Gjest Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Snus KAN være helseskadelig. 7504572[/snapback] Jeg tar ALLTID av de deprimerende lappene... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg også, pleier å feste de et sted på skolen.. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Da har jeg ryddet litt opp i tråden og slettet masse innlegg. Det er ikke nødvendig å poste her kun for å provosere. Hold diskusjonen på et saklig nivå. Vær vennlig å ikke kommenter dette innlegget. Kommentarer kan taes på PM. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva er vitsen med å ta de av? Er det ikke bare å ikke se på dem? Tar du å baker en lang og tynn snus, og putter den under leppa, vil den være mer effektiv en noen pose! Og en gjennomsnitts snuser tar mere snus fra en løs boks når han/hun skal snuse, enn fra en portion boks... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hva er vitsen med å ta de av? Er det ikke bare å ikke se på dem? Tar du å baker en lang og tynn snus, og putter den under leppa, vil den være mer effektiv en noen pose! Og en gjennomsnitts snuser tar mere snus fra en løs boks når han/hun skal snuse, enn fra en portion boks... 7505635[/snapback] Ja men nå var det snakk om samme mengde snus - ikke hvor mye en som snuser løs snuser om dagen. Det går faktisk ann å ta mer enn en porsjon i leppa samtidig også, men det er en helt annen sak. Endret 15. desember 2006 av Stish Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 I en bakt/pose snus man har i munn, vil det være noe snus i midten man ikke før utbytte av! Kanskje ikke med mini portion med med de andre. Men har du løs og kliner den litt utover tannkjøttet så er det mer av snusen som er i kontakt med deg, og det blir ingen snus i midten man ikke får... Tar du mer enn en portion på en gang, må du snuse 2 bokser om dagen, hvis ikke mer... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) I en bakt/pose snus man har i munn, vil det være noe snus i midten man ikke før utbytte av! Kanskje ikke med mini portion med med de andre. Men har du løs og kliner den litt utover tannkjøttet så er det mer av snusen som er i kontakt med deg, og det blir ingen snus i midten man ikke får... Tar du mer enn en portion på en gang, må du snuse 2 bokser om dagen, hvis ikke mer... 7505734[/snapback] Ja, men om man ikke snuser white så er ofte ikke porsjonene dine bakt. Og da får du brukt all snusen, men om du baker deg en løs, blir ikke det i midten brukt, som jeg quotet til tidligere. Hele poenget var at en kalte porsjonsnus for "fagbag", fordi han sa at man får ingen effekt ut av porsjonsnus, og det menes da som at det er pinglete å snuse porsjonsnus, noe jeg er helt uenig i. Endret 15. desember 2006 av Stish Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er jo en grunn til at folk kaller den for homse snus...det er det samme med en rosa skjorte, er en grunn til at folk kaller de som går med det for homser... Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hele poenget var at en kalte porsjonsnus for "fagbag", fordi han sa at man får ingen effekt ut av porsjonsnus, og det menes da som at det er pinglete å snuse porsjonsnus, noe jeg er helt uenig i. 7505770[/snapback] Mhm! Jeg snuser begge deler, men jeg syns det er betraktlig mer behagelig å slippe å bake snus hele tiden. Men for all del, ingenting er som en løs General uner leppa Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 For å slippe å bake, tar jeg en klype rett opp. Men ingenting slår en bakt en! Nå har ikke jeg snust noe annet en General på over ett år, utenom en Nick n Johnny bakt. Får vel komme meg til Sverige snart! Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Den beste måten er bare å ta en stor klype nedi løsen og derretter bare smøre den utover leppen og bake den litt sammen med tungen. Jeg pleide å bake før men blir lei hver gang jeg skal ha store så blir leppen så stram og der ubehagelig å ha den i leppa, mye bedre å bare legge løst oppi, bedre effekt, bedre smak og mye mer behagelig siden snusen former seg etter leppen. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Snus KAN være helseskadelig. 7504572[/snapback] Men på røykpakkene står der Denne tobakks varen ER.... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Å bake virker ekkelt. tenk å hal hånden har tatt på, og så skal man dynke snusen som man skal ha i munden i alle bakteriene og huden og gun vet hva man har tatt på før det. pluss at det er stress å måtte bruke lang tid på å bake en. Pose bare kaster man opp i leppa nårsomhelst. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er mye mer bakterier i munnen enn man har på hendene sine, så det har nok ikke så mye å si. Dessuten vil snusen ta livet av bakteriene på hånden når man baker. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 og hånda begynner å lukte vont, og man tar masse oppmerksom het og folk synes det er ekkelt. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Å bake virker ekkelt. tenk å hal hånden har tatt på, og så skal man dynke snusen som man skal ha i munden i alle bakteriene og huden og gun vet hva man har tatt på før det. pluss at det er stress å måtte bruke lang tid på å bake en. Pose bare kaster man opp i leppa nårsomhelst. 7507585[/snapback] Her har vi en virkelig kjenner. Lei av dine fjortiss innlegg! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 ingen som har skaffa seg noe jule snus a! ? http://www.northerner.com/html/snslgls-3300.html Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 og hånda begynner å lukte vont, og man tar masse oppmerksom het og folk synes det er ekkelt. 7507601[/snapback] Vondt? Din mening, jeg vet om mange som liker lukten av snus, selvom de ikke snuser selv. Selfølgelig vil mange synes det er ekkelt, men det er mange som ikke synes det å. Dessuten er det mange som klarer å bake uten å grise til hele hånden sin. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Å bake virker ekkelt. tenk å hal hånden har tatt på, og så skal man dynke snusen som man skal ha i munden i alle bakteriene og huden og gun vet hva man har tatt på før det. pluss at det er stress å måtte bruke lang tid på å bake en. Pose bare kaster man opp i leppa nårsomhelst. 7507585[/snapback] Her har vi en virkelig kjenner. Lei av dine fjortiss innlegg! 7507646[/snapback] Hva mener du med fjortiss innlegg? Jeg har bare sagt min mening om bake snus og satt det litt på spissen. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Bruker 2 sec på å "bake", samt at du trenger ikke grise til hele hånda og alt rundt deg bare for en pris Destutten er det noe som heter seg å vaske seg på henda da Endret 15. desember 2006 av darkz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg