Bertelsen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det er en tannkrem som skal virke mot dette, se litt på butikken du. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja9boy: Det er vel bare slimhinnene som er irriterte. Det går over etter noen dager. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det at tannkjøttet trekker seg tilbake er permanent, det går ikke ann å få det tilbake! Våkner du en morgen og fortsatt har snusen ca under leppa, skyller du munn, venter noen timer, og tar i en ny som ingenting har skjedd! Det kan være greit å la være å snuse på den siden du sovnet med snusen på, for å la tannkjøttet roe seg ned litt! Det ordner seg til slutt Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har knapt tannkjøtt igjen over tenna jeg Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Du er ikke den eneste Leppa mi ser ikke så bra ut på baksiden, den heller akkuratt Det eneste som er bra med at leppa "krøller" seg sammen og blir rynker, er at rynkene blir som noen slags drenerings-løsning Spyttet renne vekk fra snusen i rynkene, og det er jo litt digg Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vi har prosjekt på skolen så jeg snuser ekstremt da, og i natt sovnet jeg med snus på den ene siden og da jeg våknet hadde tannkjøtet på den ene framtanna trokke seg sykt tebake, og når jeg bare tar på tannkjøtet svir det noe i helvete(det er helt ømt) så jeg kan kun snuse på den ene siden nå. Noen som har et tips til hva jeg kan gjøre for å få det til å gro tilbake eller noe som hjelper? Nb jeg klarer meg maks to timer uten snus 7533878[/snapback] Bit tenna sammen og ta en prell. No pain, no gain. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vi har prosjekt på skolen så jeg snuser ekstremt da, og i natt sovnet jeg med snus på den ene siden og da jeg våknet hadde tannkjøtet på den ene framtanna trokke seg sykt tebake, og når jeg bare tar på tannkjøtet svir det noe i helvete(det er helt ømt) så jeg kan kun snuse på den ene siden nå. Noen som har et tips til hva jeg kan gjøre for å få det til å gro tilbake eller noe som hjelper? Nb jeg klarer meg maks to timer uten snus 7533878[/snapback] Bit tenna sammen og ta en prell. No pain, no gain. 7534375[/snapback] Hehe i know, snust i 3 døyn i strekk, og jeg har infeksjon i leppa nå, og jeg blør og svir som et fitte hælvette, men alikavell sitter jeg med en god prell =) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ouch Høres ikke bra ut! Det hadde ikke jeg giddi engang... Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ouch Høres ikke bra ut! Det hadde ikke jeg giddi engang... 7534701[/snapback] Nei men snusen er digg, spess når det svir litt Men d svir litt vel mye nå da.. Så må fyre oppi en fersk en Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hehe, du høres ikke helt god ut! Greit nok at det svir litt, men det får da være grenser! Lenke til kommentar
Nyman5k Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, men du glemte å nevne at man får AIDS og har man snust en stund klarer man ikke fly lengre... :S 7530191[/snapback] har man snust en stund klarer man ikke fly lengre... ??? Dumbo Eller Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hadde du lest litt mer, hadde du skjønt at det var et svar til en teit kommentar... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Hæ? Jeg har snust lenge, og jeg er ikke i nærheten av å klare å fly, så jeg tror nok det stemmer. Endret 19. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hæ? Jeg har snust lenge, og jeg er ikke i nærheten av å klare å fly, så jeg tror nok det stemmer. 7535512[/snapback] Samme her, men hadde jo vært morsomt hvis man kunne fly når man hadde i en prell da! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Enig med Hylo! Ta helse diskusjonen i helse forumet! 7533190[/snapback] Trodde vi kunne diskutere alt innen snus i "snustråden". Er vel ingen regler angående dette, eller? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Enig med Hylo! Ta helse diskusjonen i helse forumet! 7533190[/snapback] Trodde vi kunne diskutere alt innen snus i "snustråden". Er vel ingen regler angående dette, eller? 7535754[/snapback] Enig. Vil si at helseskader som følge av snus er noe man kan diskutere her. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ny boks igjen i dag.. Skruf Orginal Løs.. Faller tilbake til den uansett hva jeg prøver! =) Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg er rimelig enig med Hylo og synes at diskusjon rundt skadeomfanget ved bruk av snus kan tas i helseforumet. Jeg kan helt sikkert starte en tråd hvis noen føler det er nødvendig. Jeg har forstått det slikt at denne tråden er ment for generell diskusjon rundt forskjellig snustyper, snusvaner og lignende. Har jeg rett eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
sigsaw Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg er rimelig enig med Hylo og synes at diskusjon rundt skadeomfanget ved bruk av snus kan tas i helseforumet. Jeg kan helt sikkert starte en tråd hvis noen føler det er nødvendig. Jeg har forstått det slikt at denne tråden er ment for generell diskusjon rundt forskjellig snustyper, snusvaner og lignende. Har jeg rett eller har jeg misforstått? 7536246[/snapback] enig! de som snuser vet meget godt at snus KAN være helseskadelig.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har forstått det samme, Delusion! Og snus er en ting, skader på helsen er en annen Det er jo absolutt ikke det samme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg