

7584460[/snapback]

hvorfr bryr folk seg om lukte:P bare lurer ? folk snakker om at de brekker seg osv. skjønner ikke det. lukter en snus vondt får du bare en grøssning eller sånn smak i kjeften:P bare lurer her:)

7584464[/snapback]

Jeg pleier alltid å lukte nedi boksen før jeg tar en præll. Lukter den godt så er sjansen stor for at den og smaker godt ;)

7584473[/snapback]

næææ.. syns skruff ikke lukter bad jeg:P men lukter ikke godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...