Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

aha jeg trodde d var slike som F.eks cola automater jeg :blush:

er det 18 på snus i Sverige foresten? :hmm:

7576678[/snapback]

 

 

ja det er 18 på snus i sverige

7576810[/snapback]

 

Er dere helt sikre på det? Trodde nå at det var 16års aldersgrense.

Jeg fikk jaffal kjøpt i Sverige, og da var jeg bare 14.

Endret av Ronold
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aha jeg trodde d var slike som F.eks cola automater jeg :blush:

er det 18 på snus i Sverige foresten? :hmm:

7576678[/snapback]

 

 

ja det er 18 på snus i sverige

7576810[/snapback]

 

Er dere helt sikre på det? Trodde nå at det var 16års aldersgrense.

7577850[/snapback]

Mener det er 18 år i Sverige. Men i Danmark er det 16 år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg må nesten komme med en liten innrømmelse: hadde egentlig sluttet å snuse, men så hadde jeg eksamen i engelsk for noen uker tilbake og tenkte at "fuck it, jeg tar det etter nyttår". De siste ukene har jeg snust som en maskin og kommer nok til å vri meg i kaldsvette samtlige netter i januar. Damn.

Lenke til kommentar
Jeg må nesten komme med en liten innrømmelse: hadde egentlig sluttet å snuse, men så hadde jeg eksamen i engelsk for noen uker tilbake og tenkte at "fuck it, jeg tar det etter nyttår". De siste ukene har jeg snust som en maskin og kommer nok til å vri meg i kaldsvette samtlige netter i januar. Damn.

7577903[/snapback]

Ikke bra. Du kan jo begynne å kutte ned i januar da, og heller slutte litt senere. Så blir det litt enklere å slutte også.

Lenke til kommentar
Ok.

Er det foresten lovlig å selge snus i Danmark? Ifølge Eu, var det bare Sverige som fikk lov å viderføre et nytt tobakk produkt

7577894[/snapback]

Jeg bor i Danmark, og vi trodde ikke det var lovlig å selge der. Men går du på Vin & Tobakk-butikker kan du kjøpe løssnus. Det eneste vi har funnet til nå er General og noe som heter Diplomat.

 

Redigert: Det er forresten ikke akkurat dyrt. 21,- for en boks.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Ok.

Er det foresten lovlig å selge snus i Danmark? Ifølge Eu, var det bare Sverige som fikk lov å viderføre et nytt tobakk produkt

7577894[/snapback]

Jeg bor i Danmark, og vi trodde ikke det var lovlig å selge der. Men går du på Vin & Tobakk-butikker kan du kjøpe løssnus. Det eneste vi har funnet til nå er General og noe som heter Diplomat.

 

Redigert: Det er forresten ikke akkurat dyrt. 21,- for en boks.

7581040[/snapback]

Niiice. 21 kr for en boks må jeg si er en veldig bra pris. Og selvom de bare har General og Diplomat gjør jo ikke det noe, er jo tross alt Generalen som er best ;)

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...