ArmenMinAU Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg er rimelig enig med Hylo og synes at diskusjon rundt skadeomfanget ved bruk av snus kan tas i helseforumet. Jeg kan helt sikkert starte en tråd hvis noen føler det er nødvendig. Jeg har forstått det slikt at denne tråden er ment for generell diskusjon rundt forskjellig snustyper, snusvaner og lignende. Har jeg rett eller har jeg misforstått? 7536246[/snapback] Hvor i all verden står det at man ikke kan diskutere helseskader ved snus også? Synes det er litt "ha dere vekk"-tendenser her Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Har ingenting med det å gjøre! Men jeg syns at det demper stemningen enormt når det kommer masse rart om skader, død, kreft, "kjøttsår" osv... Greit nok at folk har vondt/ømt tannkjøtt, men å snakke om det jeg nevnte over, det blir litt mye for min del! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Overse oss du Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Vel, det står ikke at man ikke kan diskutere helseskader, men jeg vil anta at dette er en slags "kosetråd". Men, det kan jo egentlig trådstarter bestemme. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Overse oss du 7536502[/snapback] Jah...det var det da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Har knapt tannkjøtt igjen over tenna jeg 7534079[/snapback] Birthday 13 October 1990 Du har nok ikke snust så lenge. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Nyhus, du tror vel ikke at snus er skadefritt? I så fall er du eksremt optimistisk. 2500 kjemiske stoffer kan umulig være bra for deg. (I følge ung.no er veldig mange av disse er ganske sikkert kreftfremkallende.) 7531540[/snapback] Selvfølgelig ikke. Men husk nå at det som står på ung.no er tull. De aller fleste av disse kjemikaliene finner du i maten du spiser også og de er like kreftfremkallende der. Og en bivirkning er ikke det samme som en skade. Bivirkninger kan være like positive som negative. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Og en bivirkning er ikke det samme som en skade. Bivirkninger kan være like positive som negative. 7536690[/snapback] ja, ta fx Spiderman. bitt av en radioaktiv edderkopp. bivirkning: super powers Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Tror du at du kan bli spiderman av å snuse, da ler jeg av deg Endret 19. desember 2006 av Intern Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Tror du at du kan bli spiderman av å snuse, da ler jeg av deg 7536820[/snapback] Så le i vei! Han kan vel snuse ( og bole hardt ) for så å bli Spidermann? (A) Endret 19. desember 2006 av Leaf Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Haha han kan jo prøve! Kast deg utfor Plaza og vi får se Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Tror du at du kan bli spiderman av å snuse, da ler jeg av deg 7536820[/snapback] Sier ikke at jeg kan bli Spiderman av å snuse. Sier bare at bivirkninger kan ha positive så vel som negative følger Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Selvfølgelig ikke. Men husk nå at det som står på ung.no er tull. De aller fleste av disse kjemikaliene finner du i maten du spiser også og de er like kreftfremkallende der. Å? Og en bivirkning er ikke det samme som en skade. Bivirkninger kan være like positive som negative. En bivirkning ER en skade av noe du bruker. Påstår du at det positivt at tannkjøttet trekker seg tilbake? Er det positivt at kroppen deformeres pga. bruk av et stoff regelmessig? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Duh, hvem skjønte ikke det Jeg tror jeg har fått større muskler etter jeg begynte å snuse! (a) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Duh, hvem skjønte ikke det Jeg tror jeg har fått større muskler etter jeg begynte å snuse! (a) 7536900[/snapback] mange der ute som ikke har så mye i knotten vett Det hadde vært noe, da hadde jeg begynt å snuse for lenge siden Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Hehe, har fått mere penger etter at jeg begynte å snuse også... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) En bivirkning ER en skade av noe du bruker. Påstår du at det positivt at tannkjøttet trekker seg tilbake? Er det positivt at kroppen deformeres pga. bruk av et stoff regelmessig? 7536894[/snapback] Som -Nyhus- sa, det kan være like positivt som negativt. Ikke tving meg til å trekke inn Spiderman igjen. Endret 19. desember 2006 av 3raz3r Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Ammagad! Ikke Spiderman igjen!! Mon tro om Spiderman snuser Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Bruker man ordet bivirkning når det er positivt også da? Vil dere uansett påstå at den birvirkningen med at tannkjøttet trekker seg tilbake er positiv? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Ammagad! Ikke Spiderman igjen!! Mon tro om Spiderman snuser 7536979[/snapback] Skal ikke se bort ifra det. Supermann og tror jeg snuser, og Batman. Også Daredevil, men han snuser bare poser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg