Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Vært fri i snart en uke nå..

Bommet litt her og der, men skulle gjærne hatt en pris nå...

 

har vært blakk, og når jeg først får penger, er det ingen som kan kjøpe..

7514155[/snapback]

 

Jeg føler med deg. Min boks ble tom på tirsdag, og jeg har enda ikke fått en boks. Det ble kjøpt en boks til meg i går da, så jeg får den på mandags morgen. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har vært blakk, og når jeg først får penger, er det ingen som kan kjøpe..

Jeg føler med deg. Min boks ble tom på tirsdag, og jeg har enda ikke fått en boks. Det ble kjøpt en boks til meg i går da, så jeg får den på mandags morgen. :wee:

7514723[/snapback]

 

*Bake seg en snus og tenke på stakkaren over* :innocent:

Endret av tommen_h
Lenke til kommentar
Vurderer å skaffe meg en slik en "priismaster". :D

Noen som vet om no bra sider som selger?

7510946[/snapback]

http://northerner.com/html/snsa6250.html Vanlig.

http://northerner.com/html/ice_1.html Icetool, mer ekslusiv versjon.

Vil du fortelle meg hvordan en slik en virker?

 

Det er ikke like lett når det eneste stedet jeg får kjøpt selv er på en innvandrer-sjappe hvor boksene koster 70kr stykk :thumbdown: Boksene er tilogmed smugla inn fra Sverige, så selger han dem for 70kr stykk!
Anmeld jævelen!

 

Eller da får du kanskje ingen steder og kjøpe, da. Jeg spør bare noen eldre om de kan kjøpe til meg. Enkelt, og du får det merket du vil :)

Lenke til kommentar
er egentlig ganske lett og kjøpe snus når man er 16 . man bare ser voksen ut. noen ser ut som dem er 12 og dem har et p+roblem men litt skjegg hjelper på

7516236[/snapback]

Hell yeah! Det er vanligvis meg så si alle i klassen spør når de skal ha snus eller røyk, til og med folk som er en klassen over meg^^

 

Joda, det er noe av de også.

Lenke til kommentar
ja den prell masteren er ikke så veldig bra. den blir har men det er bedre og bake med fingrene enn og bruke pris masteren

7516470[/snapback]

Helt enig, den suger rett og slett. Var i sikkert 10 butikker i Oslo før vi fant noen som hadde det også, var ingen som hadde det. Det syns jeg var rart da jeg hadde lest i tråden her at man fikk kjøpt det mange steder i Oslo. Var nedover hele Karl Johan, ingen som hadde. Nå hadde jeg ønska at jeg aldri fant det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...