Jack_Daniels Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Fikk nettopp slengt en oppi leppa nå Sitter på jobb og koser meg nå 7498270[/snapback] hehe digg Jaja og det er en fin dag for deg og? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jada, bortsett fra at vi er uten snø, så har jeg det supert! Men så lenge snusen er under leppa, så tenker jeg ikke akkuratt på snøen Endret 14. desember 2006 av Intern Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Jada, bortsett fra at vi er uten snø, så har jeg det supert! Men så lenge snusen er under leppa, så tenker jeg ikke akkuratt på snøen 7498347[/snapback] Snøen er kald og våt, så jeg er glad den har ikke kommet enda: P Men snusen gjør så jeg kan leve med snøen når den kommer Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Syns det er koselig med snø jeg! Får litt mere julestemning osv! Også er det jo rimelig morro med bil på vintern Snøen er kald, men snusen gjør deg varm Endret 14. desember 2006 av Intern Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Syns det er koselig med snø jeg! Får litt mere julestemning osv! Også er det jo rimelig morro med bil på vintern Snøen er kald, men snusen gjør deg varm 7498821[/snapback] Ja stemmer, Men det gjør damen i sengen og Snus og mus er tingen:P dagens visdoms ord: Snusen er som flickans lilla, smakar bra men luktar lilla! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Greie nok ord det! Bollesnus og bollemus er nå bedre synes jeg da... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Greie nok ord det! Bollesnus og bollemus er nå bedre synes jeg da... 7498981[/snapback] Skal ikke si hva jeg syns.... Lenke til kommentar
sigsaw Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 noen som får noe effekt av bleier? jeg merker ingenting i allefall..får vel i seg noe mindre nikotin da? general løøs Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg merker heller ingen effekt av bleier, bare hvis det er lenge sia je har snusa funker det litt iallefall.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Hvis du har snusa lenge så merker du ikke effekt av noe som helst etterhvert. Du kan jo evt prøve en sterkere snus da, Skruf Stark pose fx. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 noen som får noe effekt av bleier? jeg merker ingenting i allefall..får vel i seg noe mindre nikotin da? general løøs 7500659[/snapback] merker ingenting av noenting lengre jeg hadde ikke snusa på 2 dager her for en stund siden, og var skikkelig keen på en pris. trykka oppi en skruf sterk(løs ofc)... nothing... tsssk tsssk tsssk WE WANT STRONGER SHIT! Lenke til kommentar
sigsaw Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Hvis du har snusa lenge så merker du ikke effekt av noe som helst etterhvert. Du kan jo evt prøve en sterkere snus da, Skruf Stark pose fx. 7501157[/snapback] yees Lenke til kommentar
Nyman5k Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Hehe, jada. noen her som vet om Nick And Johnny Sterk LØS, er noe bra ?? fikk general og Nick and johnny sterk LØS selv om jeg besilte Lucky strike portion og N.A.J Sterk portion! men Men! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 noen her som vet om Nick And Johnny Sterk LØS, er noe bra ?? 7501372[/snapback] Den er faktisk ikke så værst. Selvom jeg ikke syns smaken er på topp, så er den fortsatt bedre enn fx Tiedemanns Blå. En midt på treet snus, ihvertfall hos meg. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 noen som får noe effekt av bleier? jeg merker ingenting i allefall..får vel i seg noe mindre nikotin da? general løøs 7500659[/snapback] Du skal teoretisk sett få mer effekt ut av en pose enn løs. Men dette kommer jo selfølgelig ann på størrelsen du baker prellen din. Du kan jo prøve General Maxi Portion. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Merker forsjovit ikke effekt av noe lenger, muligens skruf stark en skjelden gang iblant, når det er lenge sia je har snusa skruf, og lenge sia jeg har snusa, men det skjer skjeldent.. har som regel snus.. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Porsjon er jo ganske fag bag da ^^ Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 ^^ Portion er ubrukelig, selv på skolen legger jeg inn løs, er bare å ta litt mindre enn vanelig, og klemme det skikkelig ut.. funker fett.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 er bare å ta litt mindre enn vanelig, og klemme det skikkelig ut.. funker fett.. 7503119[/snapback] Eller bare legge inn en normal en da lærerne ikke syner å bry seg Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) er bare å ta litt mindre enn vanelig, og klemme det skikkelig ut.. funker fett.. 7503119[/snapback] Eller bare legge inn en normal en da lærerne ikke syner å bry seg 7503150[/snapback] Ungdomskolen.. Edit: Her bryr så og si alle seg, seff legger opp en vanelig når vi har lærera som ikke bryr seg.. Endret 14. desember 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg