3raz3r Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Da må det være en go grunn.. 7528769[/snapback] kommer jo helt an på hver enkelt person og hvor sterk psyke man har det. Jeg tror ikke jeg trenger veldig god grunn for å slutte å snuse, men så har ikke jeg snusa mer enn et års tid heller da. Lenke til kommentar
Grønvik Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 har snusa i 3 eller 4 je Lenke til kommentar
sigsaw Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jaja, synd det at når man først blir avhengig så er det ingen vei tilbake. Da vil det alltid være fristende, selv om du har slutta eller ikke. 7528563[/snapback] Jeg har snust i fire år og sluttet på dagen. Har du det minste av selvkontroll klarer du det. Men det har jo ikke dere 7528624[/snapback] Og hvorfor sluttet du plutselig da? Lenke til kommentar
Grønvik Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Tenkte att nå får je slutte. Men det gikk ikke helt som planlagt Endret 18. desember 2006 av Copperhead Lenke til kommentar
mkon Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 SÅ lenge det finns værre ting en kan være avhengig av føler jeg ikke for å slutte enda, litt snus i ny og ne er da bare godt Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Snus har blitt noe av hverdaglivet for meg nå, det er like vanlig å ta seg en pris som å kysse kjæresten sin. For å sette det på spissen. Lenke til kommentar
sigsaw Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hvis man vil slutte så klarer man d men da må motivasjonen være på topp Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Gidder ikke prøve en gang jeg.. Å slutte assa.. Endret 18. desember 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Tror jeg skal slutte før jeg skal i militæret jeg. Men kan jo hende jeg fortsetter å snuse da og Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg skal slutte å røyke 2 januar. Vet ennå ikke om jeg skal gå over til posesnus etter det tho. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jaja, synd det at når man først blir avhengig så er det ingen vei tilbake. Da vil det alltid være fristende, selv om du har slutta eller ikke. 7528563[/snapback] Jeg har snust i fire år og sluttet på dagen. Har du det minste av selvkontroll klarer du det. Men det har jo ikke dere 7528624[/snapback] Yes, det er godt du vet alt om folk du ikke kjenner. Hvorfor kan du ikke holde deg ute av tråden? Spam et annet sted. Hvorfor slutte å snuse så lenge det ikke blir bevist skadelig? Prisen er litt stiv, men ellers? Jeg sluttet for et år siden selv, men fant ut etter 6 måneder at jeg hadde lyst å begynne igjen. Så jeg begynte igjen. Og jeg har ingen plan om å slutte med det første heller. Endret 18. desember 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jaja, synd det at når man først blir avhengig så er det ingen vei tilbake. Da vil det alltid være fristende, selv om du har slutta eller ikke. 7528563[/snapback] Jeg har snust i fire år og sluttet på dagen. Har du det minste av selvkontroll klarer du det. Men det har jo ikke dere 7528624[/snapback] Yes, det er godt du vet alt om folk du ikke kjenner. Hvorfor kan du ikke holde deg ute av tråden? Spam et annet sted. Hvorfor slutte å snuse så lenge det ikke blir bevist skadelig? Prisen er litt stiv, men ellers? Jeg sluttet for et år siden selv, men fant ut etter 6 måneder at jeg hadde lyst å begynne igjen. Så jeg begynte igjen. Og jeg har ingen plan om å slutte med det første heller. 7529631[/snapback] Det er bevist skadelig jo. Det er fakta at tannkjøttet ditt trekker seg tilbake, noe som ikke går ann å fikse etter skaden er gjort. Det er tull og tøys å si at snus ikke er skadelig, for selfølgelig er den det - det er vel mer spørsmålet om hvor skadelig det er, og om det er kreftfremmkallende. Selv snuser jeg, og har ingen tanker om å slutte enda, ikke fordi jeg ikke tror det er farlig, men fordi det faktisk er godt. Endret 18. desember 2006 av Stish Lenke til kommentar
Nyman5k Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Heeey, har vert snusfri siden søndag skal greie og holde meg til etter jul :!: greier d sikkert ikke Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Heeey, har vert snusfri siden søndag skal greie og holde meg til etter jul :!: greier d sikkert ikke 7530045[/snapback] Joda, det greier du nok fint. Lykke til! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Av og til når jeg ikke snuser, kjenner jeg ett stikk under leppa hvor jeg pleier å ha snusen! Normalt? Noen andre som har opplevd dette? Endret 18. desember 2006 av Intern Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er sånn herpes du får i munnen når du snuser. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja, men du glemte å nevne at man får AIDS og har man snust en stund klarer man ikke fly lengre... :S Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Av og til når jeg ikke snuser, kjenner jeg ett stikk under leppa hvor jeg har snusen! Normalt? Noen andre som har opplevd dette? 7530148[/snapback] Jeg har aldri kjent noe stikk under leppa, men hver morgen er jeg liksom tørr der jeg pleier å snuse. Men ikke noe en prell ikke kan ordne opp i Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har klart å slutte å røyke, det er ikkenoe stress, om du har snus i kjeften konstant. - Legg merke til at jeg IKKE har viljestyrke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg