Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

skal det bli ulovlig å snuse i dette landet eller?..syke prsier på tobakk, håper ikke krf får detsom de vil denne gangen. det er dem sin skyld at fler begynte å snuse på en måte da de kom med røykloven.kan ikke regne med at folk slutter med nikotin for det, de fucka bare opp for restaurantene. folk har tatt det valget å begynne med det, alle vet hvor farlig det er, og krf gir vel blanke faen i om jeg dør av f.eks kreft hvis jeg skulle få det av snusing. helvette, blir så forbanna

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Staten utnytter jo folks avhengighet, de vet jo at folk har nok penger til å kunne betale for snusen selv om prisen blir satt opp. Flere jeg kjenner prioriterer nesten sigg og snus foran mat. Skulle likt å se noen statistikk på om prisøkningene har ført til nedgang i salg. De kunne i det minste dedikert pengene av prisøkningen til "forebyggende arbeid" fremfor nytt operahus eller noe annet tull...

Lenke til kommentar
Grunnen til at det er så dyrt er jo at staten vil at mindre folk skal snuse pga det er helse farlig? + De vil jo såklart tjene penger også da.

7542105[/snapback]

Helt sikkert, men det er jo et valg folk bør få ta selv og ikke la staten påvirke oss for mye. Helt greit at den reklamerer for at det "kan" være skadelig og avhenighetsskapende(det er jo litt skadelig for tannkjøtter vårt) men der går også grensa.. vi bør få velge om vi vil snuse eller ikke uten at staten skal skru opp prisene slik at folk vil slutte siden det er så dyrt

Lenke til kommentar
haha.. fikk akk vite at jeg får en snus boks i julegave av en kompis, fikk bare bedskjed om å ikke opne den forann moder`n og fader`n.. så da gjetta jeg på at det var snus, det var det... :p

7545319[/snapback]

hehe, nice. Skulle ønske jeg fikk snus i julegave og. har ikke penger nå, og snart tom for snus :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...