Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blablabla *farligfarligfyfyfyf*

7494512[/snapback]

Det som står der er jo bare skremselspropaganda. Å de derre bildene er bare av de som har vært utrolig uheldige eller har dårlig immunforsvar. Kanskje jeg tar feil, men jeg får hvitere tenner av snus :) Tror det har noe med at snus dreper bakterier :hmm:

Lenke til kommentar

Å påstå at det er rein skremselspropaganda er å dra det litt for langt, du. Sjølvsagt bruker dei dei verste bileta dei finn til eksempla, men det er likevel sannheit i alt saman.

 

At tennene dine vert kvitare av snus er kanskje det dummaste eg har hørt. :)

Det gir absolutt ingen slags meining i det heile tatt. Tennene blir svakare, emaljen blir øydelagt, og blandinga av tobakk og høg pH-verdi fører til misfarga tenner.

 

Men såklart, eg tek snus over røyk any day. :)

Lenke til kommentar
Det kalles placeboeffekt.

7492064[/snapback]

Haha, nei. Niktoin skaper avslappelse og behagelighet. Noe i samme gate som alkohol faktisk. Og det er ekte, for både alkohol og nikotin påvirker nerver.

7493075[/snapback]

Og når man er avslappet går alt bedre?

7494149[/snapback]

Ja?

Lenke til kommentar
kom med mange unnskyldninger og sa at det var første gang osv.. Men neste gang er det nok annen tone.

7494673[/snapback]

Leppa di har ikke forandra seg enda? ^^

7495128[/snapback]

joda... men det har gått over så lang tid. de merker det ikke. den går heldigvis ikke utover..

Lenke til kommentar
At tennene dine vert kvitare av snus er kanskje det dummaste eg har hørt. :)

Det gir absolutt ingen slags meining i det heile tatt. Tennene blir svakare, emaljen blir øydelagt, og blandinga av tobakk og høg pH-verdi fører til misfarga tenner.

7495100[/snapback]

 

I fjor hadde vi et skoleprosjekt om dette - og da fant vi ut at tennene dine kan virke hvitere det første året du snuser, fordi den dreper bakterier og slikt. Men etter ett år, da begynner tennene dine å svekkes og emaljen blir ødelagt.

 

Så det er kanskje ikke så dumt likevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...