Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bor i åsnes kommune .  flisa

7557568[/snapback]

 

Jeg blir alltid redd for prærieulv når jeg er nede på Flisa jeg, og det til tross for at Prærien egentlig er nærmere elverum. Jaja, er da riktig fylke iallefall, men personlig foretrekker jeg å bo litt mer Mjøsnært, Stange for tida, men egentlig Brøttum :w00t:

 

Han fyren på Rema så litt rart på meg når jeg ba om 4 bokser Skruf Porsjon i dag, men en stakkar må da få lov til å handle inn til jula?

Lenke til kommentar
bor i åsnes kommune .  flisa

7557568[/snapback]

 

Jeg blir alltid redd for prærieulv når jeg er nede på Flisa jeg, og det til tross for at Prærien egentlig er nærmere elverum. Jaja, er da riktig fylke iallefall, men personlig foretrekker jeg å bo litt mer Mjøsnært, Stange for tida, men egentlig Brøttum :w00t:

 

Han fyren på Rema så litt rart på meg når jeg ba om 4 bokser Skruf Porsjon i dag, men en stakkar må da få lov til å handle inn til jula?

7557580[/snapback]

 

 

rema på flisa da ell? viss det er det så veit jeg hvilken fyr du mener .

Endret av akakulings
Lenke til kommentar
rema på flisa da ell? viss det er det så veit jeg hvilken fyr du mener .

7557592[/snapback]

 

Neh, var på Lillehammer faktisk, hjemme på Brøttum igjen for jula.

 

Han reagerte på at det ikke var løs du skulle ha sikkert :)

7557603[/snapback]

 

Den diskusjonen er jeg drittlei, det er en smakssak, og jeg har en boks med løs her om jeg skulle føle behovet for det melde seg, men for meg er løssnus noe jeg går over på når jeg begynner å få dårlig råd, og boksene må holde lengre.

 

Litt OT: er ikke du Modøl darkz? Da må vel vi være bitre fiender eller noe :p

Lenke til kommentar
rema på flisa da ell? viss det er det så veit jeg hvilken fyr du mener .

7557592[/snapback]

 

Neh, var på Lillehammer faktisk, hjemme på Brøttum igjen for jula.

 

Han reagerte på at det ikke var løs du skulle ha sikkert :)

7557603[/snapback]

 

Den diskusjonen er jeg drittlei, det er en smakssak, og jeg har en boks med løs her om jeg skulle føle behovet for det melde seg, men for meg er løssnus noe jeg går over på når jeg begynner å få dårlig råd, og boksene må holde lengre.

 

Litt OT: er ikke du Modøl darkz? Da må vel vi være bitre fiender eller noe :p

7557623[/snapback]

 

 

 

var på hafjell jeg og kjøpte 6 ganger 3 bokser på to dager av samma dama så hun måtte begynne og lure på hva jeg drev med

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...