Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er vitsen med å ta de av? Er det ikke bare å ikke se på dem? :p

 

Tar du å baker en lang og tynn snus, og putter den under leppa, vil den være mer effektiv en noen pose! Og en gjennomsnitts snuser tar mere snus fra en løs boks når han/hun skal snuse, enn fra en portion boks...

7505635[/snapback]

 

Ja men nå var det snakk om samme mengde snus - ikke hvor mye en som snuser løs snuser om dagen. Det går faktisk ann å ta mer enn en porsjon i leppa samtidig også, men det er en helt annen sak. :)

Endret av Stish
Lenke til kommentar

I en bakt/pose snus man har i munn, vil det være noe snus i midten man ikke før utbytte av! Kanskje ikke med mini portion med med de andre. Men har du løs og kliner den litt utover tannkjøttet så er det mer av snusen som er i kontakt med deg, og det blir ingen snus i midten man ikke får...

 

Tar du mer enn en portion på en gang, må du snuse 2 bokser om dagen, hvis ikke mer...

Lenke til kommentar
I en bakt/pose snus man har i munn, vil det være noe snus i midten man ikke før utbytte av! Kanskje ikke med mini portion med med de andre. Men har du løs og kliner den litt utover tannkjøttet så er det mer av snusen som er i kontakt med deg, og det blir ingen snus i midten man ikke får...

 

Tar du mer enn en portion på en gang, må du snuse 2 bokser om dagen, hvis ikke mer...

7505734[/snapback]

 

Ja, men om man ikke snuser white så er ofte ikke porsjonene dine bakt. Og da får du brukt all snusen, men om du baker deg en løs, blir ikke det i midten brukt, som jeg quotet til tidligere.

 

Hele poenget var at en kalte porsjonsnus for "fagbag", fordi han sa at man får ingen effekt ut av porsjonsnus, og det menes da som at det er pinglete å snuse porsjonsnus, noe jeg er helt uenig i.

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Hele poenget var at en kalte porsjonsnus for "fagbag", fordi han sa at man får ingen effekt ut av porsjonsnus, og det menes da som at det er pinglete å snuse porsjonsnus, noe jeg er helt uenig i.

7505770[/snapback]

 

Mhm! Jeg snuser begge deler, men jeg syns det er betraktlig mer behagelig å slippe å bake snus hele tiden. Men for all del, ingenting er som en løs General uner leppa :love:

Lenke til kommentar

Den beste måten er bare å ta en stor klype nedi løsen og derretter bare smøre den utover leppen og bake den litt sammen med tungen. Jeg pleide å bake før men blir lei hver gang jeg skal ha store så blir leppen så stram og der ubehagelig å ha den i leppa, mye bedre å bare legge løst oppi, bedre effekt, bedre smak og mye mer behagelig siden snusen former seg etter leppen.

Lenke til kommentar

Å bake virker ekkelt. tenk å hal hånden har tatt på, og så skal man dynke snusen som man skal ha i munden i alle bakteriene og huden og gun vet hva man har tatt på før det. pluss at det er stress å måtte bruke lang tid på å bake en. Pose bare kaster man opp i leppa nårsomhelst.

Lenke til kommentar
Å bake virker ekkelt. tenk å hal hånden har tatt på, og så skal man dynke snusen som man skal ha i munden i alle bakteriene og huden og gun vet hva man har tatt på før det. pluss at det er stress å måtte bruke lang tid på å bake en. Pose bare kaster man opp i leppa nårsomhelst.

7507585[/snapback]

 

Her har vi en virkelig kjenner. Lei av dine fjortiss innlegg!

Lenke til kommentar
og hånda begynner å lukte vont, og man tar masse oppmerksom het og folk synes det er ekkelt.

7507601[/snapback]

 

Vondt? Din mening, jeg vet om mange som liker lukten av snus, selvom de ikke snuser selv. Selfølgelig vil mange synes det er ekkelt, men det er mange som ikke synes det å.

 

Dessuten er det mange som klarer å bake uten å grise til hele hånden sin.

Lenke til kommentar
Å bake virker ekkelt. tenk å hal hånden har tatt på, og så skal man dynke snusen som man skal ha i munden i alle bakteriene og huden og gun vet hva man har tatt på før det. pluss at det er stress å måtte bruke lang tid på å bake en. Pose bare kaster man opp i leppa nårsomhelst.

7507585[/snapback]

 

Her har vi en virkelig kjenner. Lei av dine fjortiss innlegg!

7507646[/snapback]

Hva mener du med fjortiss innlegg? Jeg har bare sagt min mening om bake snus og satt det litt på spissen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...