Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke snus lov på vk1?  :ph34r:

"Gleda" meg til å begynne der jeg nå.. stygge ungomskolen er jo værre regler enn barneskolen, her iallefall.. fikk seriøst lov til mer på barneskolen, det er fakta!

7488885[/snapback]

Ikke på skolen der jeg går, står i skolereglementet at røyk og all bruk av tobakk skal brukes utenfor skolens område. Men er jo tull å stå sammen med røykerne bare for å ta seg en prell. Så er jo ingen som gjør det.

Lenke til kommentar

Hadde ikke Skruf på Rimi, ble Nick. Synd, har lyst på Skruf.

7488842[/snapback]

 

Stakkar! Det er helt forferdelig å ha lyst på en type snus også har de den ikke:(

Jeg skulle shoppe opp englandspengene i dag, og da hadde de faenmeg bare en boks general igjen. Måtte kjøpe skruf og Röda lacket for å være sikra ut uka.

Lenke til kommentar
Stakkar! Det er helt forferdelig å ha lyst på en type snus også har de den ikke:(

Jeg skulle shoppe opp englandspengene i dag, og da hadde de faenmeg bare en boks general igjen. Måtte kjøpe skruf og Röda lacket for å være sikra ut uka.

7489132[/snapback]

Det er vel ikke noe galt med skruf? har snusa det i et par år nå og tror det vil fortsette i et par nye... røda lacket derimot er som plastelina :(

Lenke til kommentar

Hadde ikke Skruf på Rimi, ble Nick. Synd, har lyst på Skruf.

7488842[/snapback]

 

Stakkar! Det er helt forferdelig å ha lyst på en type snus også har de den ikke:(

Jeg skulle shoppe opp englandspengene i dag, og da hadde de faenmeg bare en boks general igjen. Måtte kjøpe skruf og Röda lacket for å være sikra ut uka.

7489132[/snapback]

Hva med å bare gå / kjøre litt lengre til neste butikk da?

Lenke til kommentar
Stakkar! Det er helt forferdelig å ha lyst på en type snus også har de den ikke:(

Jeg skulle shoppe opp englandspengene i dag, og da hadde de faenmeg bare en boks general igjen. Måtte kjøpe skruf og Röda lacket for å være sikra ut uka.

7489132[/snapback]

Du kan gjerne få komme å trøste meg?

 

Läcket er ikke så digg, nei.

 

Hva med å bare gå / kjøre litt lengre til neste butikk da?

7489521[/snapback]

Ikke alle som har tid.

Lenke til kommentar

Heisann blir vel mitt første innlegg her på tråden. Godt og se så mange sunne og oppegående mennesker som nyter en god deilig prell under leppa:)

 

Røde Lacket går jo ikke ann, er faen den verste snusen sammen med Gøteborg rapè eller hva den heter. Det kan være litt hendig å bytte, men jeg iallefall kommer alltid tilbake til General løs.

 

Bah har egentlig ikke råd til å fortsette å snuse nå som student,men what the heck:) Hvis man vil ha mat så kan man kjøpe 5pakk First Price nudler;)

Lenke til kommentar
Da jeg gikk på Sogn VGS i Oslo, på GK Byggfag, også VK1 Tømrer var det ingen som sa noenting om snuse forbud, enda snusen ble kastet på vegger, tavler, tak og en gang på lærern til og med...samt en osteskive :p

7489872[/snapback]

 

Nei samme her, når jeg gikk på gk elektrofag så satt vi og snusa som noen gærninger. Men på VK2 fikk vi ikke lov, selv om alle dreit absolutt i det. Ene lærern min sa han ikke hadde sett meg uten snusleppe:P

Lenke til kommentar

Ja, alle driter i alt på Sogn VGS hvertfall! Røyker inne, "mekker" inne, røyker det de har mekket inne, tetter doer, knuser speil, truer lærere og elever :p

 

Mye dritt på Sogn VGS ja!

 

Tror mye av det kommer fra et spesielt folkeslag som jeg ikke skal si for høyt...de som har gått på Sogn, vet hvem jeg mener! :realmad:

Lenke til kommentar
Ja, alle driter i alt på Sogn VGS hvertfall! Røyker inne, "mekker" inne, røyker det de har mekket inne, tetter doer, knuser speil, truer lærere og elever :p

 

 

Akkurat dette ligner skolen jeg gikk på;)

Mye dritt på Sogn VGS ja!

 

Tror mye av det kommer fra et spesielt folkeslag som jeg ikke skal si for høyt...de som har gått på Sogn, vet hvem jeg mener!  :realmad:

7489891[/snapback]

 

Bra du sa det iallefall....Sogn er vel den siste skolen jeg ville gått på. Og da har jeg tatt med vgs skolene i Drammen. Har liksom ikke no ønske om et knivstikk.

 

 

Men hvor lenge holder en snusboks for dere folkens da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...