Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Piss. Snuser bare løs på skolen. Finnes ikke noe som heter skolesnus.

 

"Uff. Jenter liker ikke løssnus og læreren ser at jeg har snus i kjeften!!"

 

Jeg foretrekker å snuse løs i timen fordi det er rett og slett mye diggere med litt løssnus i kjeften kontra posesnus. Å bestemme sin egen porsjon er elskbart.

7485996[/snapback]

 

Går vk1 på yrkesfag selv, men mener fortsatt at det er noe som heter skolesnus :p

jaja klart det er 100ganger mer digg med en baka prell i kjeften, men:

#1: På skolen min er det ikke lov med snus på skolens område(lol...)

#2: Lærerne passer faktisk på det nevnt i punkt1(les: stortsett bare almennfags lærerne da).

#3: vi har gjerne timer som går over 2hele timer i strekk(almennfag, norsk,engelsk osv). og lærerne er ikke helt happy for at folk løper på dass etter en stund for å spytte snusen(søppelbøtta i klasserommet godtas ikke. almennfag lærerne våre liker absolut ikke snus, enda mindre løs..)

 

klart, når jeg har yrkesfag og/eller er på verkstedet går det jo i løs :)

 

til oppsummering: på enkelte skoler finnes det noe som heter skole snus. yrkesfag eller ikke. same shit different names.

 

i rest my case.

Lenke til kommentar
Piss. Snuser bare løs på skolen. Finnes ikke noe som heter skolesnus.

 

"Uff. Jenter liker ikke løssnus og læreren ser at jeg har snus i kjeften!!"

 

Jeg foretrekker å snuse løs i timen fordi det er rett og slett mye diggere med litt løssnus i kjeften kontra posesnus. Å bestemme sin egen porsjon er elskbart.

7485996[/snapback]

 

Går vk1 på yrkesfag selv, men mener fortsatt at det er noe som heter skolesnus :p

jaja klart det er 100ganger mer digg med en baka prell i kjeften, men:

#1: På skolen min er det ikke lov med snus på skolens område(lol...)

#2: Lærerne passer faktisk på det nevnt i punkt1(les: stortsett bare almennfags lærerne da).

#3: vi har gjerne timer som går over 2hele timer i strekk(almennfag, norsk,engelsk osv). og lærerne er ikke helt happy for at folk løper på dass etter en stund for å spytte snusen(søppelbøtta i klasserommet godtas ikke. almennfag lærerne våre liker absolut ikke snus, enda mindre løs..)

 

klart, når jeg har yrkesfag og/eller er på verkstedet går det jo i løs :)

 

til oppsummering: på enkelte skoler finnes det noe som heter skole snus. yrkesfag eller ikke. same shit different names.

 

i rest my case.

7486797[/snapback]

Nuhvel. Spørs om du skal lage den største prisen du noensinne har lagd også da. :)

 

Men skjønner poenget ditt.

 

Jeg går dog VK1 sjøfartsfag og vi gir totalt faen. :)

Lenke til kommentar
Nuhvel. Spørs om du skal lage den største prisen du noensinne har lagd også da. :)

 

Men skjønner poenget ditt.

 

Jeg går dog VK1 sjøfartsfag og vi gir totalt faen. :)

7487092[/snapback]

går i samme størrelsen hver gang:) verken mindre eller større! (nei ikke prismaster... det er homo mener nå jeg :p) (kanskje litt mindre om det er lite igjen i boksen da :p

 

vk1 kuldemontør her, yrkesfag lærerne gir totalt faen, almennfag lærerne våre er "liek 0mG 0mG! snus :S:S:S spytt NUH+annmerkning" -_-

Lenke til kommentar
går i samme størrelsen hver gang:) verken mindre eller større! (nei ikke prismaster... det er homo mener nå jeg :p) (kanskje litt mindre om det er lite igjen i boksen da :p

 

vk1 kuldemontør her, yrkesfag lærerne gir totalt faen, almennfag lærerne våre er "liek 0mG 0mG! snus :S:S:S spytt NUH+annmerkning" -_-

7487235[/snapback]

Går i en pen klype som jeg dytter under leppa her.

 

Er snusforbud her på skolen, men det tar ikke lærerene våres så tungt. De fleste i klassen er gamle nok og får gjøre det de selv vil. :)

Lenke til kommentar
går i samme størrelsen hver gang:) verken mindre eller større! (nei ikke prismaster... det er homo mener nå jeg :p) (kanskje litt mindre om det er lite igjen i boksen da :p

 

vk1 kuldemontør her, yrkesfag lærerne gir totalt faen, almennfag lærerne våre er "liek 0mG 0mG! snus :S:S:S spytt NUH+annmerkning" -_-

7487235[/snapback]

Går i en pen klype som jeg dytter under leppa her.

 

Er snusforbud her på skolen, men det tar ikke lærerene våres så tungt. De fleste i klassen er gamle nok og får gjøre det de selv vil. :)

7487305[/snapback]

Digg det, jeg tar somregel en "cowboy" på jobben

Lenke til kommentar
Snuser så og si hele tiden på skolen, hvertfall i KRL-timene, læreren der er det INGEN i klassen vår som har respekt for, der kan man nesten gjøre som man vil hele tiden.

7487949[/snapback]

 

 

var som vi gjorde på ungdomskolen det. snusa i timene og røyka i friminuttene

 

og læreren merka ikke at vi snusa

Lenke til kommentar
Snuser så og si hele tiden på skolen, hvertfall i KRL-timene, læreren der er det INGEN i klassen vår som har respekt for, der kan man nesten gjøre som man vil hele tiden.

7487949[/snapback]

 

 

var som vi gjorde på ungdomskolen det. snusa i timene og røyka i friminuttene

 

og læreren merka ikke at vi snusa

7487976[/snapback]

Men røykingen fant de lett ut!? :p

Lenke til kommentar
Snuser så og si hele tiden på skolen, hvertfall i KRL-timene, læreren der er det INGEN i klassen vår som har respekt for, der kan man nesten gjøre som man vil hele tiden.

7487949[/snapback]

 

 

var som vi gjorde på ungdomskolen det. snusa i timene og røyka i friminuttene

 

og læreren merka ikke at vi snusa

7487976[/snapback]

Men røykingen fant de lett ut!? :p

7488177[/snapback]

 

ja måtte være med å plukke opp alle røykstumpene rundt omkring på skolen:p

 

men back to topic: idag var det deilig og putte oppi en stor prell med grovsnus etter å vært uten snus i 2 dager

Lenke til kommentar

Jeg tror det skal stå i skolereglemanget for fylkeskomunen eller et eller annet at det ikke er lov med snus i timene..

Fikk et skriv på det på elevrådsmøtet nemlig.

Går selv VG1 elektro. Men ikke noe problem å pakke seg en pris i timen. Tror den regelen er mer på papiret. Så lenge man ikke kaster snus i taket og plager andre med lukten er det ikke noe problem.

Syns alt i alt at det er værre med røyklukt..! Spesiellt om den er litt sånn... gammel og sur.

Foretrekker liksom å sniffe gymsokker. :(

Lenke til kommentar
Vi får et såkalt "snuse/røyke-brev" ettersom om vi har snusa eller røyka vi.. Som må tas med hjem og bli underskrevet av foreldrene :( HAr faktisk ikke fått det enda, selv om jeg snuser hver eneste lunsjpause omtrent!

7488850[/snapback]

Det skal egentlig vi få også, men tror ikke det er en eneste en som har fått det. Og folk snuser hele tiden, så tror ikke de er så strenge på det som de sier at de er!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...