Simon Aldra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Det var vel mest disturbing Glisevask.. Første gang jeg brukte snus spytta jeg, men fikk ny. Så var det ut i ulendt terreng å jage kyr. Jay, svimmel som faen, falt, hele trynet i et myrhull Edit: madgringo, ser ut som jeg tok feil *bows* Endret 25. desember 2005 av Nomix Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Så grei ut den da.. Winter green, samme smak som Kick'en jeg prøvde gitt. Men kilden din mener den er sterk? Nomix: *ler* "Så fantastisk stygt" (Terkel i knipe)! Min første posesnus tok jeg en stund før jeg gikk inn på den lokale jallasjappa Snappy's for å kjøpe kebab. Rett før jeg fikk kebaben, som forøvrig kameraten min måtte holde, måtte jeg gå ut og inn i trappa til parkeringshuset og spy... Fettern til bestekameraten min som ga oss snusen lo så han grein, men det gjorde forøvrig bestekameraten min også som et par dager senere fikk tilbake.. Endret 25. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Glisevask: Haha.. Men ingenting slår jenter som prøver snus for første gang Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Nei, hehe. Noen jenter på forumet snuser eller har prøvd da? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Glisevask: Haha.. Men ingenting slår jenter som prøver snus for første gang 5336832[/snapback] Skal jenter snuse, får de jammen holde seg til Mocca. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Litt Kvinnediskrimerende, men skal vel være enig.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Ingenting er bedre enn jenter som baker selv. Holdt på en stund med en slik, er så fint, de kan ikke whine over at du snuser Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg hadde i hvert fall ikke fått noe godt førsteinntrykk hvis jeg møtte på en jente som satt der med leppa bøyd ut å sitter og smiler til deg da du ser snusen på tenna og hele pakka. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Har gått over fra general til skruf stark jeg. Synes den er mye bedre, men den er en del sterkere Lurte i en kamerat som har prøvd snus et par ganger før på bussen hjem etter skolen en dag han ble liggende å sløve i baksete og ble ganske stille, noe han ikke er til vanlig hehe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Enig med deg B.H.H.! Snus tar liksom krafta fra èn den første gangen.. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Føste snusen var god, men ja ble litt sjanglete (enjoyed it thoug) Har egentlig vært litt av og på, går i Granit stor porsjon, liker ikke svarte striper mellom tenna når jeg jobber. Kjøper dog litt løs når jeg jobber seint og reiser (Skruff sterk ja ) Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Hmm.. Har ikke brukt annet enn prosjonssnus, i og med at min nåværdene "frue" misliker ordinær snus sterkt. Men bruker General Porsjon eller Röda Läcket i stedet for sigaretter. Nomix nevnte jo Lofotfisker-metoden. Har selv testet noe i den dur. Var en kompis av meg som slengte snus under øverleppa mi på en fest, og jeg husker faktisk ikke dette skje, men jeg svelget da denne "prisen", og fikk den da i retur... Fin tråd, forresten! Endret 26. desember 2005 av IC7STORM Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 IC7, var det meg? :o KAN du i det hele tatt bake? Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) IC7, var det meg? :o KAN du i det hele tatt bake? 5338418[/snapback] Nei, det var det ikke. Var faktisk Kenneth. Baking får jeg faktisk ikke så verst til. EDIT: Ble kanskje litt OT nå, Nomix? Endret 26. desember 2005 av IC7STORM Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 IC7, var det meg? :o KAN du i det hele tatt bake? 5338418[/snapback] Nei, det var det ikke. Var faktisk Kenneth. Baking får jeg faktisk ikke så verst til. EDIT: Ble kanskje litt OT nå, Nomix? 5338425[/snapback] Denne tråden er da dedikert til snusprat. Har du prøvd Ettan? Veldig velsmakende og fin å ha under leppa. OT: Kennet ja.. Hvem har ikke fått en prylle under leppa fra ham i fylla Lenke til kommentar
acon Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Ettan er fin Mens Tiedemans grønn er mye mye bedre Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Når vi først var inne på jenter som snuser, så fikk jeg en kollega på jobben som er 17 til å snuse Jeg gav henne en skruf tranebær porsjon og hun likte den Men etter ca. 5 min så blei hun über uggen haha så hun spytta'n ut og tok litt cola og en 5 minutter på kontoret så gikk det bra igjen hehe. Tror ikke jeg får hun til å prøve det igjen, men hun så faen ikke værst ut med en liten en i leppa! Har aldri spydd pga. snus jeg *stolt* ser her at veldig mange har gjort det Men første gangen jeg prøvde en (under en sverige tur) så fikk jeg samme følelsen som når jeg er drita hehe det var litt gøy. Var helt fucka i kroppen resten av dagen Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Weee! Snustråden åpnet! En venninne av meg måtte en tur på do etter å ha LUKTET på snusen! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg må nesten alltid på do og drite etter jeg har tatt morraprellen Flere som må det ? Jeg tror det har med at jeg leste et sted at nikotin får musklene til å slappe av (hjertet og pulsen kan øke though), og dermed får liksom driten "fri bane" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Det føles i allefall sånn. Snus gjør meg avslappa i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg