............... Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg er veldig nybegynner her! Og sliter veldig med å bake.. Jeg har prøvd pose, men det likte jeg ikke noe særlig, rant mye osv! Men noen som har tips til hvordan jeg skal bake? Får det til noen ganger, men greier bare og forme den i håndflaten, skjønte ikke det med pekefingeren i det hele tatt! Noen som kan hjelpe meg? Digger når jeg får'n under leppa...! Men problemet er at jeg ikke får den ditt..! hehe.. Har bare general løs, og det er det eneste jeg får tak i.. Sooooooo, help me Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Du må nesten bare prøve deg frem. Det finnes ingen fasit på åssen man baker, men jeg pleier å holde "klumpen" etter jeg har formet den i håndflaten mellom tommel og ringfinger på høyre hånd, også former jeg den rundt med peke- og langfinger på både høyre og venstre hånd samt venstre tommel. Bare form en klump i håndflata og så begynner du å prøve å bake helt til du får det til. Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 mmm... Men det blir enten til at den ikke blir hard nok, eller så holder den i 10 min eller noe sånt! Litt sånn små irriterende Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 mmm... Men det blir enten til at den ikke blir hard nok, eller så holder den i 10 min eller noe sånt! Litt sånn små irriterende 5712929[/snapback] Øvelse gjør mester.. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 For at den skal holde lenge, så baker du den ikke.. Hver gang jeg baker så detter prisen ut.. Men når jeg bare puttern oppi så sitter'n som faan Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Fant en halvfull boks med Röda Läcket i går.. må ha lyet på rommet mitt i tre uker.. sikkert glemt etter en fest. Men det virkelig morsomme.. Snusen var helt fin! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Leste akkurat at snus var sunt for tenna jeg :| Hvorfor er tenna mine blitt 10 ganger brunere siden jeg begynte å snuse da?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Leste akkurat at snus var sunt for tenna jeg :| Hvorfor er tenna mine blitt 10 ganger brunere siden jeg begynte å snuse da?? 5716539[/snapback] Vask tenna. Tenna mine ble hvitere, nå som jeg nesten ikke snuser lengre, så har tenna blitt litt brunere. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da sitter jeg her med mine 3 første snusasker. 2 stk Göteborgs Rapè porsjon og 1 stk General løs Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da sitter jeg her med mine 3 første snusasker. 2 stk Göteborgs Rapè porsjon og 1 stk General løs 5718475[/snapback] ahh.. göteborgs rape er digg hva mener du med snusasker? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da sitter jeg her med mine 3 første snusasker. 2 stk Göteborgs Rapè porsjon og 1 stk General løs 5718475[/snapback] ahh.. göteborgs rape er digg hva mener du med snusasker? 5718581[/snapback] Snusbokser da om du vil Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da sitter jeg her med mine 3 første snusasker. 2 stk Göteborgs Rapè porsjon og 1 stk General løs 5718475[/snapback] ahh.. göteborgs rape er digg hva mener du med snusasker? 5718581[/snapback] Snusbokser da om du vil 5718600[/snapback] ahh.. domme meg må lære meg å tenke Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Det er sikkert tatt oppp før men hva er "mye" å snuse? Jo mer jeg har brukt posjonscatch, mo mindre virkning får jeg. så nå bruker jeg opp en boks på 3 dager :| Er på siste boksen nå, så det blir nok noe annet neste gang. Noen 1337.snusere som vil komme med forslag? Eller har jeg skjønt det riktig om løs general og skruff er "teh shit"? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Det er sikkert tatt oppp før men hva er "mye" å snuse?Jo mer jeg har brukt posjonscatch, mo mindre virkning får jeg. så nå bruker jeg opp en boks på 3 dager :| Er på siste boksen nå, så det blir nok noe annet neste gang. Noen 1337.snusere som vil komme med forslag? Eller har jeg skjønt det riktig om løs general og skruff er "teh shit"? 5719296[/snapback] Hvis du snuser porsjon ville jeg ha valgt skruf... Det er den såklart beste porsjonssnusen jeg har prøvd. Hvor mye du snuser er din sak. Selv snuser jeg en hel pakkesnus på 2 - 3 dager i hverdagene. Og kanskje en kveld hvis jeg er på fylla. Porsjon kan gå på dagen fordi at det blir til at jeg kjedesnuser Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kjøp deg en Skruf Original løs du iversen, så kommer det tilbake Catch som porsjonssnus er for dårlig, den har alt for lite nikotin i seg. Skruf porsjon er igjen best synes jeg. (Best effekt) Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Lett å bli avhengig? Snuser 0-2 poser per dag. Hvordan merker man abstinensene? Lett å slutte? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Blir Skruf Orginal på denna gutten Skal til svinesund til helga, og da blir det Skruf Stärk for alle penga! Noen som har peil på sånn ca pris for et "tårn" i svinesund? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Lett å bli avhengig? Snuser 0-2 poser per dag. Hvordan merker man abstinensene? Lett å slutte? 5723133[/snapback] nå er ikke jeg noen snusekspert, men har klart meg over en uke uten snus og du har litt abstinenser.. men tror det er MYE verre å slutte å røyke! edit: leif Endret 8. mars 2006 av complexity Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Da sitter jeg her med mine 3 første snusasker. 2 stk Göteborgs Rapè porsjon og 1 stk General løs 5718475[/snapback] ahh.. göteborgs rape er digg hva mener du med snusasker? 5718581[/snapback] Det heter jo øsjer! Det er sikkert tatt oppp før men hva er "mye" å snuse?Jo mer jeg har brukt posjonscatch, mo mindre virkning får jeg. så nå bruker jeg opp en boks på 3 dager :| Er på siste boksen nå, så det blir nok noe annet neste gang. Noen 1337.snusere som vil komme med forslag? Eller har jeg skjønt det riktig om løs general og skruff er "teh shit"? 5719296[/snapback] 2 bokser om dagen er veldig mye. En om dagen er mye. To i uka er ok. En i uka er lavt. Forøvrig liker jeg Röda Läcket Portion, om man MÅ bruke portion Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ahh, skal spleise med en kompis, på en rull med skruf, blir 5 bokser på meg det.. Skruf sterk, da har jeg snus en liten stund.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg