Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner godt at dere som snuser hele tiden fryser litt på ryggen når noen nevner skadelige bivirkninger.

Men det er absolutt relevant, så dere kan ikke klage.

Å starte en egen snus-tråd i heleforumet bare for at dere skal kunne lukke øynene for den giften dere tyller i dere, er en svært dårlig ide.

 

Jepp, jeg snuser daglig. Jeg liker ikke de negative bi-effektene men er absolutt interessert i å vite hva jeg gjør mot meg selv. Jeg er ikke slik at jeg lukker øynene når noen påpeker bivirkningene.

 

Så får dere selv velge om dere vil fortsette med snus når dere leser slikt.

 

De som ikke "tør" å lese hva de utsetter kroppen sin for, kan heller holde seg unna denne tråden.

Lenke til kommentar
Skjønner godt at dere som snuser hele tiden fryser litt på ryggen når noen nevner skadelige bivirkninger.

Men det er absolutt relevant, så dere kan ikke klage.

Å starte en egen snus-tråd i heleforumet bare for at dere skal kunne lukke øynene for den giften dere tyller i dere, er en svært dårlig ide.

 

Jepp, jeg snuser daglig. Jeg liker ikke de negative bi-effektene men er absolutt interessert i å vite hva jeg gjør mot meg selv. Jeg er ikke slik at jeg lukker øynene når noen påpeker bivirkningene.

 

Så får dere selv velge om dere vil fortsette med snus når dere leser slikt.

 

De som ikke "tør" å lese hva de utsetter kroppen sin for, kan heller holde seg unna denne tråden.

7539662[/snapback]

Hahahahaha det er det største våset jeg har hørt på lenge! Tror du det er særlig koselig for de som er døende, å gå og høre at de skal dø hele tiden?

Det holder å si det en gang...de som snuser SKAL også være gamle nok til å vite hva som skjer når man snuser. Er man ikke gammel nok, ja, da skal man ikke snuse.

Personlig er jeg over 18 år og vet veldig godt hva som KAN skje, men det betyr ikke at jeg vil hå rundt å høre det på hvert eneste hjørne!

 

BTW: Tråden heter "Snus-tråden" ikke "Helseskader som følge av snus-tråden"...

Lenke til kommentar

Jeg bare måtte dele dette med "med-snuserne" på forumet. Jeg kjente jeg ble irritert når jeg leste dette: Klikkelikk!

I saken står det

- Når den svenske regjeringen - i landet der det snuses mest - lar avgiftene få et hopp, skulle det bare mangle om ikke Norge fulgte etter, sier Krf-leder Dagfinn Høybråten til Vårt Land.

 

 

Det fikk det nesten til å koke over for meg. Jeg kan ikke tro at mr. Høybråten er så dum. Har ikke Norge økt tobakksavgiftene i mange år? Før kosta det bare 50 kr. for en snus-boks. Og det er ikke mange år siden. Greit nok at artikkelen er over en måned gammel, men leste den først i dag.

 

ARGH!! H

Lenke til kommentar
Jeg bare måtte dele dette med "med-snuserne" på forumet. Jeg kjente jeg ble irritert når jeg leste dette: Klikkelikk!

I saken står det

- Når den svenske regjeringen - i landet der det snuses mest - lar avgiftene få et hopp, skulle det bare mangle om ikke Norge fulgte etter, sier Krf-leder Dagfinn Høybråten til Vårt Land.

 

 

Det fikk det nesten til å koke over for meg. Jeg kan ikke tro at mr. Høybråten er så dum. Har ikke Norge økt tobakksavgiftene i mange år? Før kosta det bare 50 kr. for en snus-boks. Og det er ikke mange år siden. Greit nok at artikkelen er over en måned gammel, men leste den først i dag.

 

ARGH!! H

7540209[/snapback]

 

Akkurat som at ikke prisene er høye nok allerede!'

EERRR!!

Lenke til kommentar
Jeg bare måtte dele dette med "med-snuserne" på forumet. Jeg kjente jeg ble irritert når jeg leste dette: Klikkelikk!

I saken står det

- Når den svenske regjeringen - i landet der det snuses mest - lar avgiftene få et hopp, skulle det bare mangle om ikke Norge fulgte etter, sier Krf-leder Dagfinn Høybråten til Vårt Land.

 

 

Det fikk det nesten til å koke over for meg. Jeg kan ikke tro at mr. Høybråten er så dum. Har ikke Norge økt tobakksavgiftene i mange år? Før kosta det bare 50 kr. for en snus-boks. Og det er ikke mange år siden. Greit nok at artikkelen er over en måned gammel, men leste den først i dag.

 

ARGH!! H

7540209[/snapback]

 

Hvordan i helvete kan de sammenligne prisene i Norge med dem i Sverige? Greit at Sverige hever snusprisen opp til 30-40 kroner, men hvorfor skal Norge heve sine priser? Er det slik at Norge MÅ være dyrere enn Sverige på snuspriser? Det er faen meg så dyrt fra før.

 

@Jens Stoltenberg: Hvis du skulle lese det her, så håper jeg du brenner i Helvete.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...