Eline Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Nå skremmer du meg. Jenter skal være søte, ikke ha et lass snus under leppa. 5663318[/snapback] Derfor har jeg heller en pose med skruf, enn 3 med mocca.. Er ikke det bedre? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Mocca er jo god, men ikke så bra effekt da. Godteri Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Nå skremmer du meg. Jenter skal være søte, ikke ha et lass snus under leppa. 5663318[/snapback] Derfor har jeg heller en pose med skruf, enn 3 med mocca.. Er ikke det bedre? 5663326[/snapback] Flink jente! Ellers: Har gjort en oppdagelse. Röda Läcket Portion var ikke hestgalt. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Kjøp general. Nei, nei. Kjøp Skruf Kloke ord fra en vis mann. 5661524[/snapback] Ehh... NEI. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Röda Läcket er bedre enn General. Bedre konsistens og bedre smak. Imo. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Kjøp general. Nei, nei. Kjøp Skruf Kloke ord fra en vis mann. 5661524[/snapback] Ehh... NEI. 5663653[/snapback] Skruf er fin da, blir kanskje litt svimmel av den, hvis man ikke har snusa så mye.. Men det er bare digg da. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Skruf Porsjon er min favoritt, men etter at jeg plutselig la meg til den uvanen å bruke to og to porsjoner av gangen så forsvinner boksene fort... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Röda Läcket er bedre enn General. Bedre konsistens og bedre smak. Imo. 5663670[/snapback] Ja, den er faktisk ganske god. Rappa en fra en kompis i stad, så sitter her med en nå. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Röda Läcket er bedre enn General. Bedre konsistens og bedre smak. Imo. 5663670[/snapback] Ja, den er faktisk ganske god. Rappa en fra en kompis i stad, så sitter her med en nå. 5664232[/snapback] Røda er god, men vit-porsjoner blir for tørre for meg, får noe jævlig til sårt tannkjøtt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Röda Läcket er bedre enn General. Bedre konsistens og bedre smak. Imo. 5663670[/snapback] Ja, den er faktisk ganske god. Rappa en fra en kompis i stad, så sitter her med en nå. 5664232[/snapback] Joda, Röda läcket er digg. Men den rennetr ganske fort syns jeg. har en boks med det selv nå. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Eline har nå bakt sin første snus Hehe.. Röda Laket Hehe, ikke prima snus, men greit å bake Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Eline har nå bakt sin første snus Hehe.. Röda Laket Hehe, ikke prima snus, men greit å bake 5666532[/snapback] Bakesnus ja... Jeg sitter her med et par porsjons-catch under leppa, men tror jeg skal teste løst snart. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jenter som snuser er merkelig. Ble litt paff da ei digg jente i klassen kom bort og skulle bomme snus av meg :!: Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 De fleste jentene jeg har sett med bakesnus ser ut som noen ordentlige hockeylesber.. Fysj.. Menmen, det kan være noen jenter som ser bra ut med det da ;P Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Eline har nå bakt sin første snus Hehe.. Röda Laket Hehe, ikke prima snus, men greit å bake 5666532[/snapback] Flink pike! Baker du tønne eller kule? Jenter som snuser er merkelig. Ble litt paff da ei digg jente i klassen kom bort og skulle bomme snus av meg :!: 5666712[/snapback] Det er da du skal bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Flink pike! Baker du tønne eller kule? Hehe... Tror det er tønne jeg baker... Hehe P0rnes: Kanskje jeg er en hockey lesbe?? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 For å si det sånn jeg blir positivt overrasket om en dame kommer bort for å bomme en prell. Bruker ikke lang tid for å få opp boksen då Og nei de venninne jeg har som bommer en prell er absolutt ikke hockylesber. Sjøl om en av de har en litt sånn rufsete hockysveis thihi Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 For å si det sånn jeg blir positivt overrasket om en dame kommer bort for å bomme en prell. Bruker ikke lang tid for å få opp boksen då Og nei de venninne jeg har som bommer en prell er absolutt ikke hockylesber. Sjøl om en av de har en litt sånn rufsete hockysveis thihi 5667960[/snapback] Jenter med snus = Søtt. Morsom (og sann) historie: Jeg er på LAN i nabokommune. Venninne får pris. Kompis liker ikke dette, trykker den flat. Han er veldig anti-snus. Enden på visa er at jeg bryter ham i bakken og venninna mi har snus i ham. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ble operert på fredagen. Våknet opp seinere, og hva tror dere at det første jeg tenkte på var?? Neida, ikke mat eller drikke eller smertestillende. SNUS!! Måtte ha meg en prell snakker om abstinenser som jeg aldri har fått før! Hører med til historien at jeg besvimte på jakten og Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Haha! Forige helg fikk jeg lurt ei til å prøve en gøteborgs rape porsjon Hun ble kvalm og spøy som en foss I går bakte en kompis en general til ei jente som var på festen jeg befant med på.. Hehe, først så så hun bare dum ut, så begynnte hun å le og snusen datt ned i kjeften på a Så var det rett på dass og spy Når jenter spør om å få bomme snus av meg (ukjente altså) så blir jeg alltid litt satt ut og mumler litt før jeg greier å få frem boksen Noen jenter ser bare STYGGE ut med snus, mens andre er søte Bake+jente er ikke lik sant, uansett hvem det er på edit: :D etc... Endret 26. februar 2006 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg