Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, synd det at når man først blir avhengig så er det ingen vei tilbake. Da vil det alltid være fristende, selv om du har slutta eller ikke.

7528563[/snapback]

 

Jeg har snust i fire år og sluttet på dagen. Har du det minste av selvkontroll klarer du det. Men det har jo ikke dere :)

7528624[/snapback]

 

Og hvorfor sluttet du plutselig da? :p

Lenke til kommentar
Jaja, synd det at når man først blir avhengig så er det ingen vei tilbake. Da vil det alltid være fristende, selv om du har slutta eller ikke.

7528563[/snapback]

 

Jeg har snust i fire år og sluttet på dagen. Har du det minste av selvkontroll klarer du det. Men det har jo ikke dere :)

7528624[/snapback]

Yes, det er godt du vet alt om folk du ikke kjenner. Hvorfor kan du ikke holde deg ute av tråden? Spam et annet sted.

 

Hvorfor slutte å snuse så lenge det ikke blir bevist skadelig? Prisen er litt stiv, men ellers? Jeg sluttet for et år siden selv, men fant ut etter 6 måneder at jeg hadde lyst å begynne igjen. Så jeg begynte igjen. Og jeg har ingen plan om å slutte med det første heller.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Jaja, synd det at når man først blir avhengig så er det ingen vei tilbake. Da vil det alltid være fristende, selv om du har slutta eller ikke.

7528563[/snapback]

 

Jeg har snust i fire år og sluttet på dagen. Har du det minste av selvkontroll klarer du det. Men det har jo ikke dere :)

7528624[/snapback]

Yes, det er godt du vet alt om folk du ikke kjenner. Hvorfor kan du ikke holde deg ute av tråden? Spam et annet sted.

 

Hvorfor slutte å snuse så lenge det ikke blir bevist skadelig? Prisen er litt stiv, men ellers? Jeg sluttet for et år siden selv, men fant ut etter 6 måneder at jeg hadde lyst å begynne igjen. Så jeg begynte igjen. Og jeg har ingen plan om å slutte med det første heller.

7529631[/snapback]

 

Det er bevist skadelig jo. Det er fakta at tannkjøttet ditt trekker seg tilbake, noe som ikke går ann å fikse etter skaden er gjort.

 

Det er tull og tøys å si at snus ikke er skadelig, for selfølgelig er den det - det er vel mer spørsmålet om hvor skadelig det er, og om det er kreftfremmkallende.

 

Selv snuser jeg, og har ingen tanker om å slutte enda, ikke fordi jeg ikke tror det er farlig, men fordi det faktisk er godt. :)

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...