Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Jeg er rimelig enig med Hylo og synes at diskusjon rundt skadeomfanget ved bruk av snus kan tas i helseforumet. Jeg kan helt sikkert starte en tråd hvis noen føler det er nødvendig. Jeg har forstått det slikt at denne tråden er ment for generell diskusjon rundt forskjellig snustyper, snusvaner og lignende. Har jeg rett eller har jeg misforstått?

7536246[/snapback]

Hvor i all verden står det at man ikke kan diskutere helseskader ved snus også?

 

Synes det er litt "ha dere vekk"-tendenser her ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nyhus, du tror vel ikke at snus er skadefritt? I så fall er du eksremt optimistisk. 2500 kjemiske stoffer kan umulig være bra for deg. (I følge ung.no er veldig mange av disse er ganske sikkert kreftfremkallende.)

7531540[/snapback]

Selvfølgelig ikke. Men husk nå at det som står på ung.no er tull. De aller fleste av disse kjemikaliene finner du i maten du spiser også og de er like kreftfremkallende der.

 

Og en bivirkning er ikke det samme som en skade. Bivirkninger kan være like positive som negative.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig ikke. Men husk nå at det som står på ung.no er tull. De aller fleste av disse kjemikaliene finner du i maten du spiser også og de er like kreftfremkallende der.

Å?

 

Og en bivirkning er ikke det samme som en skade. Bivirkninger kan være like positive som negative.

En bivirkning ER en skade av noe du bruker. Påstår du at det positivt at tannkjøttet trekker seg tilbake? Er det positivt at kroppen deformeres pga. bruk av et stoff regelmessig?

Lenke til kommentar
En bivirkning ER en skade av noe du bruker. Påstår du at det positivt at tannkjøttet trekker seg tilbake? Er det positivt at kroppen deformeres pga. bruk av et stoff regelmessig?

7536894[/snapback]

Som -Nyhus- sa, det kan være like positivt som negativt. Ikke tving meg til å trekke inn Spiderman igjen.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...