general73 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Prøvde Nick and Jonny i dag, og den var helt syk! Den var veldig god! =) Ble litt svimmel faktisk, enda jeg har snust Skruf i et halvt år! =) 7443317[/snapback] Nick er Porsjon og Johnny er løs, du der det på boksen, navnet står med hvit skrift på boksen:) Konge snus begge spør du meg Endret 15. desember 2006 av general73 Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Funker det å rive opp mocca-snusene, og ta i litt vann, så bake ? Har ikke prøvd noe særlig anna snus, er litt nybegynner, men liker mocca mint veldig godt, i tillegg til at den er billig! Er bare så små porsjoner.. :/ Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Funker det å rive opp mocca-snusene, og ta i litt vann, så bake ? Har ikke prøvd noe særlig anna snus, er litt nybegynner, men liker mocca mint veldig godt, i tillegg til at den er billig! Er bare så små porsjoner.. :/ 7508655[/snapback] Billig?! Hvis du skal drive på sånn har du jævlig mye penger å rutte med. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja, care da.. Så er det ikke billig Snuser ikke mye uansett.. Men ordentlig svar ? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Såklart skal det gå an, tviler på at du trenger å ha oppi noe vann da. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Prøvde Nick and Jonny i dag, og den var helt syk! Den var veldig god! =) Ble litt svimmel faktisk, enda jeg har snust Skruf i et halvt år! =) 7443317[/snapback] Nick er Porsjon og Johnny er løs, du der det på boksen, navnet står med hvit skrift på boksen:) Konge snus begge spør du meg 7508597[/snapback] Jepp.. Jeg har Johnny, altså løs! =) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Funker det å rive opp mocca-snusene, og ta i litt vann, så bake ? Har ikke prøvd noe særlig anna snus, er litt nybegynner, men liker mocca mint veldig godt, i tillegg til at den er billig! Er bare så små porsjoner.. :/ 7508655[/snapback] Trenger ikke vann, det er bare å trøkke på Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Noen som vet hvor sterk/svak Kardus er i forhold til feks General Løs? Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 og hånda begynner å lukte vont, og man tar masse oppmerksom het og folk synes det er ekkelt. 7507601[/snapback] Slutt å snus da? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 og hånda begynner å lukte vont, og man tar masse oppmerksom het og folk synes det er ekkelt. 7507601[/snapback] Så er det noen som ikke bruke albuen til å bake med da! Ærlig talt! Man bruker 4 fingre og håndflaten...ikke hånda og armen!? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 og hånda begynner å lukte vont, og man tar masse oppmerksom het og folk synes det er ekkelt. 7507601[/snapback] Så er det noen som ikke bruke albuen til å bake med da! Ærlig talt! Man bruker 4 fingre og håndflaten...ikke hånda og armen!? 7510333[/snapback] Eller bare bruk fingertuppene til å bake med da! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Mulig å lage vanlig tobakk om til snus? Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vurderer å skaffe meg en slik en "priismaster". Noen som vet om no bra sider som selger? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vurderer å skaffe meg en slik en "priismaster". Noen som vet om no bra sider som selger? 7510946[/snapback] kjøp på narvesen eller i en tobaksforetning Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Mulig å lage vanlig tobakk om til snus? 7510685[/snapback] Dette har jeg også lurt på. Hadde vært litt digg å ha sin helt unike snus. Edit: Etter å ha lest litt på wikipedia, så kan det virke som at den største forskjellen på snus, kontra andre tobakksprodukter er at tobakken som brukes i snus blir "steam-cured", hva nå enn det vil si(damp-behandle? ). Så man kan altså ikke lage "ekte" snus ved å kjøpe en pakke tobakk og kverne den. Swedish snus is different in that it is made from steam-cured tobacco, rather than fire-cured Endret 15. desember 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Vurderer å skaffe meg en slik en "priismaster". Noen som vet om no bra sider som selger? 7510946[/snapback] http://northerner.com/html/snsa6250.html Vanlig. http://northerner.com/html/ice_1.html Icetool, mer ekslusiv versjon. Endret 16. desember 2006 av Mortos Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 icetoolen så jo nesten litt fet ut da, men trenger ikke pris master liksom Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg og to andre var på jobb i dag. Alle tre stod bak disken og snuste Skruf, Catch og Lycky. Så sikkert veldig profft ut :-P Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Å bake virker ekkelt. tenk å hal hånden har tatt på, og så skal man dynke snusen som man skal ha i munden i alle bakteriene og huden og gun vet hva man har tatt på før det. pluss at det er stress å måtte bruke lang tid på å bake en. Pose bare kaster man opp i leppa nårsomhelst. 7507585[/snapback] Du trenger ikke å bake, du kan bra ta en klype nedi og dytte den opp i leppa og bake med tunga, eller du kan ta tungen nedi boksen og få litt snus på tupen av tunga og derreter dytte snusen oppi og gjør dette et par ganger. Knall godt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Vært fri i snart en uke nå.. Bommet litt her og der, men skulle gjærne hatt en pris nå... har vært blakk, og når jeg først får penger, er det ingen som kan kjøpe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg