Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

synte pris master funker krem jeg! bare stikke nedi boksen! så stikker u den under leppa! og vips du har en løs og fin prell i leppa

7519766[/snapback]

Prismaster er ganske deilig når du er hjemme, slipper å skitne til hendene. Men, tar den aldri med meg når jeg skal gå noen plass, da baker jeg for hånd : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prismaster , da er jo hele moroa med å snuse løs ødelagt, kjøp heller portion da pingler  :thumbup: snus skal være litt grisete vøtt..er en del av sjarmen

7522539[/snapback]

Nå skal det jo ikke være morsomt å snuse da. Snuser jo fordi det er godt. Men må si at det ble mer gris når jeg brukte pricemaster enn når jeg baker selv, men så var det første gangen også. Men er nok ikke noe jeg kommer til å være en flittig bruker av.

Lenke til kommentar
Haha, var litt morro, var i en sånn taxfree butikk på et senter i sverige for ikke så lenge sia, så kom det ei gammel dame å lurte på "Kan du finne en gøteborg rape til meg?" haha, skulle sikkert ikke kjøpe til noen andre da.. :p Så fant fram en rull med det..

7523741[/snapback]

 

det var jo litt mystisk. hun hadde sikkert ikke peil på snus :!:

Endret av akakulings
Lenke til kommentar

Etter snart 4 måneder fast snusing tok jeg helga fri får å kjenne om jeg fikk abstinenser. Har ikke snust siden Torsdag så her er hvordan det ble:

 

Fredag: Litt hissigere enn vanlig, ganske sterkt sug.

Lørdag: enda litt kortere lunte, sterkt sug.

Søndag: Mindre hissigere enn de forrige dagene, lite sug.

 

Kjenner ihvertfall at jeg fint greier å slutte ;)

 

Nå vurderer jeg om jeg skal kjøpe inn til jula eller om jeg skal slutte. Det eneste jeg har merka med snusinga er at på at noen av fortenna er noen mm tannkjøtt borte, resten er helt normalt.

 

Forøvrig så er tenna mye mer misfarga nå uten snus en med :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...