Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

dusjen er koooos...PRØV det,,, kommer til og stå i dusjen vær gang du tar en pris:P hihi :)

7584333[/snapback]

jaja liv eller ?

7584338[/snapback]

 

Ble vist stille plutselig. Jaja. Den værste snusen du har prøvd?

7584342[/snapback]

PRINCE :no: fy faen, værste snusen ass. jeg hadde en eske av den, nei ass... aldri mer ! ikke Snus Prince folks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si jeg er enig i den jeg og. Men Catch følger like etter, for no tørt dritt uten effekt :nei:

7584357[/snapback]

catch er jentesnus (ikke frekt ment) men har en komppis som snuser den, når han snuser'n blir det liksom ikke det:P haha... men er snus fr mennesker som skal begynne å snuse, mener JEG:D :D

Lenke til kommentar
Må si jeg er enig i den jeg og. Men Catch følger like etter, for no tørt dritt uten effekt :nei:

7584357[/snapback]

Catch er faktisk grei, god smak. Eneste som trekker ned er effekten, den er jo lik 0.

7584360[/snapback]

Ekke kødd :thumbup: NULL effekt, men hva snuser du ? er noe med hva du snuser også ;)

Endret av mikaelfr
Lenke til kommentar
Må si jeg er enig i den jeg og. Men Catch følger like etter, for no tørt dritt uten effekt :nei:

7584357[/snapback]

catch er jentesnus (ikke frekt ment) men har en komppis som snuser den, når han snuser'n blir det liksom ikke det:P haha... men er snus fr mennesker som skal begynne å snuse, mener JEG:D :D

7584361[/snapback]

Den ultimate "jentesnusen" er selvfølgelig Mocca. Catch er det flere i klassen som snuser, så hender jo jeg bommer noen av dem. Selvom det er "jentesnus". Altså, jenter kan jo snuse sterkere ting de også.

Lenke til kommentar
Må si jeg er enig i den jeg og. Men Catch følger like etter, for no tørt dritt uten effekt :nei:

7584357[/snapback]

Catch er faktisk grei, god smak. Eneste som trekker ned er effekten, den er jo lik 0.

7584360[/snapback]

Ekke kødd :thumbup: NULL effekt, men hva snuser du ? er noe med hva du snuser også ;)

7584364[/snapback]

Nå i det siste har jeg snusa Skruf Stark, men får snart en levering av General. Skal bli deilig med General igjen, nesten en mnd siden jeg har smakt det, så er på tide nå.

Lenke til kommentar
Må si jeg er enig i den jeg og. Men Catch følger like etter, for no tørt dritt uten effekt :nei:

7584357[/snapback]

catch er jentesnus (ikke frekt ment) men har en komppis som snuser den, når han snuser'n blir det liksom ikke det:P haha... men er snus fr mennesker som skal begynne å snuse, mener JEG:D :D

7584361[/snapback]

Den ultimate "jentesnusen" er selvfølgelig Mocca. Catch er det flere i klassen som snuser, så hender jo jeg bommer noen av dem. Selvom det er "jentesnus". Altså, jenter kan jo snuse sterkere ting de også.

7584365[/snapback]

er så enig, men mocca er jo jentesnus. null diskusjon;) kjenner jenter som snuser röda f.eks...

Lenke til kommentar
Ja, catch er for chicks and chickens. Og jeg må ha dobbel porsjons lucky eller stark for å få skikkelig effekt, er ikke som i starten da jeg trengte en general så fikk nikotin sjokk :D

7584369[/snapback]

Hehe, sant. Husker første gangen min. Drev og øvde på en dans vi skulle fremføre for skolen, så fikk jeg en snus av en kamerat. Også måtte jeg jo ha den i lenger enn de andre som fikk for første gang da, så jeg hadde den der i 45 min. Når jeg tok den ut var jeg helt blek og kvalm som faen. Værste jeg har vært borti. Men så prøvde jeg flere ganger da, og nå sitter jeg her :p

Lenke til kommentar
Må si jeg er enig i den jeg og. Men Catch følger like etter, for no tørt dritt uten effekt :nei:

7584357[/snapback]

Catch er faktisk grei, god smak. Eneste som trekker ned er effekten, den er jo lik 0.

7584360[/snapback]

Ekke kødd :thumbup: NULL effekt, men hva snuser du ? er noe med hva du snuser også ;)

7584364[/snapback]

Nå i det siste har jeg snusa Skruf Stark, men får snart en levering av General. Skal bli deilig med General igjen, nesten en mnd siden jeg har smakt det, så er på tide nå.

7584370[/snapback]

kjøper du ikke bare en på butikken :hrm:;)

Lenke til kommentar
Må si jeg er enig i den jeg og. Men Catch følger like etter, for no tørt dritt uten effekt :nei:

7584357[/snapback]

catch er jentesnus (ikke frekt ment) men har en komppis som snuser den, når han snuser'n blir det liksom ikke det:P haha... men er snus fr mennesker som skal begynne å snuse, mener JEG:D :D

7584361[/snapback]

Den ultimate "jentesnusen" er selvfølgelig Mocca. Catch er det flere i klassen som snuser, så hender jo jeg bommer noen av dem. Selvom det er "jentesnus". Altså, jenter kan jo snuse sterkere ting de også.

7584365[/snapback]

er så enig, men mocca er jo jentesnus. null diskusjon;) kjenner jenter som snuser röda f.eks...

7584372[/snapback]

Röda har ikke no særlig effekt den heller. Men utrolig god å bake ;)

Lenke til kommentar
"hjeeeelp, jentesnus. Det er nesten like ille som jentelus!" Selvom jeg ikke kjøper det selv, har jeg ikke noe imot å bomme det. det er bedre en ingen ting.

7584376[/snapback]

slappa ! ingen som har kritisert jentesnus. når vi sier det mener vi at det er snus med "mindre" innhold. jeg bommer catch 24 all the time;)

Lenke til kommentar
"hjeeeelp, jentesnus. Det er nesten like ille som jentelus!" Selvom jeg ikke kjøper det selv, har jeg ikke noe imot å bomme det. det er bedre en ingen ting.

7584376[/snapback]

Sant, får jeg tilbud om å bomme feks Mocca, så sier jeg ikke nei. Det er jo godt.

7584383[/snapback]

ja men mocca? fins det mer en 6 gram egentlig ? (husker ikke om det var 6 -7 eller 8)

Lenke til kommentar
"hjeeeelp, jentesnus. Det er nesten like ille som jentelus!" Selvom jeg ikke kjøper det selv, har jeg ikke noe imot å bomme det. det er bedre en ingen ting.

7584376[/snapback]

slappa ! ingen som har kritisert jentesnus. når vi sier det mener vi at det er snus med "mindre" innhold. jeg bommer catch 24 all the time;)

7584385[/snapback]

jada, skjønner :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...