kallli Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 skal det bli ulovlig å snuse i dette landet eller?..syke prsier på tobakk, håper ikke krf får detsom de vil denne gangen. det er dem sin skyld at fler begynte å snuse på en måte da de kom med røykloven.kan ikke regne med at folk slutter med nikotin for det, de fucka bare opp for restaurantene. folk har tatt det valget å begynne med det, alle vet hvor farlig det er, og krf gir vel blanke faen i om jeg dør av f.eks kreft hvis jeg skulle få det av snusing. helvette, blir så forbanna Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Grunnen til at det er så dyrt er jo at staten vil at mindre folk skal snuse pga det er helse farlig? + De vil jo såklart tjene penger også da. Endret 20. desember 2006 av Mortos Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Skal til sverige etterpå, sikre meg noen stokker før snusprisa går til værs. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Anbefaler folk å sende en takkemail til Alastor for denne julepresangen. 5335602[/snapback] Hvorfor skal vi det? Takke for å ha en tråd om snus? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Anbefaler folk å sende en takkemail til Alastor for denne julepresangen. 5335602[/snapback] Hvorfor skal vi det? Takke for å ha en tråd om snus? 7542550[/snapback] Åja! mem vare vel strengtatt ifjor det da:P Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Staten utnytter jo folks avhengighet, de vet jo at folk har nok penger til å kunne betale for snusen selv om prisen blir satt opp. Flere jeg kjenner prioriterer nesten sigg og snus foran mat. Skulle likt å se noen statistikk på om prisøkningene har ført til nedgang i salg. De kunne i det minste dedikert pengene av prisøkningen til "forebyggende arbeid" fremfor nytt operahus eller noe annet tull... Lenke til kommentar
kallli Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Grunnen til at det er så dyrt er jo at staten vil at mindre folk skal snuse pga det er helse farlig? + De vil jo såklart tjene penger også da. 7542105[/snapback] veit jo det, griske faen er de. kristne burde ikke være griske..muhaha Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 De kunne i det minste dedikert pengene av prisøkningen til "forebyggende arbeid" fremfor nytt operahus eller noe annet tull... 7542791[/snapback] Eller nye veier 2-felts fra Oslo til Sverige så vi kan kjøpe mer, og slipper å stå i kø Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 De kunne i det minste dedikert pengene av prisøkningen til "forebyggende arbeid" fremfor nytt operahus eller noe annet tull... 7542791[/snapback] Eller nye veier 2-felts fra Oslo til Sverige så vi kan kjøpe mer, og slipper å stå i kø 7542995[/snapback] Ikke dumt, ikke dumt. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 stemmer for den jeg og så lenge ikke penga går til "bombe" sikker bil til en eller annen politiker Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Grunnen til at det er så dyrt er jo at staten vil at mindre folk skal snuse pga det er helse farlig? + De vil jo såklart tjene penger også da. 7542105[/snapback] Helt sikkert, men det er jo et valg folk bør få ta selv og ikke la staten påvirke oss for mye. Helt greit at den reklamerer for at det "kan" være skadelig og avhenighetsskapende(det er jo litt skadelig for tannkjøtter vårt) men der går også grensa.. vi bør få velge om vi vil snuse eller ikke uten at staten skal skru opp prisene slik at folk vil slutte siden det er så dyrt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 haha.. fikk akk vite at jeg får en snus boks i julegave av en kompis, fikk bare bedskjed om å ikke opne den forann moder`n og fader`n.. så da gjetta jeg på at det var snus, det var det... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 haha.. fikk akk vite at jeg får en snus boks i julegave av en kompis, fikk bare bedskjed om å ikke opne den forann moder`n og fader`n.. så da gjetta jeg på at det var snus, det var det... 7545319[/snapback] hehe, nice. Skulle ønske jeg fikk snus i julegave og. har ikke penger nå, og snart tom for snus Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Har bare et par prell igjen av denne boksen, og en til, så får jeg jo en til i julegave da.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Har bare et par prell igjen av denne boksen, og en til, så får jeg jo en til i julegave da.. 7545496[/snapback] har en kamerat som skylder meg en boks General Løs jeg, men han har ikke penger han heller Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Deilig med 3 boxer bake og 3 boxer porsjon i kjøleskapet + at jeg veit jeg får en del snus av kompiser i julegave. Slipper å tenke på å skaffe det i jula iværtfall Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Kjøpte Skruf Tränbær i dag jeg.. Deilig smak egentlig! Har 3 bokser nå, Skruf Tänbær, Skruf Orginal Løs og Röda Lacket Løs! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 har 4 poser med Skruf Stark jeg, og sikkert en, kanskje to hvis jeg er sparsommelig, med Skruf Orginal Lös. Tror ikke jeg gidder å ta med snus på skolen i mårra, får snylte litt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg vet hvertfall om en som skal kose seg med en pose eller tre i kirka på skoleavslutningen i morgen (A) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hoho, har 9 uåpna bokser jeg, og en halvfull Av merket General, vel å merke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg