Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Min holder i par-tre dager...

 

Gikk på Sogn i TRE fuckings år! Men angrer ikke! Sogn er jo den beste Byggfag skolen så...

Greit nok at minjøet ikke er så veldig bra men opplæringen...!

 

Har man gode nok karakterer, så begynner man IKKE på Sogn selvom man skal ta byggfag!

Skulle jeg valgt igjen, hadde jeg valgt byggfag på privat skole!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg begynte å røyke, fordi jeg trodde det var kult! Røyket i kanskje et år også prøvde snus sammen med noen venner av meg og likte det utrolig godt! Har nå nesten kuttet ut røyken helt! Røyker kun på fest eller når jeg drikker!

Ellers går det _KUN_ i snus! Liker snus mye bedre!

7490310[/snapback]

 

Det e bra :) Røyk er bedre med et par pils, men snus til vanligt

Lenke til kommentar

Snus er morgenens høydepunkt. Etter frokost når jeg sitter på busen til min VGS, den prellen jeg har i leppa da er så utrolig mye mer enn alle andre som blir tatt i løpet av dagen :)

 

Spiller herrehåndabll og han ene karen på laget snuser og røyker om hverandre og av og til samtidig. Spilte til og med med snus forrige kamp. Da er du jommen meg nikotinslave, han er vell 36-37 nå tror jeg :p

Endret av maxM
Lenke til kommentar
bruker mye mindre snus også, blir ikke rare tønna hvis du baker det du tar i klypa.

 

Men jeg merker hvor mange som snuser nå. Når jeg begynte for 6 år siden var jeg og en til i klassen de eneste som snuste. Nå snuser en stor del.

7490123[/snapback]

 

var du gammel da? :p

7490970[/snapback]

 

begynte når jeg var 15, tidlig nok syns jeg. Hadde vært en rik mann uten snusen;)

Lenke til kommentar
Snip

7491712[/snapback]

Snip

7491720[/snapback]

Det er ikke bevist at man får helseskader ved bruk av snus. Skal du lese på boksen min med en gang kanskje? :p der står det at det KAN være helseskadelig ;)

7491727[/snapback]

Ja, ok, vi får vente til det blir bevist da. Da endrer jeg setningen min til: Noe ikke avhengighetsdannende-tull.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...