Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Prøvde Nick and Jonny i dag, og den var helt syk! Den var veldig god! =) Ble litt svimmel faktisk, enda jeg har snust Skruf i et halvt år! =)

7443317[/snapback]

Nick er Porsjon og Johnny er løs, du der det på boksen, navnet står med hvit skrift på boksen:)

Konge snus begge spør du meg

Endret av general73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Funker det å rive opp mocca-snusene, og ta i litt vann, så bake ? :)  Har ikke prøvd noe særlig anna snus, er litt nybegynner, men liker mocca mint veldig godt, i tillegg til at den er billig!  Er bare så små porsjoner.. :/

7508655[/snapback]

 

Billig?! Hvis du skal drive på sånn har du jævlig mye penger å rutte med.

Lenke til kommentar
Prøvde Nick and Jonny i dag, og den var helt syk! Den var veldig god! =) Ble litt svimmel faktisk, enda jeg har snust Skruf i et halvt år! =)

7443317[/snapback]

Nick er Porsjon og Johnny er løs, du der det på boksen, navnet står med hvit skrift på boksen:)

Konge snus begge spør du meg

7508597[/snapback]

 

Jepp.. Jeg har Johnny, altså løs! =)

Lenke til kommentar
og hånda begynner å lukte vont, og man tar masse oppmerksom het og folk synes det er ekkelt.

7507601[/snapback]

Så er det noen som ikke bruke albuen til å bake med da!

Ærlig talt! Man bruker 4 fingre og håndflaten...ikke hånda og armen!?

7510333[/snapback]

Eller bare bruk fingertuppene til å bake med da!

Lenke til kommentar
Mulig å lage vanlig tobakk om til snus?

7510685[/snapback]

 

Dette har jeg også lurt på. Hadde vært litt digg å ha sin helt unike snus.

 

Edit:

 

Etter å ha lest litt på wikipedia, så kan det virke som at den største forskjellen på snus, kontra andre tobakksprodukter er at tobakken som brukes i snus blir "steam-cured", hva nå enn det vil si(damp-behandle? :ermm: ). Så man kan altså ikke lage "ekte" snus ved å kjøpe en pakke tobakk og kverne den.

Swedish snus is different in that it is made from steam-cured tobacco, rather than fire-cured

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Å bake virker ekkelt. tenk å hal hånden har tatt på, og så skal man dynke snusen som man skal ha i munden i alle bakteriene og huden og gun vet hva man har tatt på før det. pluss at det er stress å måtte bruke lang tid på å bake en. Pose bare kaster man opp i leppa nårsomhelst.

7507585[/snapback]

Du trenger ikke å bake, du kan bra ta en klype nedi og dytte den opp i leppa og bake med tunga, eller du kan ta tungen nedi boksen og få litt snus på tupen av tunga og derreter dytte snusen oppi og gjør dette et par ganger.

 

Knall godt :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...