Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

"hjeeeelp, jentesnus. Det er nesten like ille som jentelus!" Selvom jeg ikke kjøper det selv, har jeg ikke noe imot å bomme det. det er bedre en ingen ting.

7584376[/snapback]

Sant, får jeg tilbud om å bomme feks Mocca, så sier jeg ikke nei. Det er jo godt.

7584383[/snapback]

 

Når jeg blir tilbudt mocca, så krever jeg minst 3 stykk for at det er no vits med bare 1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøper du ikke bare en på butikken :hrm:  ;)

7584377[/snapback]

Er bare 17, og rundt her jeg bor er det ingen som selger til folk uten leg. Også har jeg ikke orka å fått noen til å kjøpe til meg, så har bare holdt meg til Skruf ;)

7584387[/snapback]

bare 17 ? er 15 snuser det samme som deg ;) den er deagg :D går i General nå. fikk i julegave;)

Lenke til kommentar
"hjeeeelp, jentesnus. Det er nesten like ille som jentelus!" Selvom jeg ikke kjøper det selv, har jeg ikke noe imot å bomme det. det er bedre en ingen ting.

7584376[/snapback]

slappa ! ingen som har kritisert jentesnus. når vi sier det mener vi at det er snus med "mindre" innhold. jeg bommer catch 24 all the time;)

7584385[/snapback]

jada, skjønner :)

7584389[/snapback]

ær bra:D:D

Lenke til kommentar
kjøper du ikke bare en på butikken :hrm:  ;)

7584377[/snapback]

Er bare 17, og rundt her jeg bor er det ingen som selger til folk uten leg. Også har jeg ikke orka å fått noen til å kjøpe til meg, så har bare holdt meg til Skruf ;)

7584387[/snapback]

bare 17 ? er 15 snuser det samme som deg ;) den er deagg :D går i General nå. fikk i julegave;)

7584393[/snapback]

Så siden jeg er eldre enn deg så må jeg snuse sterkere saker enn deg?

Lenke til kommentar
"hjeeeelp, jentesnus. Det er nesten like ille som jentelus!" Selvom jeg ikke kjøper det selv, har jeg ikke noe imot å bomme det. det er bedre en ingen ting.

7584376[/snapback]

Sant, får jeg tilbud om å bomme feks Mocca, så sier jeg ikke nei. Det er jo godt.

7584383[/snapback]

 

Når jeg blir tilbudt mocca, så krever jeg minst 3 stykk for at det er no vits med bare 1.

7584392[/snapback]

ja, ække kødd... 3 er nesten for lite:P men men... mocca fønker ikke, bare for folk som skal starte ;)

Lenke til kommentar
kjøper du ikke bare en på butikken :hrm:  ;)

7584377[/snapback]

Er bare 17, og rundt her jeg bor er det ingen som selger til folk uten leg. Også har jeg ikke orka å fått noen til å kjøpe til meg, så har bare holdt meg til Skruf ;)

7584387[/snapback]

bare 17 ? er 15 snuser det samme som deg ;) den er deagg :D går i General nå. fikk i julegave;)

7584393[/snapback]

Så siden jeg er eldre enn deg så må jeg snuse sterkere saker enn deg?

7584396[/snapback]

nei nei. bare sa det;) men hvorfr går det i skruf ? når du ikke får kjøpt ?:)

Lenke til kommentar
kjøper du ikke bare en på butikken :hrm:  ;)

7584377[/snapback]

Er bare 17, og rundt her jeg bor er det ingen som selger til folk uten leg. Også har jeg ikke orka å fått noen til å kjøpe til meg, så har bare holdt meg til Skruf ;)

7584387[/snapback]

bare 17 ? er 15 snuser det samme som deg ;) den er deagg :D går i General nå. fikk i julegave;)

7584393[/snapback]

Så siden jeg er eldre enn deg så må jeg snuse sterkere saker enn deg?

7584396[/snapback]

 

Synd pappan min bare snuser general og jeg stapper leppa full av stark :!:

Lenke til kommentar
nei nei. bare sa det;) men hvorfr går det i skruf ? når du ikke får kjøpt ?:)

7584405[/snapback]

Fordi jeg var i Oslo og kjøpte Skruf Stark forrige helg. Så siden jeg ikke får kjøpt selv, så må jeg snuse noe annet enn Skruf? Eller?

7584410[/snapback]

stemmer:D er bra:) men den er goo;)

7584414[/snapback]

Stemmer, den er veldig god. Ihvertfall hvis jeg ikke har snusa på en stund. Deilig med effekten man får da. Eller hvis jeg har vært inne i en General periode og tar en Skruf Stark ;)

Lenke til kommentar
nei nei. bare sa det;) men hvorfr går det i skruf ? når du ikke får kjøpt ?:)

7584405[/snapback]

Fordi jeg var i Oslo og kjøpte Skruf Stark forrige helg. Så siden jeg ikke får kjøpt selv, så må jeg snuse noe annet enn Skruf? Eller?

7584410[/snapback]

stemmer:D er bra:) men den er goo;)

7584414[/snapback]

Stemmer, den er veldig god. Ihvertfall hvis jeg ikke har snusa på en stund. Deilig med effekten man får da. Eller hvis jeg har vært inne i en General periode og tar en Skruf Stark ;)

7584421[/snapback]

ja, ække kødd;) den gjør seg i blodet ass:D skruf løs snus gir best rus mener jeg;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...