Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at tannkjøttet trekker seg tilbake er permanent, det går ikke ann å få det tilbake!

 

Våkner du en morgen og fortsatt har snusen ca under leppa, skyller du munn, venter noen timer, og tar i en ny som ingenting har skjedd! Det kan være greit å la være å snuse på den siden du sovnet med snusen på, for å la tannkjøttet roe seg ned litt!

Det ordner seg til slutt ;)

Lenke til kommentar
Vi har prosjekt på skolen så jeg snuser ekstremt da, og i natt sovnet jeg med snus på den ene siden og da jeg våknet hadde tannkjøtet på den ene framtanna trokke seg sykt tebake, og når jeg bare tar på tannkjøtet svir det noe i helvete(det er helt ømt) så jeg kan kun snuse på den ene siden nå. Noen som har et tips til hva jeg kan gjøre for å få det til å gro tilbake eller noe som hjelper?

 

Nb jeg klarer meg maks to timer uten snus

7533878[/snapback]

Bit tenna sammen og ta en prell. No pain, no gain.

Lenke til kommentar
Vi har prosjekt på skolen så jeg snuser ekstremt da, og i natt sovnet jeg med snus på den ene siden og da jeg våknet hadde tannkjøtet på den ene framtanna trokke seg sykt tebake, og når jeg bare tar på tannkjøtet svir det noe i helvete(det er helt ømt) så jeg kan kun snuse på den ene siden nå. Noen som har et tips til hva jeg kan gjøre for å få det til å gro tilbake eller noe som hjelper?

 

Nb jeg klarer meg maks to timer uten snus

7533878[/snapback]

Bit tenna sammen og ta en prell. No pain, no gain.

7534375[/snapback]

Hehe i know, snust i 3 døyn i strekk, og jeg har infeksjon i leppa nå, og jeg blør og svir som et fitte hælvette, men alikavell sitter jeg med en god prell =)

Lenke til kommentar

Jeg er rimelig enig med Hylo og synes at diskusjon rundt skadeomfanget ved bruk av snus kan tas i helseforumet. Jeg kan helt sikkert starte en tråd hvis noen føler det er nødvendig. Jeg har forstått det slikt at denne tråden er ment for generell diskusjon rundt forskjellig snustyper, snusvaner og lignende. Har jeg rett eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Jeg er rimelig enig med Hylo og synes at diskusjon rundt skadeomfanget ved bruk av snus kan tas i helseforumet. Jeg kan helt sikkert starte en tråd hvis noen føler det er nødvendig. Jeg har forstått det slikt at denne tråden er ment for generell diskusjon rundt forskjellig snustyper, snusvaner og lignende. Har jeg rett eller har jeg misforstått?

7536246[/snapback]

 

enig! de som snuser vet meget godt at snus KAN være helseskadelig.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...