porcelaiN Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Vært fri i snart en uke nå..Bommet litt her og der, men skulle gjærne hatt en pris nå... har vært blakk, og når jeg først får penger, er det ingen som kan kjøpe.. 7514155[/snapback] Jeg føler med deg. Min boks ble tom på tirsdag, og jeg har enda ikke fått en boks. Det ble kjøpt en boks til meg i går da, så jeg får den på mandags morgen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Hahahahahah. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) har vært blakk, og når jeg først får penger, er det ingen som kan kjøpe..Jeg føler med deg. Min boks ble tom på tirsdag, og jeg har enda ikke fått en boks. Det ble kjøpt en boks til meg i går da, så jeg får den på mandags morgen. 7514723[/snapback] *Bake seg en snus og tenke på stakkaren over* Endret 16. desember 2006 av tommen_h Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Amatører må jo alltid ha en stryle i fryseren Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Amatører må jo alltid ha en stryle i fryseren 7515353[/snapback] Det er ikke like lett når det eneste stedet jeg får kjøpt selv er på en innvandrer-sjappe hvor boksene koster 70kr stykk Boksene er tilogmed smugla inn fra Sverige, så selger han dem for 70kr stykk! Endret 16. desember 2006 av Stish Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Vurderer å skaffe meg en slik en "priismaster". Noen som vet om no bra sider som selger? 7510946[/snapback] http://northerner.com/html/snsa6250.html Vanlig. http://northerner.com/html/ice_1.html Icetool, mer ekslusiv versjon. Vil du fortelle meg hvordan en slik en virker? Det er ikke like lett når det eneste stedet jeg får kjøpt selv er på en innvandrer-sjappe hvor boksene koster 70kr stykk Boksene er tilogmed smugla inn fra Sverige, så selger han dem for 70kr stykk!Anmeld jævelen! Eller da får du kanskje ingen steder og kjøpe, da. Jeg spør bare noen eldre om de kan kjøpe til meg. Enkelt, og du får det merket du vil Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Han får drive businessen sånn han vil. Jeg skal begynne å spørre eldre snart, blir for dyrt i lengden. Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Han får drive businessen sånn han vil. Jeg skal begynne å spørre eldre snart, blir for dyrt i lengden. 7515692[/snapback] Eller vente til dere ser gamle nok ut og får kjøpt selv Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Eller ordne fakeleg. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Eller bare gå på butikken Spar barten i en 2-3 dager så får du sikkert kjøpt snus en eller annen plass Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 er egentlig ganske lett og kjøpe snus når man er 16 . man bare ser voksen ut. noen ser ut som dem er 12 og dem har et p+roblem men litt skjegg hjelper på Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 er egentlig ganske lett og kjøpe snus når man er 16 . man bare ser voksen ut. noen ser ut som dem er 12 og dem har et p+roblem men litt skjegg hjelper på 7516236[/snapback] Hell yeah! Det er vanligvis meg så si alle i klassen spør når de skal ha snus eller røyk, til og med folk som er en klassen over meg^^ Joda, det er noe av de også. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Kjøpte price master i dag, jeg ble inderlig skuffet. går jo ikke an å lage ordentlige preller med den, så den skal jeg gi bort til en i klassen i julegave! Hverken jeg eller kameraten min greide å bake ordentlig med den, noe ordentlig dritt egentlig. Anbefales ikke, bedre å bake selv. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 ja den prell masteren er ikke så veldig bra. den blir har men det er bedre og bake med fingrene enn og bruke pris masteren Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 ja den prell masteren er ikke så veldig bra. den blir har men det er bedre og bake med fingrene enn og bruke pris masteren 7516470[/snapback] Helt enig, den suger rett og slett. Var i sikkert 10 butikker i Oslo før vi fant noen som hadde det også, var ingen som hadde det. Det syns jeg var rart da jeg hadde lest i tråden her at man fikk kjøpt det mange steder i Oslo. Var nedover hele Karl Johan, ingen som hadde. Nå hadde jeg ønska at jeg aldri fant det. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 er ganske enig med deg . en kompis kjøpte den og han var fornøyd men jeg synes den ikke var bra Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Etter mye snusing i natt føles det ut som at jeg nesten kan bare rive av tannkjøttet. Ikke digg. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 synte pris master funker krem jeg! bare stikke nedi boksen! så stikker u den under leppa! og vips du har en løs og fin prell i leppa Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 WEEEEEEE pappa ringte for å si at han var i sverige..........og at han hadde kjøpt en rull til meg Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 WEEEEEEE pappa ringte for å si at han var i sverige..........og at han hadde kjøpt en rull til meg 7520220[/snapback] heldig du da. får vel meg ei limpe til uka tenker jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg