Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

er bare å ta litt mindre enn vanelig, og klemme det skikkelig ut.. funker fett..

7503119[/snapback]

Eller bare legge inn en normal en da lærerne ikke syner å bry seg ;)

7503150[/snapback]

Ungdomskolen.. :(

Edit: Her bryr så og si alle seg, seff legger opp en vanelig når vi har lærera som ikke bryr seg..

7503193[/snapback]

ah, den er lei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Porsjon er jo ganske fag bag da ^^

7503105[/snapback]

 

Ja! Man er skikkelig homse fordi man snuer porsjonsnus isteden for å være en hardbarka tøffing som snuser mindre-effektiv løs snus. :roll:

 

Det er vel kanskje noen som syntes det er litt griseri med løs, og at det er mye mer lettvint med porsjon.

 

Folk kan vel få lov til å snuse det de vil uten at de blir kalt homser? Siden når handlet snusing om å være tøff og kul? Jeg trodde bare det var sånn på barneskolen jeg.

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Porsjon er jo ganske fag bag da ^^

7503105[/snapback]

 

Ja! Man er skikkelig homse fordi man snuer porsjonsnus isteden for å være en hardbarka tøffing som snuser mindre-effektiv løs snus. :roll:

 

Det er vel kanskje noen som syntes det er litt griseri med løs, og at det er mye mer lettvint med porsjon.

 

Folk kan vel få lov til å snuse det de vil uten at de blir kalt homser? Siden når handlet snusing om å være tøff og kul? Jeg trodde bare det var sånn på barneskolen jeg.

7503368[/snapback]

En som følte seg litt truffet? ^^ Haha, hvordan kan lös være mindre effektiv? Mer for penga, og sterkere + kan bestemme størrelse selv :> Jeg snuste ikke på barneskolen, så dessverre, vet ikke =\

Lenke til kommentar
Seriøst?  :dontgetit:

 

 

Den er bare elsk! Hadde reist til sverige annenhver helg hadde det ikke vært for at jeg bor så jæævli langt vekke fra grensa!  :(

7503791[/snapback]

Hvor bor du? Bor ca 1 time unna grensa jeg.. :)

En som er lærling på skolen bor 20 min unna og kjøper til meg.. :love:

7503870[/snapback]

Jeg bor på vestlandet. Tar vel drøye 10-12 timer med kjøring.

Lenke til kommentar

Om snus er farlig eller ikke, kommer til å bli diskutert lenge! Det vet vi da alle.. Har sett farer om at du kan få kreft av poteter og gulrøtter og (sant faktisk) så herregud, skal man bli redd for alle advarsler må man jo sulte i hjel snart!

 

Har noen dødd/fått kreft av snus enda egentlig?

Lenke til kommentar
Trenger jo ikke legge inn stor prell engang  :!: Bare en vanlig en, så har du nesten dobbel effekt. Med skruf ihvertfall ;>

7503730[/snapback]

 

For å quote Simon Aldra:

 

Fordi du i en normal pris har mye snus inne i prisen som ikke blir utnyttet. Omentrent ingenting går til spille i en porsjon.

 

EDIT:

 

Å si at "ja men med løs kan man bake digre preller" er helt teit og usaklig. Vi snakker selfølgelig samme mengde snus - og med porsjon så får du mer effekt (om ikke du tar cowboy-klype).

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...