Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående første gang man snuser..  Noen her som har prøvd å gi skruf stark til en 12 år gammel jente?  :!:

7584274[/snapback]

nei, har du? den første jeg prøvde for lenge siden var skruf stark. da fant jeg ut at det ikke var noe vits, men så husker jeg ikke hva det var som fikk meg til å begynne.

Lenke til kommentar
Hvem bake snus (eller posjon) er best ?

7584299[/snapback]

 

Mine sære smak sier Ettan. Men får nesten sjokk av Skruf Stark bake, Overlegent best

 

Angående første gang man snuser..  Noen her som har prøvd å gi skruf stark til en 12 år gammel jente?  :!:

7584274[/snapback]

 

fornuftig :!:

7584288[/snapback]

 

Hun spydde og kom vist ikke på skolen dagen etterpå.. stakkars jente :innocent:

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
noen andre som har merka at man blir stirra på når du har snus offentlig ?..hehe..f.eks på toget, butikken osv..bortsett fra på kino, da er det digg med kald prell!! og i dusjen da seff :D

7584302[/snapback]

selvom jeg pleier å bruke det i klasserommet (for å konsentrere meg bedre), pleier jeg ikke bli stirra på. Heller ikke i byen, eller på veien eller hvorsomhelst jeg er.

Lenke til kommentar
Hvem bake snus (eller posjon) er best ?

7584299[/snapback]

snuser du eller har du tenkt til å begynne?

7584305[/snapback]

Jeg snuser:P bare lurer jeg:D

7584316[/snapback]

ja, ok. Bare virket som litt fjortiss som har planer om å begynne, men jeg skjønner :)

Lenke til kommentar
noen andre som har merka at man blir stirra på når du har snus offentlig ?..hehe..f.eks på toget, butikken osv..bortsett fra på kino, da er det digg med kald prell!! og i dusjen da seff :D

7584302[/snapback]

i dusjen, fy ass :D det er digg ...Elsker det.. drit stor kald pris også ta en dusj :love: ER deagg

Lenke til kommentar
noen andre som har merka at man blir stirra på når du har snus offentlig ?..hehe..f.eks på toget, butikken osv..bortsett fra på kino, da er det digg med kald prell!! og i dusjen da seff :D

7584302[/snapback]

i dusjen, fy ass :D det er digg ...Elsker det.. drit stor kald pris også ta en dusj :love: ER deagg

7584322[/snapback]

skal prøves :)

Lenke til kommentar
Hvem bake snus (eller posjon) er best ?

7584299[/snapback]

snuser du eller har du tenkt til å begynne?

7584305[/snapback]

Jeg snuser:P bare lurer jeg:D

7584316[/snapback]

ja, ok. Bare virket som litt fjortiss som har planer om å begynne, men jeg skjønner :)

7584321[/snapback]

skjønner dge også:p men snuser Skruf, General nå (fikk 3 i julegave) men er tenåring; 15:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...