Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Röda Läcket er bedre enn General. Bedre konsistens og bedre smak. Imo.

5663670[/snapback]

Ja, den er faktisk ganske god. Rappa en fra en kompis i stad, så sitter her med en nå.

5664232[/snapback]

Røda er god, men vit-porsjoner blir for tørre for meg, får noe jævlig til sårt tannkjøtt.

Lenke til kommentar
Röda Läcket er bedre enn General. Bedre konsistens og bedre smak. Imo.

5663670[/snapback]

Ja, den er faktisk ganske god. Rappa en fra en kompis i stad, så sitter her med en nå.

5664232[/snapback]

Joda, Röda läcket er digg. Men den rennetr ganske fort syns jeg. har en boks med det selv nå.

Lenke til kommentar
Eline har nå bakt sin første snus :D Hehe.. Röda Laket ;) Hehe, ikke prima snus, men greit å bake :)

5666532[/snapback]

Flink pike! Baker du tønne eller kule? ;)

Jenter som snuser er merkelig. Ble litt paff da ei digg jente i klassen kom bort og skulle bomme snus av meg  :!:

5666712[/snapback]

:ermm: Det er da du skal bli positivt overrasket. :)

Lenke til kommentar

For å si det sånn jeg blir positivt overrasket om en dame kommer bort for å bomme en prell. Bruker ikke lang tid for å få opp boksen då :p Og nei de venninne jeg har som bommer en prell er absolutt ikke hockylesber. Sjøl om en av de har en litt sånn rufsete hockysveis thihi

Lenke til kommentar
For å si det sånn jeg blir positivt overrasket om en dame kommer bort for å bomme en prell. Bruker ikke lang tid for å få opp boksen då :p Og nei de venninne jeg har som bommer en prell er absolutt ikke hockylesber. Sjøl om en av de har en litt sånn rufsete hockysveis  thihi

5667960[/snapback]

Jenter med snus = Søtt. :love:

Morsom (og sann) historie: Jeg er på LAN i nabokommune. Venninne får pris. Kompis liker ikke dette, trykker den flat. Han er veldig anti-snus. Enden på visa er at jeg bryter ham i bakken og venninna mi har snus i ham. :D

Lenke til kommentar

Ble operert på fredagen. Våknet opp seinere, og hva tror dere at det første jeg tenkte på var?? Neida, ikke mat eller drikke eller smertestillende. SNUS!! Måtte ha meg en prell snakker om abstinenser som jeg aldri har fått før! Hører med til historien at jeg besvimte på jakten og :p

Lenke til kommentar

Haha! Forige helg fikk jeg lurt ei til å prøve en gøteborgs rape porsjon :p Hun ble kvalm og spøy som en foss :p I går bakte en kompis en general til ei jente som var på festen jeg befant med på.. Hehe, først så så hun bare dum ut, så begynnte hun å le og snusen datt ned i kjeften på a :p Så var det rett på dass og spy :D

Når jenter spør om å få bomme snus av meg (ukjente altså) så blir jeg alltid litt satt ut og mumler litt før jeg greier å få frem boksen :p Noen jenter ser bare STYGGE ut med snus, mens andre er søte :p Bake+jente er ikke lik sant, uansett hvem det er på :p

edit: :p:D etc...

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...