Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå før jul prøver jeg og klare en boks i uka! og jeg har snusa i 5 år og snuser kun når det er ytterst nødvendig nå for tiden! julegava til dama ksta meg 2 åned lønner! så jeg sliter veldig økonomisk! klarer og skaffe meeg et rør med general før nyttår da så da slipper jeg og spare så jævlig.

 

så normalt bruker jeg 2 dager på en boks med løs!

Lenke til kommentar

Tjener du veldig lite, eller er madammen veldig kravstor?

Jeg tjente 16 høvdinger i November. Jeg hadde aldri kjøpt gave til damen på 32.000 kroner.

 

Jeg bruker Skruf, men det er bare fordi bensinstasjonene på Vigeland manglet Lucky. Nå har jeg oppdaget at Rema 1000 selger Lucky, så jeg kjøper det neste gang.

 

Hvordan er Prince? den har jeg ikke funnet noe info om på nettet. Og hvilken porsjonsnus i Norge er sterkest? (mest nikotin)

 

Er det andre faktorer enn nikotin som danner velvære?

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar

jeg tjener veldig lite:P hehe.. har 900 kr i månden... verdens enkleste jobb! låser døra på et solstudio som er 10 min gåtur fra meg! men har veldig lite utgifter sånn ellers så 900 kr holder for meg i månden!

 

har bedre jobb egentlig da! men da er jeg avhengig av snø.. jobber som snowboard instruktør..

 

nå har jeg inne 2. generalen for dagen og faen så godt det er

Lenke til kommentar
Er det noen her som vet om en løssnus som er saltere enn Generalen?

Synes General begynner å bli rimelig kjedelig i lengden og vil ha noe med litt mer futt i.

7465111[/snapback]

Skruf. Du kan også prøve å helle Whiskey eller annet brennevin i en teskje, og dyppe en ferdigbakt pris i det. Bør være whiskey med mye røyksmak, kjennes bedre. (Med andre ord: Mørk whiskey)

 

burde det være lov å bruke resterende £80 på snus?

 

ps. takk for rådet anyway :)

7468492[/snapback]

Ja? Det burde det. Det burde faktisk holde til en liten reisegave til en du aldri har møtt i Nordland for eksempel? :whistle:

 

Velkommen tilbake til gamlelandet. :wee:

Lenke til kommentar
faen ja men over til noe annet, noe som jeg har lurt på,

mocca, catch og lignende, det er jo snus uten nikotin omtrent,

hva er vitsen med det da, og ikke kom her med noe om at det er

jente snus, for jenter tåler lett skruf stark de og!

Det som ofte er med jenter og snus er at de ikke toler det

fordi de ikke snuser til vanlig, hadde en jente snust fast hadde hun

ikke hatt problemer med kvalme ellr lignende som du kan ha de første

ganene du prøver denne "himmelske gjødsel" :love:  :love:

 

Fordi det faktisk er noen som foretrekker nikotinen i mindre doser (som oftes nybegynnere). Det er vel også noen som syntes smaken av lakris/equalyptus er litt bedre. Men de fleste som starter med Catch/Mocca går vel fort over til noe litt sterkere om de først blir avhengig/litt mer vandt med nikotinen.

7456738[/snapback]

Altså jeg likte godt jeg gjikk med en gang på det sterkeste, fordi da får du nyte snusen på d stekeste kicket! skruf stark cowboy var det jeg prøvde først, lå¨rett ut etter det :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...