Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blablabla *farligfarligfyfyfyf*

7494512[/snapback]

Det som står der er jo bare skremselspropaganda. Å de derre bildene er bare av de som har vært utrolig uheldige eller har dårlig immunforsvar. Kanskje jeg tar feil, men jeg får hvitere tenner av snus :) Tror det har noe med at snus dreper bakterier :hmm:

Lenke til kommentar

Å påstå at det er rein skremselspropaganda er å dra det litt for langt, du. Sjølvsagt bruker dei dei verste bileta dei finn til eksempla, men det er likevel sannheit i alt saman.

At tennene dine vert kvitare av snus er kanskje det dummaste eg har hørt. :)

Det gir absolutt ingen slags meining i det heile tatt. Tennene blir svakare, emaljen blir øydelagt, og blandinga av tobakk og høg pH-verdi fører til misfarga tenner.

Men såklart, eg tek snus over røyk any day. :)

Lenke til kommentar
Det kalles placeboeffekt.

7492064[/snapback]

Haha, nei. Niktoin skaper avslappelse og behagelighet. Noe i samme gate som alkohol faktisk. Og det er ekte, for både alkohol og nikotin påvirker nerver.

7493075[/snapback]

Og når man er avslappet går alt bedre?

7494149[/snapback]

Ja?

Lenke til kommentar
Det kalles placeboeffekt.

7492064[/snapback]

Haha, nei. Niktoin skaper avslappelse og behagelighet. Noe i samme gate som alkohol faktisk. Og det er ekte, for både alkohol og nikotin påvirker nerver.

7493075[/snapback]

Og når man er avslappet går alt bedre?

7494149[/snapback]

Ja?

7497142[/snapback]

Klart alt er bedre da!

Lenke til kommentar
kom med mange unnskyldninger og sa at det var første gang osv.. Men neste gang er det nok annen tone.

7494673[/snapback]

Leppa di har ikke forandra seg enda? ^^

7495128[/snapback]

joda... men det har gått over så lang tid. de merker det ikke. den går heldigvis ikke utover..

Lenke til kommentar
læreren min ringte hjem fordi jeg snusa i dag :(

7492376[/snapback]

Lol. Ork å bruke så sinnsykt mye krefter på slikt da. Du får begynne med mini white portion så læreren ikke ser det, hehe.

7492931[/snapback]

Noe lurt med mini white portion da? 0 nilkotin, må jo ta 6-8 stk for å kjenne noe i det hele!

Lenke til kommentar
At tennene dine vert kvitare av snus er kanskje det dummaste eg har hørt. :)

Det gir absolutt ingen slags meining i det heile tatt. Tennene blir svakare, emaljen blir øydelagt, og blandinga av tobakk og høg pH-verdi fører til misfarga tenner.

7495100[/snapback]

I fjor hadde vi et skoleprosjekt om dette - og da fant vi ut at tennene dine kan virke hvitere det første året du snuser, fordi den dreper bakterier og slikt. Men etter ett år, da begynner tennene dine å svekkes og emaljen blir ødelagt.

Så det er kanskje ikke så dumt likevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...