Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men slipper å sitte å bake og få snus på henda og få bakterier i munn. man slipper å trkke så mye oppmerksomhet. man bare kaster den inn.

7584195[/snapback]

Nikotinet dreper jo de fleste bakteriene da. Så det er nok ikke så farlig.

7584204[/snapback]

åja, ok

Lenke til kommentar
Bake er best. Er ikkno tvil om det. Ingenting slår en Ettan perfekt bakt oppi leppa. Men på skolen holder jeg meg til porsjon, orker ikke det klisset på henda. Plus at det drar ikke akkurat chicks når bakesnus renner.

7584215[/snapback]

Sant det, selvom jeg kjører bake på skolen også. Hvis ikke er det alltid noen i klassen jeg kan bomme en pose av hvis det er så. Kjekt at over halvparten av gutta i klassen snuser, alltid noen å bomme av :D

Lenke til kommentar
Har bare prøvd general porsjon, skruf løs og porsjon. Er jo bare 14 også. Syns skruf prosjon var best. Skruf løs ble jeg kvalm av, men det blir man første gangen uansett, ikke sant?

7584094[/snapback]

Det stemmer, med mindre du er veldig tolerant ovenfor nikotin og dets virkning :p

7584159[/snapback]

 

Har snust ved et par anledninger, synes ikke det er noe i grunn. Var på klassetur, drukket noen øl osv. Får fatt på røyk og snus og står der som en skorstein med tjukk leppe. Der og da var det sikkert konge, men da jeg våkna opp klokka seks om morran i et fuktig telt følte jeg meg så sykt dårlig. Var ikke drikken, men rett og slett alt nikotinet. Det gjorde det ikke bedre at det ventet en times busstur hjem igjen på svingete dritveier i en gammel buss. Bare tanken fikk meg til å spy i veikanten.

 

Så var det en annen gang. Var på lan, og blei tilbudt en tjukk klump. Var allright i en 5-10 minutter, så begynte baksten å renne, jeg svelget unna. Da var det bare rett ned på dassen, i hvilket jeg drønnet ut japanske kampord, samt middagen.

 

Disse opplevelsene gjør at jeg blir kvalm bare jeg lukter snus, hehe.

 

Edit: Blei kvalm av bare å skrive dette nå, haha, dårlige minner.

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar

Sant det, selvom jeg kjører bake på skolen også. Hvis ikke er det alltid noen i klassen jeg kan bomme en pose av hvis det er så. Kjekt at over halvparten av gutta i klassen snuser, alltid noen å bomme av :D

7584239[/snapback]

jeg kjører bake på skolen også, men baker skikkelig da. er mulig og få den ut da. 7 gutter i klassen 23 jenter i klassen min, jaja er og en til som snnuser sånn ordentlig (har esker hele tiden liksom) nesten halvparten av guttene:P haha

bake i mitt hjerte

Lenke til kommentar
Bake er best. Er ikkno tvil om det. Ingenting slår en Ettan perfekt bakt oppi leppa. Men på skolen holder jeg meg til porsjon, orker ikke det klisset på henda. Plus at det drar ikke akkurat chicks når bakesnus renner.

7584215[/snapback]

Sant det, selvom jeg kjører bake på skolen også. Hvis ikke er det alltid noen i klassen jeg kan bomme en pose av hvis det er så. Kjekt at over halvparten av gutta i klassen snuser, alltid noen å bomme av :D

7584239[/snapback]

 

Veit, digga meg veldig da jeg kom te VGS. Alle de nye klassekammeratene snuser. Alltid noen som har en prell. Og det beste av alt, får lov til å snuse i timen :D

Lenke til kommentar
Sant det, selvom jeg kjører bake på skolen også. Hvis ikke er det alltid noen i klassen jeg kan bomme en pose av hvis det er så. Kjekt at over halvparten av gutta i klassen snuser, alltid noen å bomme av  :D

7584239[/snapback]

 

jeg kjører bake på skolen også, men baker skikkelig da. er mulig og få den ut da. 7 gutter i klassen 23 jenter i klassen min, jaja er og en til som snnuser sånn ordentlig (har esker hele tiden liksom) nesten halvparten av guttene:P haha

bake i mitt hjerte

7584248[/snapback]

 

23 jenter, må jo være himmeln :innocent:

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
Sant det, selvom jeg kjører bake på skolen også. Hvis ikke er det alltid noen i klassen jeg kan bomme en pose av hvis det er så. Kjekt at over halvparten av gutta i klassen snuser, alltid noen å bomme av  :D

7584239[/snapback]

 

jeg kjører bake på skolen også, men baker skikkelig da. er mulig og få den ut da. 7 gutter i klassen 23 jenter i klassen min, jaja er og en til som snnuser sånn ordentlig (har esker hele tiden liksom) nesten halvparten av guttene:P haha

bake i mitt hjerte

7584248[/snapback]

 

23 jenter, må jo være himmeln :innocent:

7584261[/snapback]

 

Når ALLE er Støgge..nei! hahaha:P

Lenke til kommentar
Har bare prøvd general porsjon, skruf løs og porsjon. Er jo bare 14 også. Syns skruf prosjon var best. Skruf løs ble jeg kvalm av, men det blir man første gangen uansett, ikke sant?

7584094[/snapback]

Det stemmer, med mindre du er veldig tolerant ovenfor nikotin og dets virkning :p

7584159[/snapback]

 

Har snust ved et par anledninger, synes ikke det er noe i grunn. Var på klassetur, drukket noen øl osv. Får fatt på røyk og snus og står der som en skorstein med tjukk leppe. Der og da var det sikkert konge, men da jeg våkna opp klokka seks om morran i et fuktig telt følte jeg meg så sykt dårlig. Var ikke drikken, men rett og slett alt nikotinet. Det gjorde det ikke bedre at det ventet en times busstur hjem igjen på svingete dritveier i en gammel buss. Bare tanken fikk meg til å spy i veikanten.

 

Så var det en annen gang. Var på lan, og blei tilbudt en tjukk klump. Var allright i en 5-10 minutter, så begynte baksten å renne, jeg svelget unna. Da var det bare rett ned på dassen, i hvilket jeg drønnet ut japanske kampord, samt middagen.

 

Disse opplevelsene gjør at jeg blir kvalm bare jeg lukter snus, hehe.

 

Edit: Blei kvalm av bare å skrive dette nå, haha, dårlige minner.

7584245[/snapback]

Det er bra. mange later som de liker det etter første gangen.

Lenke til kommentar
Okei..

 

Hva er best, Bake eller Porsjon

7584182[/snapback]

porsjon er perktisk, men slipper å sitte å bake og få snus på henda og få bakterier i munn. man slipper å trkke så mye oppmerksomhet. man bare kaster den inn.

7584195[/snapback]

Får du ppmerksomhet av å bake? da er det no gæern:P :p jaja :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...